Hét MF Motorweekend 2016

Tja, volgens mij hebben Wimmel en ik een Gite gereserveerd, en wellicht heeft Clown er ook een te pakken gekregen, en is het aan "ons" om een "Roomy" te vinden. Als Patrick niet wil, kan jij bij mij op kamer, en anders wellicht bij Wimmel en wellicht Clown ?
Ja, graag.
Ik vraag nu nog even na hoe dat zit met die tweepersoonskamer. Wil even weten of daar 1 groot bed in staat of 2 aparte bedden.

Maar, het zou mooi zijn om in een gite te slapen.

Ted, heb jij een gite en Wimmel apart of liggen jullie bij elkaar?
 
Tja, volgens mij hebben Wimmel en ik een Gite gereserveerd, en wellicht heeft Clown er ook een te pakken gekregen, en is het aan "ons" om een "Roomy" te vinden. Als Patrick niet wil, kan jij bij mij op kamer, en anders wellicht bij Wimmel en wellicht Clown ?

Vreemd genoeg staat mijn reservering wel op de site, maar krijg ik geen antwoord mail... :?
De bevestiging heb ik niet, maar wellicht heeft de beste man een paar reserveringen bij elkaar geschoven en zo de gitte's volgeboekt... :?
 
Ja, graag.
Ik vraag nu nog even na hoe dat zit met die tweepersoonskamer. Wil even weten of daar 1 groot bed in staat of 2 aparte bedden.
Ben ik NU ook benieuwd naar ;)

Maar, het zou mooi zijn om in een gite te slapen.

Ted, heb jij een gite en Wimmel apart of liggen jullie bij elkaar?
Hoe het precies zit weet ik niet precies, heb dde letterlijke tekst van mail van hotel gepost, meer weet ik ook niet, maar heb niet bevestigd dat ik met Wimmel samen in Gite zit, in ieder geval.

Maar zoals gezegd, Patrick had het al gevraagd dus die heeft voorrang.... "als ik al een gite heb" O-)
 
Wat is dan een "gewone" 2 persoons kamer?
is zeker een tent :P
En, samen in Gite ? Zo ja, dan ga ik mail beantwoorden dat ik samen met jou de Gite neem, kijken wat reactie van hotel wordt ;)

EDIT : Patrick akkoord, mail aan hotel de deur uit .... SpaNNUNNUNNUND :+
 
Laatst bewerkt:
Die arme hotelier wordt helemaal gek van jullie gemail ;)

Ik ga denk ik maar voor het tentje of de slaapzolder. Tentje is wel duur hoor: 14 euro per nacht inclusief ontbijt ;) De slaapzolder is maar 17,50 en krijg je ontbijt erbij..
 
Krijg net reactie, de tweepersoonskamer heeft een tweepersoonsbed.

Mag/kan ik bij Wimmel of Clown ?
Zou ze even whatsappen, niet iedereen heeft hele dag MF op werk openstaan O-)
Als mijn "theorie" klopt, heeft in ieder geval Wimmel een reservering op zijn naam, Clown niet ivm geen mail van hotel .... ( tenminste niet hier op MF vermeld)
 
Laatst bewerkt:
Die arme hotelier wordt helemaal gek van jullie gemail ;)

Ik ga denk ik maar voor het tentje of de slaapzolder. Tentje is wel duur hoor: 14 euro per nacht inclusief ontbijt ;) De slaapzolder is maar 17,50 en krijg je ontbijt erbij..


Haha ik weet meteen weer waarom ik daar NOOIT aan gegaan ben, het vooraf verdelen van kamers.... wat een gedoe hahaha lach me slap :+

Ik sta op de camping :Y
 
hahaha als ik dit lees begin ik opeens ook serieus over de camping na te denken... hoewel dat niet zo mijn ding is ;)
 
Wimmel ge-whatsappt

Net ff gebeld naar Frankrijk. Gite kamer is besproken en mag ik delen met Floris. Hij had 'm achter gehouden ivm het feit dat ik de eerste was die er om vroeg 😎

Er was ook nog een eenpersoonskamer met gedeeld sanitair beschikbaar, overigens.
 
Laatst bewerkt:
Net ff gebeld naar Frankrijk. Gite kamer is besproken en mag ik delen met Floris. Hij had 'm achter gehouden ivm het feit dat ik de eerste was die er om vroeg 😎

Er was ook nog een eenpersoonskamer met gedeeld sanitair beschikbaar, overigens.
Ja mooi!

Die Gite heeft 2 bedden hoorde ik van Wimmel.

De meneer van het hotel wil wél het volledige bedrag als aanbetaling ...
 
Die arme hotelier wordt helemaal gek van jullie gemail ;)

Ik ga denk ik maar voor het tentje of de slaapzolder. Tentje is wel duur hoor: 14 euro per nacht inclusief ontbijt ;) De slaapzolder is maar 17,50 en krijg je ontbijt erbij..

Zit ook te twijfelen tussen camping en zolder...

Camping wel erg leuk, maar heb alleen maar enorm grote tent. Wel een voordeel dat ik gelijk overdekte stalling heb voor de motor. *O*
 
Haha Jos word een beetje gek van de aanvragen voor dezelfde accomodatie die al bezet is :+ dus om jullie te helpen vind je een overzicht van wat er al bezet is of vrij is in de startpost. Zo weet je waar je alvast niet op in hoeft te schrijven. Let op: de lijst kan iets achter lopen; ik krijg de gegevens soms van La Mouche en dan moet ik het bijwerken!
 
Laatst bewerkt:
:+ Mooi ook weer, zo'n site die om een aanspreektitel vraagt om daar vervolgens niets mee te doen. :P

Ik zat me ook al af te vragen of dat ik ergens iets gemist heb tijdens de gesprekken van 't afgelopen weekend (wat ook best zou kunnen) :P _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan