Het Grote Yamaha R1 Topic - Deel 56: Laagvliegen

Even inbreken hier .
Heb zelf een groenhard , maar deze 2015 R1 van een familie lid van mij behoord tot de allermooiste van Nederland secu Benelux secu Europa .

[afbeelding]

Deze is nieuw gekocht en met 0km op de klok kompleet uitgekleed en naar de motorspuiter in nieuwegijn gebracht , en is compleet gespoten volgens AMA .

Is compleet anders als de standaard uitvoering en 100 keer mooier geworden :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ .

"SECU (container)
SECU, Stora Enso Cargo Unit, is een type container gebruikt bij het intermodaal vervoer van onder andere papier. De SECU is door zijn afmetingen en gewicht niet geschikt voor vervoer over de weg; enkel over spoor en water.

Een SECU container ziet eruit als een standaard 40- voet ISO container maar is groter. De afmetingen zijn 13.8×3.6×3.6 meter, vergeleken met 12.2×2.7×2.4 meter voor een normale 40- voet container. De SECU is ontworpen om 80 metrische ton lading te dragen, terwijl een ISO container slechts 26,5 ton laadvermogen heeft.

De SECU container is ontworpen naar de specifieke eisen van de papierindustrie. Conventionele containers zijn niet geschikt om papier rendabel mee te vervoeren, door beperkingen van afmetingen en laadvermogen. Om de SECU container te verplaatsen worden vooral horizontale duw- en treksystemen gebruikt, door het grote gewicht."

:? :? :?


Zeker een mooi apparaat :} :9~ :} :9~

Alleen jammer dat er geen mooie onderkuip opzit, ik hou nooit zo van zo'n open onderkant.
 
"SECU (container)
SECU, Stora Enso Cargo Unit, is een type container gebruikt bij het intermodaal vervoer van onder andere papier. De SECU is door zijn afmetingen en gewicht niet geschikt voor vervoer over de weg; enkel over spoor en water.

Een SECU container ziet eruit als een standaard 40- voet ISO container maar is groter. De afmetingen zijn 13.8×3.6×3.6 meter, vergeleken met 12.2×2.7×2.4 meter voor een normale 40- voet container. De SECU is ontworpen om 80 metrische ton lading te dragen, terwijl een ISO container slechts 26,5 ton laadvermogen heeft.

De SECU container is ontworpen naar de specifieke eisen van de papierindustrie. Conventionele containers zijn niet geschikt om papier rendabel mee te vervoeren, door beperkingen van afmetingen en laadvermogen. Om de SECU container te verplaatsen worden vooral horizontale duw- en treksystemen gebruikt, door het grote gewicht."

:? :? :?


Zeker een mooi apparaat :} :9~ :} :9~

Alleen jammer dat er geen mooie onderkuip opzit, ik hou nooit zo van zo'n open onderkant.

Lacomoto levert carbon onderkuipen voor oa het 2015 model. Ik heb er een in bestelling staan *O*

:W
 
Even inbreken hier .
Heb zelf een groenhard , maar deze 2015 R1 van een familie lid van mij behoord tot de allermooiste van Nederland secu Benelux secu Europa .

[afbeelding]

Deze is nieuw gekocht en met 0km op de klok kompleet uitgekleed en naar de motorspuiter in nieuwegijn gebracht , en is compleet gespoten volgens AMA .

Is compleet anders als de standaard uitvoering en 100 keer mooier geworden :} :} :} :} :} :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ .
wat een mooie fiets :Y
 
Vandaag een probleempje onstaan bij mijn r1 uit 2007.
ik had begrepen van een andere r1 rijder dat het hier al eens eerder voorbij was gekomen.

Bij rijden in hoge toeren. En dan gas volledig dicht en koppeling ingeknepen. Valt de motor spontaan (al rijdend) uit..

Heb dit in een rit van 100 km 2 x gehad.. ik kan hem dan (al rollend) gewoon weer starten en rijd zonder problemen verder

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
 
Nja tis gewoon slecht voor alles, ding moet rijden oftewel ook van binnen gesmeerd worden
De term "verkoop" zwerft al langer door m'n hoofd...is me hier al gruwelijk afgeraden. Maarja...als het ding binnen blijft staan is het ook doodzonde -O-
 
De term "verkoop" zwerft al langer door m'n hoofd...is me hier al gruwelijk afgeraden. Maarja...als het ding binnen blijft staan is het ook doodzonde -O-


Gewoon ff tijd voor maken . Heb laatste tijd ook veel te weinig tijd om te rijden .

Maar maak er soms echt gewoon tijd voor al is het maar een half uurtje

Je stapt zo wie zo met een big smile af ongeacht hoe lang je gereden hebt .

Ikke tenminste wel nu er die superpoles onder de VTR liggen
 
Gewoon ff tijd voor maken . Heb laatste tijd ook veel te weinig tijd om te rijden .

Maar maak er soms echt gewoon tijd voor al is het maar een half uurtje

Je stapt zo wie zo met een big smile af ongeacht hoe lang je gereden hebt .

Ikke tenminste wel nu er die superpoles onder de VTR liggen
Hier in de buurt heb ik de routes onderhand wel gezien...ben die standaard rondjes wel een beetje beu.
Dus zomaar ff een half uurtje eruit is al helemaal niet interessant. En qua geluid: ik heb gewoon de standaard pijpjes eronder liggen :)
 
Iemand enig idee of het in te stellen is dat ik een mailtje krijg als ik een prive bericht heb??? Zie het nu vaak pas na dagen staan :+
 
Baffles eronder en je krijgt er weer een dikke piemel van :D

:+
Alsjeblieft niet...herriebakken... :N
Rij veel te weinig om te investeren in dure aftermarket dempers...dus ik ben blij met de standaard buizen ;)

Heel misschien komend weekend een keertje Duitsland in...fingers crossed
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een probleempje onstaan bij mijn r1 uit 2007.
ik had begrepen van een andere r1 rijder dat het hier al eens eerder voorbij was gekomen.

Bij rijden in hoge toeren. En dan gas volledig dicht en koppeling ingeknepen. Valt de motor spontaan (al rijdend) uit..

Heb dit in een rit van 100 km 2 x gehad.. ik kan hem dan (al rollend) gewoon weer starten en rijd zonder problemen verder

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?


Hey man, ik had precies hetzelfde probleem met mijn 08 R1.
Schijnt vaker te gebeuren, als je een aftermarket pijp erop zet, krijgt die stationair net ff te weinig.
Even wat meer mengsel geven en het probleem is (waarschijnlijk) opgelost :} :]
 
Even met motoport gebeld, heb nog garantie bij hun.
De monteur aan de telefoon Zei dat de gasklepsensor niet goed zou zijn, daar was al een terugroepactie op geweest maar mijn motor is er nog niet voor geweest blijkbaar.

20ste word hij vervangen
 
Laatst bewerkt:
Kan ik iemand blij maken met een zero gravity DB ruitje smoke?

Double bubble uitvoering veschikt voor r1 2009 2010 2011 2012 2013 2014 RN22

Gewoon nieuw staat, bieden mag via pm.
full
 
Was de vakantie maar waar, ben al jaren niet op zonvakantie geweest....

motor verslaafde hier :+
 
hey mensen , mijn naam is maikel , en heb sinds zaterdag ook een r1 uit 2011 gekocht. *O*
Was er al een tijdje naar opzoek maar moest eerst van de suzuki af zien te komen.

29mxesl.jpg

2drggp1.jpg

105tx5l.jpg


Heb er al wat kleine dingen aan gedaan , maar ben nog opzoek naar een seatcover en een setje akra's carbon.
Dus als iemand hier nog wat heeft liggen of een goede site daarvoor heeft , laat het me weten. :Y
 
hey mensen , mijn naam is maikel , en heb sinds zaterdag ook een r1 uit 2011 gekocht. *O*
Was er al een tijdje naar opzoek maar moest eerst van de suzuki af zien te komen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb er al wat kleine dingen aan gedaan , maar ben nog opzoek naar een seatcover en een setje akra's carbon.
Dus als iemand hier nog wat heeft liggen of een goede site daarvoor heeft , laat het me weten. :Y
Welkom :W
 
hey mensen , mijn naam is maikel , en heb sinds zaterdag ook een r1 uit 2011 gekocht. *O*
Was er al een tijdje naar opzoek maar moest eerst van de suzuki af zien te komen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb er al wat kleine dingen aan gedaan , maar ben nog opzoek naar een seatcover en een setje akra's carbon.
Dus als iemand hier nog wat heeft liggen of een goede site daarvoor heeft , laat het me weten. :Y
Erg mooie bike :}
Welkom hier :W
 
Welke olie zouden jullie aanraden als de temperatuur schommelt tussen de 30 en 48 graden 'C ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan