MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach voor mij zijn alle dorpen in de regio buren :) Ik ben een paar jaar geleden uit Amsterdam deze kant opgekomen...Eigenlijk Amsterdam uit gevlucht. Was er zo klaar mee.
Volgens mij denken meer mensen er zo over ja, afgelopen weekend in de tuin aan het werk geweest, tenminste, geprobeerd, want het hele dorp kwam even kennis maken :P
Wij woonde hiervoor wel in een dorpje, maar in een (drukke) nieuwbouw wijk, achtertuinen aan elkaar geschakeld, dat icm een kinderrijke buurt waren we even zat, vandaar dat we wat meer de rust hebben opgezocht.
Ik krijg overigens niet de indruk dat als er wordt afgesproken hier dat er ook samen gereden wordt? Meer brommers kijken en bijpraten of zie ik dat verkeerd?
Zo'n tien jaar geleden wel een paar keer bij een meeting geweest, toen werd er wel degelijk gereden :Y
 
@rosti 84 en andrew heuer,

Ik heb ook het idee dat er meer contact via de ooit opgericht whattsapp groep is dan dat er hier gepost wordt.
Vroeger was het namenlijk veel drukker in dit topic.

Maar ik zou zeggen als het straks weer in de dubbele cijfers komt qua temp.

Plemp een bericht met de dag/tijd en een voorstel van de lokatie en kijk wie er tijd/zin heeft :]
 
Laatst bewerkt:
@rosti 84 en andrew heuer,

Ik heb ook het idee dat er meer contact via de ooit opgericht whattsapp groep is dan dat er hier gepost wordt.
Vroeger was het namenlijk veel drukker in dit topic.

Maar ik zou zeggen als het straks weer in de dubbele cijfers komt qua temp.

Plemp een bericht met de dag/tijd en een voorstel van de lokatie en kijk wie er tijd/zin heeft :]


Ja en als je niet in de app zit hoor je er niet echt bij :P

ik zit dus niet in de app O-)
 
Ik zou zelf af en toe ook wel met een groepje willen rijden. Nu even niet want druk met studie. Maar wat let ons om zelf een Whatsapp groepje te maken? Voor de meer op leeftijd welteverstaan. :P De anderen komen hier waarschijnlijk toch niet meer en kijken in dit topic doe ik eens in de zes maanden. xD
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft wil ik eerlijk gezegd niet eens in een whatsapp groepje. Je wordt al te pas en te onpas tegenwoordig door alles en iedereen, zonder dat je er vaak om vraagt, in een groepje geplempt. En meestal gaat het nergens over :N

Ik heb vaak genoeg een leuke toer gedaan of bijeenkomst bezocht dat geregeld was via dit forum (niet via de regionaal topics maar via merken/modellen topics). Kunnen best inderdaad als de temperaturen in de dubbele cijfers komen gewoon 2 data roepen en wie kan, die komt dan gewoon. Lukt het niet, ook goed. Dan ben je er een volgende keer gewoon bij ;)
Het leuke lijkt mij dat door iets te organiseren via dit regionale topic je een grote verscheidenheid aan merken en modellen hebt. Ook wel eens leuk! :Y
 
Maandag testrijden *O*

86_CE03_DE-657_A-4_ABA-_AD54-_C216_A9551_AFB.jpg


4768_C6_AD-73_D7-4_E1_A-8850-35755_E330_BFC.jpg
 
Super dikke fiets! :Y

Voor mij persoonlijk liever alleen in naakte MT-10 vorm...alhoewel die als een Tempelier drinkt. Dat zou voor mij echt een showstopper zijn -O-
 
qua uiterlijk doet die R1 me niets, maar ik heb wel respect voor de techniek en electronica in dat ding.

qua verbruik maakt het me niet uit als hobby motor. de zx10r doet 1 op 8 op het circuit, wat vergeleken de 1 op 4,6 van de auto nog meevalt.

Voor mijn woon-werk fiets is het wel iets dat ik bijhoudt. soms denk ik wel eens aan electrisch, maar de aanschaf is nog te duur en je krijgt er qua motorfiets niets voor terug. een nakedbike met enkele remschijf, geen kuip, geen koffers, niks.als je de duusrte versie niet neemt heb je zelfs geen USD vork volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan