MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is daar ook een rothoek. Als je met de auto van dat dijkje afkomt zie je nix vanwege de brugleuning. En vanaf de brug moet je er al op verdacht zijn dat er verkeer van dat dijkje af kan komen.
Sterkte aan alle betrokkenen
 
Het is daar ook een rothoek. Als je met de auto van dat dijkje afkomt zie je nix vanwege de brugleuning. En vanaf de brug moet je er al op verdacht zijn dat er verkeer van dat dijkje af kan komen.
Sterkte aan alle betrokkenen


Het heeft hem in iedergeval niet geholpen, bekende van hier?
 
Toch wel heel benieuwd hoe dat is gekomen, verklaarde wel die ontzettende herrie van een helicopter die ik vanmiddag hoorde. RIP
 
Gaaf Danny *D een van de gaafste Superbikes die je nu kan kopen. Zo'n brute machine


Mwa, vind je?

kijk dit eens:

full
 
Helaas vanmiddag gehoord dat het een “bekende” was.
Wel is een ritje mee gedaan. Maurice.
Reed een tijd met een oranje blackbird met verlengde brug.
Ooit mijn stuntfiets van overgekocht...

Begreep veel te hard gereden. Desondanks erg sneu -O-
 
Helaas vanmiddag gehoord dat het een “bekende” was.
Wel is een ritje mee gedaan. Maurice.
Reed een tijd met een oranje blackbird met verlengde brug.
Ooit mijn stuntfiets van overgekocht...

Begreep veel te hard gereden. Desondanks erg sneu -O-


Oh ja, dat oranje hok kan ik mij wel herinneren. Het blijft altijd het ergste voor de nabestaanden. -O-
 
:Y

Wheeliecontrol.
Slide control.
Launch control.
Quickshifter.

Ik vind helemaal mooi *D
Oeh launch control... Ik zou zelfs met launch control de schuur uit rijden ! :9~


Tering wat tof!

Geluid van de R1 is wel vet, maar zeg nou zelf...

1459821419068.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oeh launch control... Ik zou zelfs met launch control de schuur uit rijden ! :9~


Tering wat tof!

Dik he, launch control.

Vorig jaar op Brno reed een instructeur met een H2(r). Volledig open uitlaat. Ik schrok me helemaal kapot toen ie me ineens binnendoor de bocht aansneed. Ik vind hem wel dik die Kawa, maar zou hem zelf nooit kopen.

Die R1 daarentegen zou ik nog wel willen. :Y En vermogen.. of je nu 200pk aan het achterwiel hebt of 190 of 210, dat maakt ook niet meer uit. Op mijn niveau iig niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan