MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Almere.
Vrouw.


Als mijn vriendin haar baan opzegt om te verkassen komt ze in de kop van NH niet makkelijk aan een baan die ze wil.
Ik woon in Spanbroek en werk in Zaandam, als ik naar Almere verkas dan verandert er voor mij niks qua woon/werk afstand.
En nog wat argumenten waardoor de keus makkelijk was, ook al blijft het Almere O-)

Almere....!

Daar gaat altijd het afval heen van Amsterdam. :+
 
Als ik realistisch ben moet ik 11-13k betalen voor de rsv4 zoals ik hem wil, dat heb ik er op dit moment niet voor over. Hetzelfde geldt voor de tuonov4.

Nu zit ik te denken aan een Ducati 848/1098. Deze vallen binnen m'n budget en ik wil graag een bak meer vermogen. Daar voldoen beide wel aan. Nadeel is dat de zit net zo sportief is als de RSV. Maar aan de andere kant, ik heb altijd al tegen mezelf gezegd dat zo'n ding er ooit gaat komen, en nu kan ik hem betalen..

Andere motor waar ik naar kijk en op zich ook binnen budget valt is een KTM superduke 990 uit 2007/2008. Voordeel is natuurlijk dat de houding wat relaxter is.

Ik heb het hier ook nog gehad over een nieuwer model RSV, ook prima betaalbaar. Alleen zoals marius ook al zei, wellicht is dat iets teveel van hetzelfde. Iets meer vermogen, maar voor de rest is het karakter hetzelfde.

Maar goed, ik wil eerst m'n RSV verkopen en beetje proefrijden voordat ik knopen doorhak. Ik ben nu dus nog even aan het rondkijken. En ach, als ik hem niet verkoop rijd ik er nog gewoon een jaar op...
 
Laatst bewerkt:
ik ben voorstander van de 1098. dacht niet dat ik ooit een Duc zou aanraden maar die vind ik echt vet!

alleen dan kan ik je helemaal niet meer bijhouden op Brno...
 
Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet Geen KTM doe het niet



Geen KTM doe het niet


Echt, doe het










niet.
 
ik ben voorstander van de 1098. dacht niet dat ik ooit een Duc zou aanraden maar die vind ik echt vet!

alleen dan kan ik je helemaal niet meer bijhouden op Brno...

Gas geven ai!

Ach, nieuwe motor. Ga ik denk ik niet meteen hard mee. Die RSV ken ik ondertussen als m'n broekzak en rijd ik dus ook heel vertrouwd mee rond.
 
Ik heb altijd geleerd dat alles boven de 80 PK compensatie is van slechte stuurmanskunst O-)

:+
 
Laatst bewerkt:
Als ik realistisch ben moet ik 11-13k betalen voor de rsv4 zoals ik hem wil, dat heb ik er op dit moment niet voor over. Hetzelfde geldt voor de tuonov4.

Nu zit ik te denken aan een Ducati 848/1098. Deze vallen binnen m'n budget en ik wil graag een bak meer vermogen. Daar voldoen beide wel aan. Nadeel is dat de zit net zo sportief is als de RSV. Maar aan de andere kant, ik heb altijd al tegen mezelf gezegd dat zo'n ding er ooit gaat komen, en nu kan ik hem betalen..

Andere motor waar ik naar kijk en op zich ook binnen budget valt is een KTM superduke 990 uit 2007/2008. Voordeel is natuurlijk dat de houding wat relaxter is.

Ik heb het hier ook nog gehad over een nieuwer model RSV, ook prima betaalbaar. Alleen zoals marius ook al zei, wellicht is dat iets teveel van hetzelfde. Iets meer vermogen, maar voor de rest is het karakter hetzelfde.

Maar goed, ik wil eerst m'n RSV verkopen en beetje proefrijden voordat ik knopen doorhak. Ik ben nu dus nog even aan het rondkijken. En ach, als ik hem niet verkoop rijd ik er nog gewoon een jaar op...
Maar een beetje 1098 is toch ook al bijna 10k? waarom dan niet wel voor je "droommotor" gaan en er een paar k bij doen?
 
Maar een beetje 1098 is toch ook al bijna 10k? waarom dan niet wel voor je "droommotor" gaan en er een paar k bij doen?
Net even gekeken, als ik een RSV4 uit 2013/2014 wil (met grotere tank, Factory en met goudkleurige velgen) betaal ik rond de 13-15k. Áls ik een RSV4 ga kopen wil ik dat model en dat zou mijn droommotor zijn. Alleen dat heb ik er niet voor over.

Een 1098 (geen S) heb je voor 7-8k. Met een verkochte RSV hoef ik dan 5-6k bij te leggen. Stukje betaalbaarder dus. Bovendien wil ik dit jaar nog steeds een nieuwe keuken. :+
 
Net even gekeken, als ik een RSV4 uit 2013/2014 wil (met grotere tank, Factory en met goudkleurige velgen) betaal ik rond de 13-15k. Áls ik een RSV4 ga kopen wil ik dat model en dat zou mijn droommotor zijn. Alleen dat heb ik er niet voor over.

Een 1098 (geen S) heb je voor 7-8k. Met een verkochte RSV hoef ik dan 5-6k bij te leggen. Stukje betaalbaarder dus. Bovendien wil ik dit jaar nog steeds een nieuwe keuken. :+

Haha ja keuzes...
Er vallen hele leuke motoren tussen mijn te bestede vermogen, maar er zijn ook nog zo veel andere dingen die ik wil doen. Dus ik blijf lekker op de huidige motor doorrijden... De lol is er niet minder om (En weet dan ook niet wat ik mis).

Tripje zuid afrika van dit jaar kan ik ook een leuke motor voor kopen.. net zoals de nieuwe auto die op het pad staat...
Zo blijft het :')

Desalniettemin geef ik je geen ongelijk in je keuze.. vindt 13-15k een hoop centjes voor iets wat primair voor de lol bedoelt is.
 
Haha ja keuzes...
Er vallen hele leuke motoren tussen mijn te bestede vermogen, maar er zijn ook nog zo veel andere dingen die ik wil doen. Dus ik blijf lekker op de huidige motor doorrijden... De lol is er niet minder om (En weet dan ook niet wat ik mis).

Tripje zuid afrika van dit jaar kan ik ook een leuke motor voor kopen.. net zoals de nieuwe auto die op het pad staat...
Zo blijft het :')

Desalniettemin geef ik je geen ongelijk in je keuze.. vindt 13-15k een hoop centjes voor iets wat primair voor de lol bedoelt is.

Gelukkig. :+ :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan