Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning@all...Iemand ervaring met een paddock voor onder het balhoofd? Zoals eerder vermeldt, ga ik een kopen voor de voorkant, zodat mijn Speed met beide wielen van de grond staat straks..

Had een mail gestuurd ivm levering over een paddock en na het aangeven van mijn motor gaven ze mij dit advies om een te kopen voor onder het balhoofd. Ziet er wel goed uit en makkelijk op te bokken ook...

Rijden jullie nog gestaag door met dit weer, geen pekel, of maken jullie de speed ook al klaar voor de stalling..Mijn regel van alles boven 12 graden kan nog net, haha....

Ik heb er nog 1 te koop voor je :P
 
Morning@all...Iemand ervaring met een paddock voor onder het balhoofd? Zoals eerder vermeldt, ga ik een kopen voor de voorkant, zodat mijn Speed met beide wielen van de grond staat straks..

Had een mail gestuurd ivm levering over een paddock en na het aangeven van mijn motor gaven ze mij dit advies om een te kopen voor onder het balhoofd. Ziet er wel goed uit en makkelijk op te bokken ook...

Rijden jullie nog gestaag door met dit weer, geen pekel, of maken jullie de speed ook al klaar voor de stalling..Mijn regel van alles boven 12 graden kan nog net, haha....

Ik heb een set van Datona gekocht om het voorwiel van de Speed eruit te halen. Echt super stabiel vond ik het niet maar dat kwam meer omdat ik geen bok heb voor de achterzijde. Als dat wel het geval is staat die super stabiel met zo'n balhoofdstand.
 
Heb idd een originele paddock van Triumph voor de achterkant..vandaar ook de interesse..toch maar aanschaffen dan denk ik..hou ik die nieuwe bandjes die jij eronder hebt gezet een beetje goed voor volgend seizoen, haha...
 
Ik heb een set van Datona gekocht om het voorwiel van de Speed eruit te halen. Echt super stabiel vond ik het niet maar dat kwam meer omdat ik geen bok heb voor de achterzijde. Als dat wel het geval is staat die super stabiel met zo'n balhoofdstand.
Je hebt in ieder geval wel lef om hem alleen op een balhoofd stand te zetten ;)

Overigens als je geen plannen hebt om zelf je voorvork poten eruit te halen zie ik weinig meerwaarde aan een balhoofdbok.
 
Als je een stevige balk of langsligger in je garage hebt, dan kan je de voorkant ook opkrikken met spanbanden. Ik doe dat altijd zo en dat lukt prima.

IMG_0737-1.jpg~original
 
Goedenavond allen!
Na ruim 3 jaar zonder speedtriple ben ik vandaag toch weer gezwicht.
Deze is het geworden, ben er erg blij mee. Nu ff wachten tot het kenteken binnen is.
full
 
Mooie reacties op het overlijden van Ed. Het klopt inderdaad dat zijn motor op MP stond, werd door een vriend van Ed op verzoek van de nabestaanden verkocht.
 
Ik hoop dat de nieuwe Speed nog wat cosmetische ingrepen ondergaat voordat hij wordt gepresenteerd. Ik moet er namelijk erg aan wennen.

Nieuwe street 800 klinkt goed!
 
Thnx.

Hey, een Multistrada kloon ..
:Y Maar dan beter.
Gij bent zoekende?
Niet meer, nu in afwachting.
Mooi ding hoor.........dat ik nog mee mag maken dat jij ook op een BMW gaat rijden. :+

Iets ander straatje dan de CB.......iig sneller straatje.
Heb je hem al of is deze in bestelling?
Veel plezier. :W
Tsja, de wonderen zijn de wereld blijkbaar nog niet uit ;)

Was ook op zoek naar een snellere motor met iets meer comfort en geschikt voor duo gebruik.

Is besteld, wordt m'n verjaardagscadeautje in maart 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan