MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verklaart dat niet gewoon je olieverbruik? Aangezien er 5kg kettingvet bij je voortandwiel hing viel het waarschijnlijk niet op. Het valt je nu op nu je die bende had weggehaald.


nee de olie gaat echt via de uitlaat in een wolk.tijdens de testrun stond het hele hok vol :p

hij was altijd echt kurk droog. ik ben benieuwd wat lemstra vindt. heb nog niets gehoord. dat kan 2 dingen betekenen:

1) het is iets kleins en ze zijn gewoon bezig met de reparatie
2) ze zijn nog steeds op zoek $$$$
 
ok lemstra kon het niet vinden. een druppel per dag is te weinig. bij warm rijden en belasten komt er gewoon niets uit...

oh well, kijken of het ooit op houdt, of nog erger wordt waardoor het te traceren is.
 
Beste mensen helaas kan ik er zondag zelf niet bij zijn... De scooter van mijn vriendin is stuk en we moeten deze zondag nakijken. Jullie hebben mazzel met het weer zondag dus geniet van het ritje.
 
Ik was maar alleen gaan rijden! Toen ben ik aangehaakt bij een groepje racers. Hele dag mee gereden. :]
Dik gassen! O-)
 
Laatst bewerkt:
Rondje dijkjes. Vanaf Heemskerk via Wormerveer, Spijkerboor richting de Rijp en dan Heerhugowaard en via de A9 terug naar huis :D Lekker!
 
Hoi allemaal, Mijn naam is Roger ben bijna 45 jaar. Woon in Egmond-Binnen. Werk ik Den helder. Heb sinds 4 Aug. jl mijn motorrijbewijs. Heb onlangs een BMW R1100R gekocht.
Heb een garagebox en vind sleutelen erg leuk. Zoek nog een adres waar ik tegen een redelijke prijs ( reeds in bezit zijnde ) nieuwe banden kan laten monteren.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan