Miniaturen verzameltopic deel 10

Pramac Ducati nieuw gekocht voor 40€

70284.jpg

70284_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de KTM moto3 Luis Salom 1/12 eens gekocht op de KTM stand op het autosalon in Brussel maar anders dan dat heb ik nog geen enkele moto3 of moto2 schaalmodel gevonden.
Ik vermoed dat er gewoon geen bestaan??

Behalve wat conversions en persoonlijke projecten.

miniatuur-ktm-moto3-red-bull-no-39-112_27547_1_G.jpg
 
Kwam deze toevallig tegen :)

ELIGOR - IVECO FIAT - STRALIS 500CV EURO 6 TRUCK HI WAY RACING TEAM SKY VR46 MOTORCYCLE TRANSPORTER MOTO3 2014
Scale: 1/43 Code: 115163 Colour: BLACK Material: die-cast

74420.jpg


74420_1.jpg


74420_4.jpg


74420_2.jpg


74420_3.jpg
 
Ik heb de KTM moto3 Luis Salom 1/12 eens gekocht op de KTM stand op het autosalon in Brussel maar anders dan dat heb ik nog geen enkele moto3 of moto2 schaalmodel gevonden.
Ik vermoed dat er gewoon geen bestaan??

Behalve wat conversions en persoonlijke projecten.

[afbeelding]

bestaan gèèn moto 3 of moto 2 modellen in 1:12 dat ik weet. nog nooit 1 gezien anders als zelfbouw.
 
laatste figuren en de stoner bike
stoner 2011
stretching figures 2008 en 213

figuren lijken,maar zijn niet exact hetzelfde.
2013

2008

zie het verschil in de nek in het pak,en op de 2013 is de textyre in de speedhump anders.


ook zit het hoofd op een andere hoogte



nu wachten tot de 2005 donington violin set er is.
 
soppen en opnieuw indelen dus :Y :+
hier in een ander forum ook wat spullen te koop voor mooie prijzen.
Schaalmodellen Minichamps in de verkoop

:Y Erg schappelijke prijzen inderdaad! Eentje staat er inmiddels bij mij. En daarop bedacht ik het volgende: Ik acht de kans klein, maar weet er iemand of MC de Spies Assen 2011 nog uit gaat brengen:

0004b6fe-800.jpg


Deze kleurstelling was er naar aanleiding van het 50 jarig bestaan van het Yamaha raceteam. Vond het een mooie kleurstelling :Y
 
Hoe maken jullie de modellen eigenlijk schoon? Heb er gisteren een voorzichtig met een vochtig keukendoekje schoongemaakt en nam meteen een van de letters mee :$
 
ik heb modellen zelfs al met window cleaner ingespoten(nicotine) en een paar minuten laten staan,en afgespoeld onder de kraan en laten drogen.
alles bleef er op,waren wel dubbele modellen om te testen.
als ik mijn modellen schoon maak,haal ik de stof er af met een poeder borstel waar vrouwen hun gezicht mee poederen.
en af en toe de kuipruitjes met een vochtig doekje.
 
:Y Erg schappelijke prijzen inderdaad! Eentje staat er inmiddels bij mij. En daarop bedacht ik het volgende: Ik acht de kans klein, maar weet er iemand of MC de Spies Assen 2011 nog uit gaat brengen:

[afbeelding]

Deze kleurstelling was er naar aanleiding van het 50 jarig bestaan van het Yamaha raceteam. Vond het een mooie kleurstelling :Y
alleen nooit uitgebracht inderdaad,zie ik ook niet gebeuren.
zeker als spies niet !
 
Laatst bewerkt:
ik heb modellen zelfs al met window cleaner ingespoten(nicotine) en een paar minuten laten staan,en afgespoeld onder de kraan en laten drogen.
alles bleef er op,waren wel dubbele modellen om te testen.
als ik mijn modellen schoon maak,haal ik de stof er af met een poeder borstel waar vrouwen hun gezicht mee poederen.
en af en toe de kuipruitjes met een vochtig doekje.

Poederborstel is ook wel een goeie tip. Je hebt ook kwastjes waar je lucht uit kan laten komen, ofwel een blaasbalgje. Met een vochtig doekje langs de belettering was in ieder geval geen goed idee! Maar ik zal niet de eerste en niet de laatste zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan