Hét MF Motorweekend 2016

Je ego is al te groot voor je kamer clown :P

Klopt, met mijn ego vul ik makkelijk een hele slaapzaal... :)
Afgelopen keer weer bewezen hoe "goed" ik ben, zelfs op een oude ploffert... dus mijn ego is enkel gegroeid. En met een nieuw hypermodern scheurijzer, zal mijn ego enkel nog toenemen... :)

Maar, ik parkeer hem wel ff buiten, als ik wil slapen... ;)
 
ahum , ......

Er was eens een spreekwoord dat ging van :

Pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Volgens mij gaat die hier ook weer op.

Gelukkig weten vrienden gewoon wanneer iemand een grapje maakt, en reageren we gewoon grappend terug als echte vrienden zonder onnodige irritatie toch?

"So bring on the show"


Zal jullie verder met rust laten, ga ik intussen eens zien of mijn telefoon het weer doet. Die kon niet zo tegen druk belasting. wordt tijd dat die dingen onbreekbaar glas krijgen. Oude Nokia waar ik nu al weekje mee loop en 10000000x gestuiterd, nog nooit stuk gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, met mijn ego vul ik makkelijk een hele slaapzaal... :)
Afgelopen keer weer bewezen hoe "goed" ik ben, zelfs op een oude ploffert... dus mijn ego is enkel gegroeid. En met een nieuw hypermodern scheurijzer, zal mijn ego enkel nog toenemen... :)

Maar, ik parkeer hem wel ff buiten, als ik wil slapen... ;)

ja ik ben wel weer benieuwd hoe de verhoudingen liggen straks; dit word mijn apparaat:

full
 
Doe maar eerst een proefritje, er is meer op de markt dan een hergebruikte oude naam in een nieuw jasje.
Misschien valt dat nieuwe jasje wel heel erg tegen ;)



en koop je toch een bmw r1200gs adventure :+
 
Doe maar eerst een proefritje, er is meer op de markt dan een hergebruikte oude naam in een nieuw jasje.
Misschien valt dat nieuwe jasje wel heel erg tegen ;)



en koop je toch een bmw r1200gs adventure :+

Voor het prijsverschil kan je heel wat weekendjes rijden ;)
 
Doe maar eerst een proefritje, er is meer op de markt dan een hergebruikte oude naam in een nieuw jasje.
Misschien valt dat nieuwe jasje wel heel erg tegen ;)



en koop je toch een bmw r1200gs adventure :+

Uiteraard eerst een proefrit! Ook om uit te vinden of ik m nou mét of zónder DCT wil. Gut-feeling zegt zonder maar ik wil het wel een kans geven.
 
Als je het uit kan zetten, neem dan maar "met" , alleen al voor de inruilwaarde ooit ......


ja maar kun jemét ook nog gewoon rijden dan of zit je dan vast aan van die up/down flipperdingetjes op je stuur.... vragen vragen :)
 
ja maar kun jemét ook nog gewoon rijden dan of zit je dan vast aan van die up/down flipperdingetjes op je stuur.... vragen vragen :)
HUHWAT ? :?
DCT, dan hebben we het over traction control, of toch wat anders ?

[me="Ted"]kan in de war zijn, omdat bij Ted DTC staat voor Ducati Traction Control, ofzo ;)[/me]

EDIT : aha, autoversnellingsbak ... is voor ouwe lullen ,.... dus tja O-)
 
Laatst bewerkt:
iemand nog idee over goede Aad bestendig telefoon. ding is terug met glas maar kniftig. Loopt steeds vast. Printplaat schade of zo iets.... dus .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan