Hét MF Motorweekend 2016

:] Hallo luitjes

Ik wens jullie goed weer en veilige kilometers en ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn .
ging dit jaar niet lukken had een belofte aan mijn oudste dochter gedaan was al vier jaar niet thuis op haar verjaardag en heb nog een groot feest wegens naams verandering van bedrijf waar ik werk
 
Alle wensen ten spijt, het weer is zwaar niks...
Maar rijden doen we en de fun blijft groot. Kloten weer? Boeie... :]

Ik vind het een interessant weekend... 😇
 
ik zag op 't SmoelenBoek een fotootje langsdwarrelen met natte bestrating...als je plezier hebt, maakt het weer niet zoveel uit.
 
om 16:10 kwam ik thuis aan, om 10:00 weggereden bij la mouche, onderweg een prachtige onweersshow gehad, knalde flink, en kom je in NL aan is het 30 graden :')
 
Rick en ik zijn ook alweer even thuis, al gepost in de appgroep ;)
maar uiteraard hier ook nog even, ik zal ook eens wat foto's ergens online gaan zetten deze week
we hebben zon en regen en onweer gezien, maar ook heerlijke bochten gereden tot aan de lunch,
daarna zijn we afgehaakt en een directe route naar huis geprogrammeerd.

Dank wederom aan de organisatie, en ik ben benieuwd waar de volgende aflevering gepland gaat worden !!
ik schrijf me iig gelijk weer in *O* *O* *O* *O*
 
Ik ben weer thuis! Iedereen bedankt voor een fijn weekend, ondanks de regen ;)

Doeg. Later meer....
 
Bedankt voor alle gezelligheid. Na een slechte eerst nacht voor mijn motor (omgevallen) en een valse start door de overhitting heb ik toch enorm kunnen genieten! Bedankt allemaal.

Helaas had Koen minder geluk. Zijn motor maakte dermate veel herrie op de terugweg dat Jessie en Paul zijn gebeld met het verzoek met de aanhangwagen langs te komen. Het was niet verstandig om door te rijden. Het hele verhaal zal hij zelf nog wel posten. Topactie van Jessy en Paul!

De hulp die ik heb gehad met mijn motor en Koen vandaag met die van hem geeft goed aan waar het weekend voor staat.

Mijn motor is al redelijk schoon, pak weer in het vet en de wasmachine aan,. Pff wat ben ik gaar na hitte benauwdheid, regen en onweer op 1 dag. Zelfs nog veelvuldig file gehad en wateroverlast. Tsja ik ben dan ook via Brussel en Antwerpen terug gereden/


En voor de liefhebbers: foto's van bijna iedereen
 
Rick en ik zijn ook alweer even thuis, al gepost in de appgroep ;)
maar uiteraard hier ook nog even, ik zal ook eens wat foto's ergens online gaan zetten deze week
we hebben zon en regen en onweer gezien, maar ook heerlijke bochten gereden tot aan de lunch,
daarna zijn we afgehaakt en een directe route naar huis geprogrammeerd.


Dank wederom aan de organisatie, en ik ben benieuwd waar de volgende aflevering gepland gaat worden !!
ik schrijf me iig gelijk weer in
*O* *O* *O* *O*

:^

100% mee eens!!!

En voor het geval de "andere" Jos en/of Ansélma hier ook mee lezen (eigenaars van "La Mouche"); Bedankt voor de GE-WEL-DIG-E gastvrijheid en accommodatie !!! :}
 
Ik ben ook weer thuis!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, het was een MF Motorweekend om nooit meer te vergeten!

Morgen maar bijlezen, hier en op de App

Ik hoop iedereen te weer te zien op de aftermeet in Vianden :W
 
Shit! We zijn de groepsfoto vergeten.

Top weekend gehad hoor. Beetje nat, dat wel, maar top! Op de terugweg nog lekker door het noodweer bij Luik en Maastricht, maar de boel is droog gebleven...
 
Top weekend heren en dames,super georganiseerd door de organisatie!

Ik was gisteren om half 7 thuis, ben met Tim tot aan Koln mee gereden.
En daarna zelf door dld terug gereden.

Leo nogmaals bedankt voor je hulp en je handige dingetjes!

Ik hoop dat ik er volgend jaar weer bij kan zijn!
 
Top weekend heren en dames,super georganiseerd door de organisatie!

Ik was gisteren om half 7 thuis, ben met Tim tot aan Koln mee gereden.
En daarna zelf door dld terug gereden.

Leo nogmaals bedankt voor je hulp en je handige dingetjes!

Ik hoop dat ik er volgend jaar weer bij kan zijn!
Graag gedaan :Y, heb zelf ook een lijstje inmiddels :X


Bedankt voor het leuke weekend en ben van plan vaker mee te gaan.
zal mijn foto's ook eens bekijken vandaag
 
Bedankt voor alle gezelligheid. Na een slechte eerst nacht voor mijn motor (omgevallen) en een valse start door de overhitting heb ik toch enorm kunnen genieten! Bedankt allemaal.

Helaas had Koen minder geluk. Zijn motor maakte dermate veel herrie op de terugweg dat Jessie en Paul zijn gebeld met het verzoek met de aanhangwagen langs te komen. Het was niet verstandig om door te rijden. Het hele verhaal zal hij zelf nog wel posten. Topactie van Jessy en Paul!

De hulp die ik heb gehad met mijn motor en Koen vandaag met die van hem geeft goed aan waar het weekend voor staat.

Mijn motor is al redelijk schoon, pak weer in het vet en de wasmachine aan,. Pff wat ben ik gaar na hitte benauwdheid, regen en onweer op 1 dag. Zelfs nog veelvuldig file gehad en wateroverlast. Tsja ik ben dan ook via Brussel en Antwerpen terug gereden/


En voor de liefhebbers: foto's van bijna iedereen

leuk
 
Graag gedaan :Y, heb zelf ook een lijstje inmiddels :X


Bedankt voor het leuke weekend en ben van plan vaker mee te gaan.
zal mijn foto's ook eens bekijken vandaag

Ga ook ff kijken voor een garmin, om de Frank inhaal momentjes iets soepeler te laten verlopen in de toekomst :X :Y ;)
 
Ik ben ook weer "boven water". Ik heb ok weer genoten! ! !

KingCoder moet nog de bestemming voor 2017 bekend maken, een nieuw topic daarvoor openen en hier de link plaatsen.

Het is in ieder geval een heel stuk dichterbij dan dit jaar.

Het is een traditie dat dat OF de avond van thuiskomst gebeurt of uiterlijk de volgende dag: hij is er dit keer laat mee. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan