Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is goed nieuws. Dan kan ik de Hotcams lekker laten zitten.

Rijdt er hier iemand met Hotcams zonder db-killers op straat?
Rij tot nu toe altijd met de db-killers erin.
Ben bang dat ik gezeik met de politie krijg als ik zonder rijdt.
Kan, met db-killers, het geluid zelf bijna niet horen. Hoor vooral de tandwielen van de nokkenas gieren B|

Morgen eerst 10 dagen naar de Ardennen (met db-killers ;) ) :]

Ik rij ook met hotcams, zonder killers. Ik vind het geluid echt heel erg meevallen.Gewoon tam eigenlijk. Mijn 600RR maakte meer herrie naar mijn idee. (hoe harder, hoe liever trouwens O-) }) )

ik kan er niet om lachen.....
ik wilde die fiets echt heel graag hebben maar had geen 4000 euro op de plank liggen.
en nu te koop voor 7.500 euro.......nog geen twee maanden verder......

Ik wilde 'm ook. Kon dat bedrag toen niet missen.. '( Dit zijn geen grappen



Afgelopen week zijn mn remschijven binnen gekomen, binnenkort ff blokjes halen, wachten op de bandjes en we kunnen weer *O*

Undertail bewaar ik wel voor de winter.. :')
 
Pa heeft flink last van Reuma, na 100 km op de fiets moet die een dagje revalideren. Dus ben even aan het kijken of met de auto, of met het vliegtuig. Dan hoeft die niet zo lang te zitten.

We blijven het onderzoeken, maar heb hem beloofd dat we voor die 60 is nog een keer samen gaan. Dat gaan we dan ook maar doen ook he :)
Okay, wel super dat je met je pa gaat. Geniet ervan, ook van de voorpret.
 
ik kan er niet om lachen.....
ik wilde die fiets echt heel graag hebben maar had geen 4000 euro op de plank liggen.
en nu te koop voor 7.500 euro.......nog geen twee maanden verder......


troost je,
ik denk dat als je er naast staat de algehele conditie vies tegenvalt.
alleen al op de foto's zie ik een achterbrug met corrosie en een beschadiging, het lakwerk zie ik als rubbelig[slecht gevloeid], het kuipframe heeft roestplekken alsof het verfrommeld is geweest.
als je voor zo'n fiets de hoofdprijs wilt vangen hoort ie ook in showroomstaat te zijn, en dat is deze niet.
wel een mooi frame maar voor minder geld heb je een hele mooie SP2.
 
troost je,
ik denk dat als je er naast staat de algehele conditie vies tegenvalt.
alleen al op de foto's zie ik een achterbrug met corrosie en een beschadiging, het lakwerk zie ik als rubbelig[slecht gevloeid], het kuipframe heeft roestplekken alsof het verfrommeld is geweest.
als je voor zo'n fiets de hoofdprijs wilt vangen hoort ie ook in showroomstaat te zijn, en dat is deze niet.
wel een mooi frame maar voor minder geld heb je een hele mooie SP2.
4000 had ik er graag voor over..heb het project destijds best gevolgd en blijft een speciaaltje...
maar 7000.....vast van het ganzeboard afgekukeld :)
 
Vandaag de sp weer opgehaald, klauwtjes en leidingen zitten er op *O*

Had nog mazzel, hij had nog bouten liggen dat het gemonteerd kon worden. De klauwen zijn nl Italiaans en de adapters voor Japanse (Nissin) klauwen. Draad van de bouten zijn anders.

Ga nu voor Brembo adapters kijken en dan de huidige adapters met de remklauwen verkopen. Mocht iemand interesse hebben in een radiaalombouw, let me know...

Heb ook nog een staalomvlochten remleiding over voor de voorzijde...

Dit is het resultaat so far *D[afbeelding]
Dat ziet er geil uit :9~ :9~ :9~
 
2d hands amigo

Dit is mijn Dynojet uitdraai met Powercommander 3 op mijn SP2
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan