MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
net ook een rondje gedaan met de vtr alleen kleine botsing gehad ik kwam van rechts :+

ik kom aanzetten met iets van 130 besluit duif op te vliegen ontwijken ging em niet worden dus hopen op het beste gelukkig raakt die mijn motor niet komt alleen wel op rechterschouder gelukkig op stuk waar dikke bescherming zit dus zelf nergens last van de duif trouwens ook niet meer

veertjes

20729533_1620022301375568_2039762775876077189_n.jpg


die doet et niet meer

20799150_1620022404708891_891821736079738752_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
De Oostdijk? daar ben ik regelmatig ook op te vinden :Y Van Opmeer tot aan West-Graftdijk. Overigens zag ik een paar weken geleden dat er twee motorrijders onderaan de dijk lagen. Werden met een boerenkar daar weggehaald omdat ambulance er niet bij kon geloof ik.

Net lang weekend terug van Luxemburg. Errug veel bochten en ook nogal wat haarspeldbochten. Heerlijk kunnen jakkeren want er was heel weinig verkeer. Sowieso vond ik Luxemburg erg leeg. Doods bijna. Jammer was dat het zaterdag erg nat was. Maar goed, met goede banden is dat geen enkel probleem. Zou er echter alleen nooit met het gezin op vakantie gaan. Het is dat er zoveel bochten zijn maar lijkt mij voor de rest saai en weinig te doen. Was overigens de eerste langere tocht met de Hyper. Met vlag en wimpel geslaagd! *O*

@ Strikkie
Vroeg me af waarom je aangeeft dat het saai is geworden? Wat is er anders dan voorheen dan?
 
Ik denk dat Strikkie het aantal mensen bedoelt dat hier nog actief is ;) paar jaar terug hadden we nog wel eens een topic in 1 of 2 weken vol volgens mij :+
 
De Oostdijk? daar ben ik regelmatig ook op te vinden :Y Van Opmeer tot aan West-Graftdijk. Overigens zag ik een paar weken geleden dat er twee motorrijders onderaan de dijk lagen. Werden met een boerenkar daar weggehaald omdat ambulance er niet bij kon geloof ik.

Net lang weekend terug van Luxemburg. Errug veel bochten en ook nogal wat haarspeldbochten. Heerlijk kunnen jakkeren want er was heel weinig verkeer. Sowieso vond ik Luxemburg erg leeg. Doods bijna. Jammer was dat het zaterdag erg nat was. Maar goed, met goede banden is dat geen enkel probleem. Zou er echter alleen nooit met het gezin op vakantie gaan. Het is dat er zoveel bochten zijn maar lijkt mij voor de rest saai en weinig te doen. Was overigens de eerste langere tocht met de Hyper. Met vlag en wimpel geslaagd! *O*

@ Strikkie
Vroeg me af waarom je aangeeft dat het saai is geworden? Wat is er anders dan voorheen dan?

Luxemburg is heerlijk. Mooie wegen, goed asfalt, mooie omgeving en weinig verkeer. :t
 
Er gebeurt hier idd heel weinig; ik heb af en toe het gevoel dat er niemand meer komt kijken. Af en toe komt er eens een nieuwe maar die is meestal ook zo weer weg. We hebben ooit eens een topic in minder dan drie weken volgespamd maar dit topic loopt al meer dan twee jaar!

Technisch gezien is het dus (bijna) dood B|
 
Strikkie, volgens mij is het apelazerus, maar dat kan ook gewoon oude spelling zijn, net als dat gezeur met pannekoek en pannenkoek...
 
Laatst bewerkt:
Dan noem ik het maar goed bezopen

Ik blijf bij pannekoek (Je bakt hem in één pan) die je bakt in een koekenpan (waar je meerdere pannekoeken mee kunt bakken :P ) Dat de officiële spelling andersom is maakt nog niet dat het klopt

Als je weer nuchter bent is het allemaal apekool (of apenkool)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan