The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stats....

Eerst nog die van week 28 want daar was ik gebleven...

2015-28.png


In week 29 zijn er door 8 spelers 19 punten gehaald en was er niks bijzonders te melden behalve dat MotorGerrit de lijst aanvoerde met 7 punten.

2015-29.png


In week 30 zijn er door 10 spelers in totaal 33 punten gehaald, ey-dzeej voerde de lijst aan en behaalde net als DKP een mijlpaal.

2015-30.png


In week 31 haalde 11 spelers samen 27 punten, stond MotorGerrit op plek 1 en behaalde Roeleey de 200 punten, ook nixor behaalde een mijlpaal. Ook deden er 2 nieuwe spelers, namelijk Ralf1977 en Sander94 die meteen op plek 2 staat in het week overzicht.

2015-31.png


Voor de rest genoten van een heerlijke vakantie en ben weer helemaal uitgerust om er weer lekker tegen aan te gaan :9
 
Laatst bewerkt:
He in de punten telling van roeleey heb ik een punt te veel ik wil me mijlpaal wel echt met 10 halen.

Dat is het handige als 2 mensen het los van elkaar checken, had Roeleey al een PB gestuurd.

Vandaag wel een gezien met led bolletjes, led streepjes en een lcd. Maar geen mechanische :N

Morgen om 7:57 is de opdracht verlopen dus nog even wachten ben ik bang.
 
Dat is het handige als 2 mensen het los van elkaar checken, had Roeleey al een PB gestuurd.

Vandaag wel een gezien met led bolletjes, led streepjes en een lcd. Maar geen mechanische :N

Morgen om 7:57 is de opdracht verlopen dus nog even wachten ben ik bang.
Ik wist er nog een te hangen maar bij het omrijden na het week bleek die te zijn vervangen.
Net als het bedrijf waar hij hing ...
 
He in de punten telling van roeleey heb ik een punt te veel ik wil me mijlpaal wel echt met 10 halen.

Dat is het handige als 2 mensen het los van elkaar checken, had Roeleey al een PB gestuurd.

Vandaag wel een gezien met led bolletjes, led streepjes en een lcd. Maar geen mechanische :N

Morgen om 7:57 is de opdracht verlopen dus nog even wachten ben ik bang.

@rendier: :} Bedankt voor je eerlijkheid.
@ArendJan: :$ :$ :$ :$ Dit is echt al de zoveelste keer dat je me moet corrigeren, hartelijk dank! Ik zal voortaan niet alleen m'n bril opzetten, maar ook de glazen even oppoetsen O-)

Om het misschien iets begrijpelijker te maken dat het wel eens fout gaat, onderstaande is wat ik zie als ik de punten bijwerk:

full

full
 
Eerst een stel lege gevonden en een paar met een auto erin en toen deze...

50.jpg


Je motor bij een C16 bord (verboden voor voetgangers)

Voorbeeld :
c16.png
 
Laatst bewerkt:
@rendier: :} Bedankt voor je eerlijkheid.
@ArendJan: :$ :$ :$ :$ Dit is echt al de zoveelste keer dat je me moet corrigeren, hartelijk dank! Ik zal voortaan niet alleen m'n bril opzetten, maar ook de glazen even oppoetsen O-)

Om het misschien iets begrijpelijker te maken dat het wel eens fout gaat, onderstaande is wat ik zie als ik de punten bijwerk:

[afbeelding]
[afbeelding]

Jij bent niet de enige die een foutje maakt hoor...

Ik kan er ook wat van :$

Het verschil is alleen dat als jij 10 hebt staan en ik heb er 9 dan tel ik het vanaf de basis na.... als ik het dan fout had (gebeurt regelmatig) hoor je niets en corrigeer ik mijn fout... als ik het goed heb dan stuur ik je een correctie.
 
Foto-8A3N8SZ6-G.jpg


Indien goed: Je motor op de foto met een hectometerpaaltje waarvan twee cijfers voorkomen in het kenteken van je motor
 
Laatst bewerkt:
Het spel is weer goed op gang ... en net nu ben ik eventjes buiten strijd -O-
full

Bedoeling was, groot onderhoud, en de onder garantie toegestuurde ketting/tandwielenset te plaatsen.
Bij het demonteren besloten nog wat verder te gaan om eens goed te kunnen kuisen ...
... is hèèl hard nodig ... :$ :$ :$
Normaal zou die morgen weer rijklaar moeten zijn ... vrees ervoor :')
 
Het spel is weer goed op gang ... en net nu ben ik eventjes buiten strijd -O-
[afbeelding]
Bedoeling was, groot onderhoud, en de onder garantie toegestuurde ketting/tandwielenset te plaatsen.
Bij het demonteren besloten nog wat verder te gaan om eens goed te kunnen kuisen ...
... is hèèl hard nodig ... :$ :$ :$
Normaal zou die morgen weer rijklaar moeten zijn ... vrees ervoor :')

Wat een onzin zeg :Z

Gewoon in de auto springen, hectometerpaaltje zoeken, uit de grond trekken, naar huis en een foto maken.





:+

Wel lekker bezig met schoonmaken, moet ik eigenlijk ook eens doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan