Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ann Margret Olson uit de film " the swinger" (1966) :9

*O* *O* *O* WD kan niet anders zeggen dan WOW Maar moet ook zeggen dat deze haardracht mij bevalt.

e7fafb0c8c402f324b086bd981c7e543.jpg


Staat in moderne tijden ook aantrekkelijk

9b46567a2bc5411861f6d4dd2e1f56f8.jpg


OT

fdfd042782a8356201bda58dc4e146e7.jpg
 
Heren en eventueel dames. Heeft iemand hier ook crashpads op de speed triple?
Ik heb mijn oog laten vallen op de SW Motech, maar twijfel of het niet van die enorme blokken worden. Waar ik een beetje bij twijfel bij de standaard deurstoppen is dat bij een crash het frame direct uitscheurd.

Iemand een idee of foto of ervaring?

:} :}


Ik had ook een slecht gevoel bij de "deurstop doppen" _O- Dus toen maar Topblocks besteld, zitten vast op 2 punten, erg stevig en robust. Daaronder nog R&G sliders om de onderkant van de koppelings en dynamodeksel te beschermen.
Is getest en werkt. Reed op een parkeer plaats bij supermarkt en ineens komt er een F350 (dually) naar achteren. Onderuit geremd, alleen wat schaaf schade aan het topblock. Verder niets.



De nieuwe topblocks zijn gestroomlijnder maar het zelfde princiepe.

:W
 
Het was eindelijk weer eens lekker weer om te rijden ....

Ff de schaamrandjes op de voorband bijgewerkt over het lokale "circuit" ....
Tja de lokale bevolking is niet zo blij met mij daar geloof ik, tijdens het derde rondje zag ik al dat er een paar een hooivorken aan het slijpen waren.
 
Heren en eventueel dames. Heeft iemand hier ook crashpads op de speed triple?
Ik heb mijn oog laten vallen op de SW Motech, maar twijfel of het niet van die enorme blokken worden. Waar ik een beetje bij twijfel bij de standaard deurstoppen is dat bij een crash het frame direct uitscheurd.

Iemand een idee of foto of ervaring?

:} :}
Heb zelf R&G valdoppen op me 2010 model. Vindt zelf de SWmotech doppen wel mooier maar de R&G doppen zaten er al op bij aankoop van de mijnes net zoals de korte kentekenplaathouder van R&G.
Daarom maar de lijn doorgetrokken met voorvorkdoppen en achterveerhoes van R&G.
Sliders om de onderkant van de koppelings en dynamodeksel te beschermen, frame pluggen en radiatorbeschermer moet ik nog steeds bestellen maar ben erg lui af en toe :Z :$

Foto waar je waarschijnlijk niets aan hebt maar je ziet de doppen :Y :
full
 
quote:

The Wings of Change schreef op 14 juli 2015 @ 21:20:
Mannen,

Helaas gaat de Speedtriple er na 2 jaar uit. Ik moet zeggen dat het zonder meer een van de leukste motoren is die ik gehad heb. Veel vermogen, zeer fijn sturen, goede remmen en fantastische looks, zeker met de extra opties.

Mocht je zelf interesse hebben of iemand kennen, hij staat op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/m947487253

-O- Vrijwillig hoop ik toch


Ja hoor (grotendeels) vrijwillig, door wat rugproblemen heb ik dit jaar weinig (samen) kunnen rijden. Na een recent huwelijk zijn er ook andere prioriteiten in de toekomst dus de motor van mijn vrouw gaat er dan ook uit -O- en dan ga ik voor iets anders kijken waar ik dan maar af en toe op ga rijden... dus er komt wel iets terug, nog even kijken wat... :)
 
Ja hoor (grotendeels) vrijwillig, door wat rugproblemen heb ik dit jaar weinig (samen) kunnen rijden. Na een recent huwelijk zijn er ook andere prioriteiten in de toekomst dus de motor van mijn vrouw gaat er dan ook uit -O- en dan ga ik voor iets anders kijken waar ik dan maar af en toe op ga rijden... dus er komt wel iets terug, nog even kijken wat... :)
.

Huwelijk...........winds of change.
 
Goedemiddag

Iemand hier die nog een netjes en compleet remschakelsetje heeft liggen van een 1050,mag origineel zijn.Moet wel op het oude type frame passen.
Heb je wat dan hoor ik het graag.
Gr.Gerard :W
 
Goedemiddag

Iemand hier die nog een netjes en compleet remschakelsetje heeft liggen van een 1050,mag origineel zijn.Moet wel op het oude type frame passen.
Heb je wat dan hoor ik het graag.
Gr.Gerard :W

Ik heb nog een rem en schakelset liggen, maar een 1050 schakelset past niet op een pre 2002.

Vanaf 2002 is het niet zo'n groot probleem.
 
Hoi,

Ik wil me ff voorstellen:
mijn naam is Bart afkomstig ten zuiden van Eindhoven }) en wordt dinsdag de trosse eigenaar van deze triple (eerbetoon aan Pina) *D
na 12 jaar Z1000 is de drie cilinder weer terug in mijn leven }) , hopelijk zal ik aan deze fiets net zo veel (of veel meer) plezier gaan beleven. :]

full

full


grt Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan