Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
en wat je tegen?gewoon doen !!!!! via de regenpass...geweldig !!!!!
....hebben we vorig jaar gedaan, dit jaar is de timmelsjoch en grossclockner aan de beurt en nog wat italie en oostenrijk zell am see, gerlos...en dan via de passen. zoals sella en nog wat.

Hebben nu Molveno als uitgangspositie. Dan zit je op 2.5u van Venetië, 2,5u van het Gardameer en 2.5u van de Stelvio pas.
 
Als je nog tegen komt, ze zijn bijna niet meer te krijgen. en als je tegen komt betaal je de hoofdprijs '( .


de race radiateurs wel, die kosten €1500, de gewone is moeilijk inderdaad.
de rechter heb ik vervangen voor een goede 2e handse voor €140,- en de linker heb ik gelast.
die is nog steeds dicht.

In China bestellen is een goede optie, die kosten zo'n $180,- inclusief verzenden.
 
@nielz, heb je de vorkpoot aan de linkerkant gelijk met de inkeping op de bout, inkeping gelijk met buitenkant vorkpoot.
 
Laatst bewerkt:
whaha wij vertrekken op zelfde datum.....zelfde manier en rijden tot ongeveer insbruck :)

dit wordt de route...ongeveer:
[afbeelding]


wij vertrekken zaterdag 22-8 vroeg in de ochtend.
misschien komen we elkaar wel tegen, zal iig goed opletten. })

dat kaartje is meer naar het oosten, wij zitten meer tegen Zwitserland aan.
de gros klockner komen wij niet bij in de buurt volgens mij.

Motorradhotel See - Hotel Holiday: Motorrad

we hadden nog een paar anderen maar alles was vol in die week.
 
[afbeelding]
Nu met pc5
Rood is open dempers en Groen de originele!

Erg blij mee :)


best knap om meer vermogen te hebben dan de fiets standaard meekrijgt,
bij dit soort uitdraaien krijg ik zo mijn twijfels.
Ondanks de PC, zal je wel wat winst hebben met zo'n ding ertussen maar teruggerekend naar de krukas zit je nu rond de 160 pk en dat lijkt me sterk.
 
Ik heb hulp nodig -O-

Ik ben vandaag begonnen met het vervangen van de voorste schijven + banden.
Alles los gehaald, schijfjes gewisseld, blokken gewisseld, bandjes gewisseld, achtervelg er weer op. Ketting etc weer op maat gezet. En toen, de voorvelg.

kan iemand me snel uitleggen hoe de onderdelen op rij moeten zitten? Want ik heb het idee dat ik een ring oid mis.. De rechtse remklauw past niet meer op de voorpoot (scheelt denk 1 a 2 mm) terwijl de linkse klauw wel past. Maar het voorspatbord zit nu ook tegen de rechter schijf aan. maw: wat mis ik?

Ik heb de 'bout' vervolgens niks, velg, grote ring en dan het einde van de bout. Aan de rechterkant hoort toch ook ergens een ring te zitten? Ik kan die iig nergens terugvinden... -O- -O- -O-


volgens mij ben je een spacer vergeten, is die weggerold?


http://www.lingshondaparts.com/hond...ck_01=13MCFY41&block_02=F__1100&block_03=6145

nummer 4 en 5.
 
Een sp heeft geen dikker deel in de as die tevens als bus fungeert? Ik dacht van wel maar kan het mis hebben natuurlijk. :)
 
Gaat iedereen en zijn moeder naar Oostenrijk ofzo? :+

Ik dus ook, eind week 35 voor een paar dagen. Ik zit in Hopfgarten in een klein hotelletje, best gezellig.
Ben er nou een keertje of 5 in de buurt geweest. Gerlos pas en Grossglockner pas zijn mooi.
Maar dit jaar gaan we maar ook eens de Dolomieten in.

Misschien dat ik er zelf nog een paar dagen achteraan plak en richting Como meer rijd.
Als ik nou toch bezig ben.....
 
Laatst bewerkt:
Zo zat bij mij ook aan de linkerkant geen bus, deze zit in de as verwerkt,sp uit 2000.
Afbeelding is van een 2001, daar zit het anders... :?
 
Laatst bewerkt:
geen onzin verkopen,
als je het wiel op de juiste manier vast zet niet.
SLivaKK.jpg

dus volgens deze tekening trek je de as(en daarmee het wiel) niet tegen de rechter onderpoot aan?
 
Gaat iedereen en zijn moeder naar Oostenrijk ofzo? :+

Ik dus ook, eind week 35 voor een paar dagen. Ik zit in Hopfgarten in een klein hotelletje, best gezellig.
Ben er nou een keertje of 5 in de buurt geweest. Gerlos pas en Grossglockner pas zijn mooi.
Maar dit jaar gaan we maar ook eens de Dolomieten in.

Misschien dat ik er zelf nog een paar dagen achteraan plak en richting Como meer rijd.
Als ik nou toch bezig ben.....
wij slapen een na laatste nacht in koningsleiten,,,,daarna de gerlospass op en grossklockner ben ik al drie keer eerder geweest...blijft mooi!
doen ook een stukje dolomieten, eigenlijk is het allemaal mooi !
 
volgens mij ben je een spacer vergeten, is die weggerold?


http://www.lingshondaparts.com/hond...ck_01=13MCFY41&block_02=F__1100&block_03=6145

nummer 4 en 5.

Blijkbaar mis ik er een. Nummer 4 denk ik. Ik heb me rot gezocht, maar ik kan m nergens vinden -O-

Maar aan de andere kant, als ik de spacer die ik heb, plaats aan de dikke kant van de bout, komt de bout niet gelijk met de voorvork. Als ik die spacer weghaal wel, maar die past weer niet tussen de velg en voorpoot aan de andere kant.. Iets doe ik niet goed, maar geen idee wat

9qxnqg.jpg


104hh5t.jpg


en dit is wat ik nu heb.. :/
2qiqzk3.jpg
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
dus volgens deze tekening trek je de as(en daarmee het wiel) niet tegen de rechter onderpoot aan?
theoretisch wel wat....maar niet veel.
bij goede montage en een goede bok (die niet wijkt als je alles eruit hebt) past het zo weer in elkaar .
bij een goede bok...hoeft ook je spatboard er niet af en zitten er haakjes aan de bok-poot.....zodat je je onderdelen op kunt hangen en niet kwijt kan raken of mixen...maar ja dat is mosterd na de maaltijd.
 
zit er niet nog een losse spacer gewoon in je wiel aan de rechterkant?.....
dat hij nog aan je lager geplakt zit?.......deze is namelijk smaller........
en de linker heeft de dikkere.
 
Laatst bewerkt:
en zo van een afstandje en afgaande van de foto's van Vuurbloed zit de spacer die je er nu in hebt aan de verkeerde kant van het wiel.
 
jij bent ook geen poetser zie ik :+
na 113000 km??...en het witte wat je ziet is montagevet :)

en ik heb nog een excuus...na spa en ardennen meteen door gebracht naar monteur....en nog niets kunnen doen na al de regen....
normaal kan ik mijn haar er in kammen ;)
 
Laatst bewerkt:
Probeer de as in de linkerpoot uit te lijnen met de markering en zet deze vast met de 2 klem bouten, dan zit links goed, dan je wiel en dan de bus die je net links had zitten, dan rechter bout aandraaien, dan trek je alles tegen de linkerkant aan. Poot kan je wel iets naar buiten trekken, en dan de 2 rechter klem bouten aandraaien, zo deed l ik het altijd als ik me goed herinner.
 
[afbeelding]
Nu met pc5
Rood is open dempers en Groen de originele!

Erg blij mee :)

Supermooie curve!!

ok...bike loopt weer prima.......PC is er tussenuit en loopt als een tiet.

alleen nu de vraag....wat gebeurdt er als ik zonder blijf rijden?..
voorheen had ik een map voor standaard uitlaten en voor de arrows......

alleen meer zuipen?....net als zijn baas?..of toch slechter voor het blok omdat je geen optimale verhouding meer hebt in je brandstof lucht verhouding?..

Tsja, hij gaat weer met de 'nul' map rijden. Als ik jou was zou ik deze mapping opslaan en een andere PC er bij halen om weer te kunnen rijden met de juiste mapping.

Nu zal hij minder soepel reageren op het gas en wat meer verbruiken vermoed ik :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan