Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met weerstandjes gaan lopen klooien is nergens voor nodig als je ook gewoon in 3 seconden het relais onder het zadel kunt vervangen :)

Ik heb zeer spoedig waarschijnlijk zo'n relais in de aanbieding voor weinig.

De knippers zelf vervangen stelt natuurlijk ook weinig voor, het zijn twee draadjes :+
Je weet ook meteen of je ze goed hebt aangesloten of niet want de stroomrichting van een LED werkt maar één kant op.


alleen jammer dat die daar niet zit
 
Enfin! Inmiddels op pagina 5

Dan toch ook maar even zwaaien :W

Ben er vrijdag achter gekomen dat me knipperlichtprobleem toch geen karakter van me Triumph was maar toch een kabelbreukje. Even langs een, niet nader te noemen, triumph dealer gereden omdat ik in de buurt was en daar werd me verteld dat het zo maar tegen de 50 euro kon aanlopen omdat ze moeten zoeken wat het probleem was of waar evt. de draadbreuk zat.
Hierna langs me garage, waar ik altijd bij kom, gereden en het is weer opgelost voor 18,45 euro!!!! :? *O*
dat ben bedragen *O* *O* *O*
 
alleen jammer dat die daar niet zit
Nou, dan mag jij mij gaan vertellen welk relais ik dan vervangen heb schat :j

Ik denk dat jij van een andere jaargang spreekt, want het 2008-2010 model heeft het relais voor de knippers onder het zadel zitten.
 
:')

Maar goed, ik dacht dat we het over een 2008 model hadden.
Waar zit het knipperrelais dan op een 2011> ?
 
Geen flauw idee. Daar durf ik zo wie zo niet te zitten :o
Maar ik kan je wel vertellen dat als je een lenige passagier hebt dat het wel gaat. Het rijden bedoel ik.

:^ De ideale vrouw past achterop want slank en lenig :Y Of nog beter, rijdt zelf *O*

TriumphGirl.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan