Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Net de voorvorkpoten eronderuit gehaald en morgen naar HK suspension voor de racemodificatie *O*

Ben benieuwd hoeveel seconden dat gaat schelen.
De olie in de poten is nooit vervangen, lijken net fietspompjes... als ik de poten heen en weer schud, hoor ik het klotsen en lijkt het net of er water inzit. :X

toch maandag nog 2.17 op cpz gereden met die pompjes, ondanks dat het redelijk druk was, maar veel meer zat er echt niet in, zat duidelijk op het limiet van de vering.

Heeft iemand ervaring met die racemodificatie van HK?
 
Net de voorvorkpoten eronderuit gehaald en morgen naar HK suspension voor de racemodificatie *O*

Ben benieuwd hoeveel seconden dat gaat schelen.
De olie in de poten is nooit vervangen, lijken net fietspompjes... als ik de poten heen en weer schud, hoor ik het klotsen en lijkt het net of er water inzit. :X

toch maandag nog 2.17 op cpz gereden met die pompjes, ondanks dat het redelijk druk was, maar veel meer zat er echt niet in, zat duidelijk op het limiet van de vering.

Heeft iemand ervaring met die racemodificatie van HK?


niet van hk , wel van k-tech en dat is echt een wereld van verschil :D *O*
 
morgen trouwens *O*

nu eerst een bak koffie ... :P
Goedemorgen :W

Racer staat zo goed als klaar. Van het weekend de laatste paar puntjes oplossen en daarna langs de dealer voor de remmen. Dan moet ie helemaal klaar zijn voor nog een paar dagen circuitrijden dit jaar.

Het is een hele fijne kleurencombinatie geworden alleen het plaatsen van de foto lukt niet. Kan het op werk niet verkleinen -O-
 
Goedemorgen :W

Racer staat zo goed als klaar. Van het weekend de laatste paar puntjes oplossen en daarna langs de dealer voor de remmen. Dan moet ie helemaal klaar zijn voor nog een paar dagen circuitrijden dit jaar.

Het is een hele fijne kleurencombinatie geworden alleen het plaatsen van de foto lukt niet. Kan het op werk niet verkleinen -O-


post vanavond maar :D :P
 
Ik heb vandaag ook een productief dagje gehad, kleine knipperlichten erin gestoken, Gilles remschakel set en een SP Quickshifter. *O*
 
Mooi :Y nu nog de foto's :)

Hierbij.Helaas is de quickshifter niet echt zichtbaar, maar jezus wat rijd dat stoer :9~

155nvhz.jpg

fx5n2d.jpg

10ztlie.jpg

295voe0.jpg
 
Hallo, vroeg me af of er hier mensen zijn die de gipro ds hebben op hun cbr 600 rr pc37? Is het echt zo dat het plug&play is zoals overal staat vermeldt of moeten er nog andere dingen gedaan worden om deze werkend te krijgen?
Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan