MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas aan het einde van de middag droog, maar heb er toch nog op de valreep een paasritje uit weten te persen.
 
Heer

Giel0 bestaat nog :W

Uiteraard. Zit nog redelijk vaak hier, maar lees vooral.

Motorrijden is er nog niet van gekomen. Druk bezig met lichamelijk herstel voor het circuitweekje begin mei; met voetbal een ongelukje gehad wat resulteerde in een afgescheurde voorste kruisband, ingescheurde achterste kruisband, verrekte mediale banden (als ik dat goed onthouden heb) en een gekneusde meniscus. Inmiddels een maand geleden en kan weer redelijk lopen. :)
 
28l4174.jpg


2ex4yok.jpg


2mrzdht.jpg


34rsoc4.jpg


Zo, nu is het weer even mooi geweest :)
 
Vandaag testrit gedaan met dit klereweer -O-

200 pk / nat wegdek + 4 graden / nieuwe banden.
Weinig testen wat dat betreft. Maar oh het stukje wat ik heb gereden beviel goed :9~

Waarschijnlijk de motor ophalen aanstaande Zaterdag :)

B777_DE94-6_BB6-4_DCB-9_C36-794_BBC6_D4_AC7.jpg


3_B4_F2957-_D0_A5-4_D71-_B65_B-83_E13_B57_EF15.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag testrit gedaan met dit klereweer -O-

200 pk / nat wegdek + 4 graden / nieuwe banden.
Weinig testen wat dat betreft. Maar oh het stukje wat ik heb gereden beviel goed :9~

Waarschijnlijk de motor ophalen aanstaande Zaterdag :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Vet hoor! Kun je daar achter het zadel nog wat in kwijt? Hoor dat opbergruimte tegenwoordig echt 0 is.
Op de Mille kon ik een hele koffer kwijt, de 1098 een schijfremslot en dan houdt het wel op. Wordt steeds minder volgens mij.
 
full

Laat ik mij zelf ook maar eens voorstellen hier. Hallo allemaal (wat leuk dat je er bent), ik ben Willem en ik rij sinds 2013 motor.

full

Dit is de motor die ik sinds begin vorig jaar heb. Daarvoor had ik een GSX 650 F. De F was een fijne allround beginnersmotor, en een prima tourer. Ik ben ermee op vakantie geweest met wat motorvrienden o.a. naar Normandië en de Alpen van Oostenrijk en Italië.
De 2005 GSX-R 1000 is natuurlijk een sportmotor pur sang, minder geschikt voor tourvakanties, maar verder des te geschikter voor alles wat motorrijden zo leuk maakt. Ik rij er ook woon-werk mee als het weer het toe laat.

Ik ben eind 2016 verhuisd van Amsterdam naar Castricum. Ik hoop hiermee voldoende gekwalicifeerd te zijn voor dit topic.
Met het mooie weer in aantocht kijk ik er erg naar uit om binnenkort weer meer te rijden, en het rijden met motorvrienden vind ik het leukste. Daarom ben ik ook op zoek naar meer motorrijders in de buurt, en meer ritjes met gelijkgestemden die ook gewoon even willen afspreken bij de Mac.

Groet
 
Poh wat een drukte hier :o
Giel succes met 't herstel, mooi vervelend.
G. Focker gefeliciteerd met het pk monster
Willem welkom :W Kom zelf uit Beverwijk (vroegah toen ik mij hier aanmeldde uit Schagen).


Was de persoon van 't ongeval MouseR1? Of een andere Maurice..?
 
Laatst bewerkt:
Poh wat een drukte hier :o
Giel succes met 't herstel, mooi vervelend.
G. Focker gefeliciteerd met het pk monster
Willem welkom :W Kom zelf uit Beverwijk (vroegah toen ik mij hier aanmeldde uit Schagen).


Was de persoon van 't ongeval MouseR1? Of een andere Maurice..?
De bike was in ieder geval een Honda van de crash. Geen idee wie van hier?
 
Laatst bewerkt:
Poh wat een drukte hier :o
Giel succes met 't herstel, mooi vervelend.
G. Focker gefeliciteerd met het pk monster
Willem welkom :W Kom zelf uit Beverwijk (vroegah toen ik mij hier aanmeldde uit Schagen).


Was de persoon van 't ongeval MouseR1? Of een andere Maurice..?

Ja dat was Maurice.
 
Vet hoor! Kun je daar achter het zadel nog wat in kwijt? Hoor dat opbergruimte tegenwoordig echt 0 is.
Op de Mille kon ik een hele koffer kwijt, de 1098 een schijfremslot en dan houdt het wel op. Wordt steeds minder volgens mij.

Ga ik waarschijnlijk Zaterdag achterkomen :+
Motor word donderdag gekeurd door 3e partij voor de zekerheid. Indien geen spannende dingen word het dus Zaterdag ophalen *O* en afrekenen -O-
 
Misschien niet bij velen bekend, of juist wel, afhankelijk van je interesses wellicht, maar lees net dat (motor)YouTuber Annette Carrion dodelijk is verongelukt.

Ga geen link plaatsen, wil je weten wie het is moet je zelf maar even zoeken.
 
G.Focker supermooie motor die nieuwe R1! Hoeveel heeft hij gelopen? Heb je een beetje een goede prijs ervoor? Van de huidige nieuwe motoren op de markt vind ik dit wel de mooiste denk ik
 
Misschien niet bij velen bekend, of juist wel, afhankelijk van je interesses wellicht, maar lees net dat (motor)YouTuber Annette Carrion dodelijk is verongelukt.

Ga geen link plaatsen, wil je weten wie het is moet je zelf maar even zoeken.

Hm, ze kwam idd veel op m'n instagram voorbij.
 
Vandaag testrit gedaan met dit klereweer -O-

200 pk / nat wegdek + 4 graden / nieuwe banden.
Weinig testen wat dat betreft. Maar oh het stukje wat ik heb gereden beviel goed :9~

Waarschijnlijk de motor ophalen aanstaande Zaterdag :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Je gaat wel van het ene uiterste naar het andere uiterste he?!?! _O-
Maar wat een prachtfiets is het! Gefeliciteerd!
 
G.Focker supermooie motor die nieuwe R1! Hoeveel heeft hij gelopen? Heb je een beetje een goede prijs ervoor? Van de huidige nieuwe motoren op de markt vind ik dit wel de mooiste denk ik


11K gelopen.
Prijs is inderdaad niet verkeerd en zit toch al wat leuk spul op.
Zaterdag nog even een afding poging doen maar is niet mijn sterkste kant en heb er persoonlijk eigenlijk een beetje hekel aan. accepteer het ook niet als mensen het bij mij proberen :+
 
Je gaat wel van het ene uiterste naar het andere uiterste he?!?! _O-
Maar wat een prachtfiets is het! Gefeliciteerd!

Altijd Supersport gehad.
De Z800 was denk ik achteraf niet helemaal de juiste keuze. voor de looks en rijplezier i.v.m. zithouding zeker leuke fiets!
Power begon al heel snel te wennen en miste gewoon wat.
R1 2015 al vanaf lancering een prachtfiets gevonden en nu eindelijk ook binnen het "budget".
 
Altijd Supersport gehad.
De Z800 was denk ik achteraf niet helemaal de juiste keuze. voor de looks en rijplezier i.v.m. zithouding zeker leuke fiets!
Power begon al heel snel te wennen en miste gewoon wat.
R1 2015 al vanaf lancering een prachtfiets gevonden en nu eindelijk ook binnen het "budget".

Ga je het circuit er mee op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan