Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W Ik ben er ook weer bij.

Hierbij nu maar eens eindelijk mn update, ik ben helaas speed triple loos -O-
Tijdens het weekend van hemelvaart ben ik samen met mijn pa en een maat naar de Eifel geweest, maar voor mij (en voor hen) eindigde de reis al op de heenweg. |(
We waren onderweg naar het hotel in Veldenz en op de L16 richting Murlenbach schat ik een bocht verkeerd in, deze bleek haakser te zijn dan gedacht.
Ik kom op het onverharde naast de weg terecht en knal vervolgens tegen de vangrail aan met circa 30-40 km/h.

Resultaat: gebroken Tibia-plateau, schouder uit de kom, gat boven knieholte goed voor 10 hechtingen (waarschijnlijk door passenger peg), sneeën, schrammen, ambulance, helikopter, 4 dagen Duits ziekenhuis en mijn mooie motor total loss ;(
Er was rondom schade aan o.a.:
Frame en tank 2 zijden, voorvork RV, lamp RV, demper, voetsteunen rechts eraf, kappen achter, zadel, dynamodeksel en zo verder :r
[afbeelding]
[afbeelding]

Gelukkig viel het allemaal mee en kon het een stuk erger....
Inmiddels ben ik na 7 weken onbelast bezig met weer mogen belasten van het been en weer op jacht naar een 'nieuwe' speed triple, nieuw pak en helm. Gelukkig goed verzekerd en een prima vergoeding gekregen, wat de pijn een beetje verzacht :X

Hou jullie uiteraard op de hoogte als ik wat nieuws heb


Oei tering das pijnlijke ervaring :o Gelukkig lees ik uit je bericht dat je zelf weer herstellende bent zonder problemen. Succes met het herstel en op krachten komen.

Petje af dat je niet je motorrijd carriere aan de wilgentakken hangt. Dat gaat zeker weer goed komen met je en een motor komt er ook wel weer *O*


:W
 
:W Ik ben er ook weer bij.

Hierbij nu maar eens eindelijk mn update, ik ben helaas speed triple loos -O-
Tijdens het weekend van hemelvaart ben ik samen met mijn pa en een maat naar de Eifel geweest, maar voor mij (en voor hen) eindigde de reis al op de heenweg. |(
We waren onderweg naar het hotel in Veldenz en op de L16 richting Murlenbach schat ik een bocht verkeerd in, deze bleek haakser te zijn dan gedacht.
Ik kom op het onverharde naast de weg terecht en knal vervolgens tegen de vangrail aan met circa 30-40 km/h.

Resultaat: gebroken Tibia-plateau, schouder uit de kom, gat boven knieholte goed voor 10 hechtingen (waarschijnlijk door passenger peg), sneeën, schrammen, ambulance, helikopter, 4 dagen Duits ziekenhuis en mijn mooie motor total loss ;(
Er was rondom schade aan o.a.:
Frame en tank 2 zijden, voorvork RV, lamp RV, demper, voetsteunen rechts eraf, kappen achter, zadel, dynamodeksel en zo verder :r
[afbeelding]
[afbeelding]

Gelukkig viel het allemaal mee en kon het een stuk erger....
Inmiddels ben ik na 7 weken onbelast bezig met weer mogen belasten van het been en weer op jacht naar een 'nieuwe' speed triple, nieuw pak en helm. Gelukkig goed verzekerd en een prima vergoeding gekregen, wat de pijn een beetje verzacht :X

Hou jullie uiteraard op de hoogte als ik wat nieuws heb

Shit man, beterschap.
 
Ik heb vandaag rondom de Sachsenring overigens echt heel veel Speed Triples gezien! :o vooral modellen van 2002 t/m 2010.
 
Sterkte, toch wel een flinke smakkerd gemaakt.
Gat in knie is niet zomaar iets(Ondanks pak) dacht ik zo.

Wij hadden vandaag nog een nat ritje gemaakt.
Al met al niet zo erg zolang je beetje droog in je pak blijft zitten.
Tempo hebben we nog zat dus fun is er ook wel. :p
 
zo we zijn ook weer terug van een weekendje eifel!
was lekker om na 6 weken weer op de motor te zitten *D

56bdf5b51f8ca0fdb1ae258fbd64f305
 
Beste mede tippelaars,

Ik heb de hoge arrow onder mijn zadel zitten. Echt wel heel stoer die twee pijpen hoor, maar ik wil wat meer sound! Hij is nog te bescheiden als je het mij vraagt. Ja de killers zijn er uit. Is wel geinig nu, vooral het ploffen maar echt opwindend is het nou nog niet.

Zo'n low boy? Wat denken jullie ? Betreft een triple van 2007

Ik heb op mn oude Street ooit SC Project GP tech gehad (seat pipes) zelfs met killer al enorm hard, zonder killer, well.... BRUUT :)

p.s. mocht je overstappen dan ben ik misschien wel geinteresseerd in je Arrow pijpjes
 
:W Ik ben er ook weer bij.

Hierbij nu maar eens eindelijk mn update, ik ben helaas speed triple loos -O-
Tijdens het weekend van hemelvaart ben ik samen met mijn pa en een maat naar de Eifel geweest, maar voor mij (en voor hen) eindigde de reis al op de heenweg. |(
We waren onderweg naar het hotel in Veldenz en op de L16 richting Murlenbach schat ik een bocht verkeerd in, deze bleek haakser te zijn dan gedacht.
Ik kom op het onverharde naast de weg terecht en knal vervolgens tegen de vangrail aan met circa 30-40 km/h.

Resultaat: gebroken Tibia-plateau, schouder uit de kom, gat boven knieholte goed voor 10 hechtingen (waarschijnlijk door passenger peg), sneeën, schrammen, ambulance, helikopter, 4 dagen Duits ziekenhuis en mijn mooie motor total loss ;(
Er was rondom schade aan o.a.:
Frame en tank 2 zijden, voorvork RV, lamp RV, demper, voetsteunen rechts eraf, kappen achter, zadel, dynamodeksel en zo verder :r
[afbeelding]
[afbeelding]

Gelukkig viel het allemaal mee en kon het een stuk erger....
Inmiddels ben ik na 7 weken onbelast bezig met weer mogen belasten van het been en weer op jacht naar een 'nieuwe' speed triple, nieuw pak en helm. Gelukkig goed verzekerd en een prima vergoeding gekregen, wat de pijn een beetje verzacht :X

Hou jullie uiteraard op de hoogte als ik wat nieuws heb

Gelukkig goed afgelopen!

Sterkte met herstellen, hoop dat je snel weeer een mooie speed te pakken hebt! :]
 
De Rizoma knippers er zelf opgezet? Is dat makkelijk? Snap vrij weinig van elektriciteit.. Ben net een kind van 3, Stop nog steeds mijn vingers in het stopcontact.
 
knippers zaten er ook al op.
zitten ook weerstandjes tussen allemaal geen wereldklus maar moet wel beetje snappen waar je mee bezug bent.
 
knippers zaten er ook al op.
zitten ook weerstandjes tussen allemaal geen wereldklus maar moet wel beetje snappen waar je mee bezug bent.
Met weerstandjes gaan lopen klooien is nergens voor nodig als je ook gewoon in 3 seconden het relais onder het zadel kunt vervangen :)

Ik heb zeer spoedig waarschijnlijk zo'n relais in de aanbieding voor weinig.

De knippers zelf vervangen stelt natuurlijk ook weinig voor, het zijn twee draadjes :+
Je weet ook meteen of je ze goed hebt aangesloten of niet want de stroomrichting van een LED werkt maar één kant op.
 
Enfin! Inmiddels op pagina 5

Dan toch ook maar even zwaaien :W

Ben er vrijdag achter gekomen dat me knipperlichtprobleem toch geen karakter van me Triumph was maar toch een kabelbreukje. Even langs een, niet nader te noemen, triumph dealer gereden omdat ik in de buurt was en daar werd me verteld dat het zo maar tegen de 50 euro kon aanlopen omdat ze moeten zoeken wat het probleem was of waar evt. de draadbreuk zat.
Hierna langs me garage, waar ik altijd bij kom, gereden en het is weer opgelost voor 18,45 euro!!!! :? *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan