Gestolen: BMW S1000RR

Status
Niet open voor verdere reacties.
het komt noch zover dat we in de toekomst de motor bij de notaris moeten overhandigen voor een proefrit.
 
Als je geld kunt vervalsen, kun je een bankcheque al helemaal vervalsen. Wanneer heb je voor het laatst een echte bankcheque in handen gehad? 1998? Doe mij dan maar geld, dat heb ik vaker in handen en kan ik eerder vaststellen of het echt is of niet.

als je een bankcheque vraagt, kan je de eventuele koper ook de gegevens van de bank vragen waar hij hem aangevraagd heeft.
een kort telefoontje naar diezelfde bank kan wonderen doen, daar zal men je vlug kunnen vertellen of voornoemde persoon een bankcheque op naam heeft gevraagd of niet.. ;)
toch niet zo een slecht idee é die bankcheque :+
 
Hoi Alle,
Hier een link naar meedere fotos:
Hier nog even een kort verhaal:
https://www.facebook.com/photo.php?...9726.57397.100002391836827&type=1&pnref=story

Het is inderdaad allemaal raar, ik dacht ook echt dat dit mij niet zou overkomen, het was allemaal echt goed georganiseerd. Vooraf bellen of hij ermee naar thuis kon rijden, het laten afzetten ect.

Tja ik had mijn motor op marktplaats staan, een potentiele koper belde of hij een paar dagen later kon langs komen dus ik had mijn adres gegevens gegeven. Volgende ochtend was mijn motor uit de gezamelijke parkeergarage weg (2 sloten, auto ervoor geparkeerd en alleen toegankelijk voor bewoners). De volgende keer spreek ik bij een macdonalds af :/
 
Jep!

Heb nog nooit bij mijn huis of garage afgesproken. Altijd een straatje verder.

Maar goed, als z'n prutser mij dan zijn zelfgemaakte net-echt lijkende rijbewijs overhandigd dan trap ik daar waarschijnlijk ook in.
 
Ik spreek juist wel weer altijd thuis af, alleen gaat de proefrit nooit alleen. Is een beetje uit de motorrunner tijd dat ik standaard mee ga op een andere motor, desnoods geleend van iemand.

Verder hoef ik ook geen ID of geldbedragen. We rijden gewoon even mee.
 
Hoi Alle,
Hier een link naar meedere fotos:
Hier nog even een kort verhaal:
https://www.facebook.com/photo.php?...9726.57397.100002391836827&type=1&pnref=story

Het is inderdaad allemaal raar, ik dacht ook echt dat dit mij niet zou overkomen, het was allemaal echt goed georganiseerd. Vooraf bellen of hij ermee naar thuis kon rijden, het laten afzetten ect.


Generaliseren mag niet, maar ziet er niet echt uit als een betrouwbaar persoon. Maar misschien kijk ik teveel naar "opsporingverzocht" Sterkte met het terug vinden van de BMW
 
Rijbewijs ziet er wel echt uit. Alleen geen rijbewijs voor de motor (A).

Vrees dat ik er ook in zou trappen eigenlijk. Ben ook niet bekend met plastic rijbewijzen dus geen idee hoe die er normaal gesproken uitzien.
 
Hij lijkt zich in ieder geval op motoren in het duurdere segment te richten.

Wat zou dat een voldoening geven om zo'n mannetje te lokken en een dag of wat mee te spelen.
 
net even contact opgenomen met de koper van mijn motor.
even gevraagd in welk kantoor hij de bankcheque gaat halen, hij gaf me met plezier de informatie.
dadelijk contact opgenomen met betreffend kantoor daar konden ze mij bevestigen dat hij idd een bankcheque besteld heeft ter waarde van ...............

@beekberger voortaan niet zo uit de hoogte doen jongeuuuhhh ivm bankcheque's.
mijn motor word gekocht ipv gestolen.

dus aan eventuele verkopers van een motor, op deze manier ben je 100% zeker van je geld ;)
 
Laatst bewerkt:
voor je een reactie plaatst is het wellicht handig als je eerst ff het hele topic leest knul :Z

ik heb heel het topic gelezen KNUL
voor velen is niet particulier verkoop zoals jij suggereert geen optie, of had je zover nog niet gedacht..
 
Laatst bewerkt:
blijkbaar niet goed genoeg, anders was je ook mijn eerste post tegengekomen en had je de jouwe niet geplaatst. Maargoed geeft verder niks, je hebt gelijk :W

ik heb jou eerste post gelezen over het niet toelaten van een proefrit. bij mij kan een proefrit wel, na overhandigen van een bankcheque die na controle niet vals blijkt te zijn..
voor veel kopers is een proefrit trouwens een must..
als er nog dingen zijn die je niet begrijpt, en te vervelend zijn voor je om ze hier te posten mag je mee altijd een PB sturen dan maak ik het één en ander wel duidelijk voor je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan