Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, als je dan 30 euro voor de undertail betaald, heb je voor 83 euro een hele dikke undertail die je nergens anders ziet. Knipperlichten en beugel voor kenteken heb je al 😅
 
true ben met je eens man.
ik ben er niet zo weg van eerlijk gezegd.
hou meer van old school effect.
twin rear lights ect.
heb net die van mij aangepast en ben er erg blij mee.
zou zeggen bedankt voor de bod man;-)
 
true ben met je eens man.
ik ben er niet zo weg van eerlijk gezegd.
hou meer van old school effect.
twin rear lights ect.
heb net die van mij aangepast en ben er erg blij mee.
zou zeggen bedankt voor de bod man;-)

als je echt old scool effect wil........ karbiet misschien iets voor je ?....










:+
of zoals ik ze heb...behoud je je lichten....maar is toch net ff anders.
 
quote:

Werter schreef op 25 juli 2015 @ 13:29:
Halle allemaal,

Vanaf vandaag in het bezit van een SP2 uit 2003 zie foto. Gelijk maar even aanmelden dacht ik zo...
Ik ben woonachtig in het Zeeuws-Vlaanderen en procesoperator van beroep. Ik hoop via deze topics wat meer sp info te krijgen. Maar ik moet eerst nog z'n 1000 pagina's terug kijken. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden maar dat moet ik eerst eens even uitzoeken.

Verder al een eerste vraag: of er iemand nog einddempers te koop heeft? Liefst yoshi's of akra's maar iets anders hoor ik gerust aan. Ik kan er namelijk maar weinig vinden op het internet!

Groeten werter


Welkom :Y
Yoshimura hoort onder een Suzuki. Akra of Laser is the way to go op een Honda :Y


:N Het enige dat hoort...zijn je oren. Lekker Yoshi's doen als je dat wil.
full

En natuurlijk welkom Werter.
 
Laatst bewerkt:
quote:

Werter schreef op 25 juli 2015 @ 13:29:
Halle allemaal,

Vanaf vandaag in het bezit van een SP2 uit 2003 zie foto. Gelijk maar even aanmelden dacht ik zo...
Ik ben woonachtig in het Zeeuws-Vlaanderen en procesoperator van beroep. Ik hoop via deze topics wat meer sp info te krijgen. Maar ik moet eerst nog z'n 1000 pagina's terug kijken. Ik zal eens kijken of ik een foto kan uploaden maar dat moet ik eerst eens even uitzoeken.

Verder al een eerste vraag: of er iemand nog einddempers te koop heeft? Liefst yoshi's of akra's maar iets anders hoor ik gerust aan. Ik kan er namelijk maar weinig vinden op het internet!

Groeten werter


Welkom :Y
Yoshimura hoort onder een Suzuki. Akra of Laser is the way to go op een Honda :Y

:N Het enige dat hoort...zijn je oren. Lekker Yoshi's doen als je dat wil.
[afbeelding]

meest geile uitlaten die er zijn na de ladybirds en sato's
 
Even een vraagje mbt de lucht inlaat klep.

Ik heb een powercommander voor weinig op de kop getikt. Die wil ik ff inbouwen en vervolgens afstellen. Bij me blade van 2001 zat een servo motor die de in en uitlaat klep open gooide bij 6000 rpm, die heb ik toen op advies van verschillende tuning centra laten zitten. En het effect was perfect. . .
.
Hoe zit dat met die klep waar ik jullie zo nu en dan over zie praten? Er uit halen of er in laten? En waarom?
 
Even een vraagje mbt de lucht inlaat klep.

Ik heb een powercommander voor weinig op de kop getikt. Die wil ik ff inbouwen en vervolgens afstellen. Bij me blade van 2001 zat een servo motor die de in en uitlaat klep open gooide bij 6000 rpm, die heb ik toen op advies van verschillende tuning centra laten zitten. En het effect was perfect. . .
.
Hoe zit dat met die klep waar ik jullie zo nu en dan over zie praten? Er uit halen of er in laten? En waarom?

Inlaat klep er uit. Motor wel ff op de bank laten afstellen voor het maximale effect.
 
Even een vraagje mbt de lucht inlaat klep.

Ik heb een powercommander voor weinig op de kop getikt. Die wil ik ff inbouwen en vervolgens afstellen. Bij me blade van 2001 zat een servo motor die de in en uitlaat klep open gooide bij 6000 rpm, die heb ik toen op advies van verschillende tuning centra laten zitten. En het effect was perfect. . .
.
Hoe zit dat met die klep waar ik jullie zo nu en dan over zie praten? Er uit halen of er in laten? En waarom?

Ik zit op mijn werk maar waarschijnlijk staat hier wat je weten wilt,

Mod Instructions Page
 
Foto-FMINZSPX.jpg
Foto-DRZYNXRA.jpg
Foto-EAPSTKOB.jpg


Ik zou mn Yoshimuras eventueel wel willen verkopen als je een mooie prijs biedt. Ik heb nu 2 sp's en de witte gaat de vekoop in

Ze zijn met db killers maar zonder E keur
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk jb

Ik weet jou wensen kwa uitlaten maar
Welke uitlaten zijn onwikkeld voor een twin?
Akra
2b
Leo?
Sato
Ect ect
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan