Petitie tegen verbod 15 jaar oude motoren in grote steden

Ik heb al een kwart tablet versleten aan dit soort onderwerpen (en dat is niet duurzaam), maar kan daardoor e.e.a samenvatten in 1 (flinke) zin:

Zo lang "de EU" zich inzake dit soort vraagstukken (grotendeels op de achtergrond) laat adviseren door personen en onderzoeksbureaus die direct baat hebben bij de verkoop van nieuwe auto's, motoren, industriële machines en fossiele brandstof, kan er nooit een daadwerkelijk duurzame oplossing komen.

Ik heb ook sterk het vermoeden dat veel onderzoeken van het "wij van WC-Eend" kaliber zijn.

Mijn persoonlijke onderzoek heeft aangetoond dat een korrel zout, hoe extreem groot ook, geen invloed heeft op het gevoel dat je grofweg in de maling genomen wordt met zo'n wc-eenden-onderzoek.
 
Maar, wij zijn zoveel meer minder als dieren. Overigens maken mensen elkaar niet af vanwege gebrek aan hulpbronnen.

Niet? Wel om een paar euro, of een mobiele telefoon...
Of nog erger: puur uit machtswellust.
Dieren maken elkaar tenminste af om een voor de eigen overleving zinnige reden.
De mensheid presteert het al eeuwen om elkaar de hersens in te slaan uit naam van een mogelijk niet-bestaande godheid.
 
Niet? Wel om een paar euro, of een mobiele telefoon...
Of nog erger: puur uit machtswellust.
Dieren maken elkaar tenminste af om een voor de eigen overleving zinnige reden.
De mensheid presteert het al eeuwen om elkaar de hersens in te slaan uit naam van een mogelijk niet-bestaande godheid.
Of uit afgunst.
 
ik krijg het idee dat dit soort maatregelen meet bedoelt zijn om verkopen van nieuwe motoren te stimuleren dan dat ze daadwerkelijk wat voor het milieu doen.

Aangezien er lang niet zoveel km's met motoren wordt gereden is er een veel grotere percentage van het totaal dat op een hogere leeftijd nog gebruikt wordt.
 
Ik heb al een kwart tablet versleten aan dit soort onderwerpen (en dat is niet duurzaam), maar kan daardoor e.e.a samenvatten in 1 (flinke) zin:

Zo lang "de EU" zich inzake dit soort vraagstukken (grotendeels op de achtergrond) laat adviseren door personen en onderzoeksbureaus die direct baat hebben bij de verkoop van nieuwe auto's, motoren, industriële machines en fossiele brandstof, kan er nooit een daadwerkelijk duurzame oplossing komen.


Ik kan het lekker in 1 woord. Vriendjespolitiek.

ik krijg het idee dat dit soort maatregelen meet bedoelt zijn om verkopen van nieuwe motoren te stimuleren dan dat ze daadwerkelijk wat voor het milieu doen.Aangezien er lang niet zoveel km's met motoren wordt gereden is er een veel grotere percentage van het totaal dat op een hogere leeftijd nog gebruikt wordt.
 
Laatst bewerkt:
Niet? Wel om een paar euro, of een mobiele telefoon...
Of nog erger: puur uit machtswellust.
Dieren maken elkaar tenminste af om een voor de eigen overleving zinnige reden.
De mensheid presteert het al eeuwen om elkaar de hersens in te slaan uit naam van een mogelijk niet-bestaande godheid.

Nee, dat is geen gebrek er is zat, dat is hebzucht.

En helaas ook uit naam van een wel bestaande Godheid.

Maar je bent het dus met mij eens dat het niets te maken heeft met het aantal mensen.
 
Nee, dat is geen gebrek er is zat, dat is hebzucht.

En helaas ook uit naam van een wel bestaande Godheid.

Maar je bent het dus met mij eens dat het niets te maken heeft met het aantal mensen.

Dat heb ik niet gezegd, ik reageerde puur op de opmerking dat wij meer zouden zijn dan dieren. We laten met enige regelmaat overduidelijk blijken minder te zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
?????mag je straks met een dier ouder dan 15 jaar dan ook niet meer de stad in?????
leuk zo'n topic!
 
Terug
Bovenaan Onderaan