The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van frankivo klopt toch gewoon? Als je aan komt rijden moet je voorrang verlenen aan de voorrangs weg waar bord b01 een herhaling is.
 
Die van frankivo klopt toch gewoon? Als je aan komt rijden moet je voorrang verlenen aan de voorrangs weg waar bord b01 een herhaling is.

Het zijn wel twee borden met een tegenovergestelde betekenis maar ze zijn niet van toepassing op dezelfde weg en zijn dus niet tegenstrijdig... daarom zocht ik naar een plek met twee borden met botsende betekenis die voor dezelfde weg/zone golden.

Arendjan heeft het punt met deze foto:

[afbeelding]

NEXT........

Je motor bij een olie vat van 60 liter of meer
 
Laatst bewerkt:
Een standaard grote?
60 liter bedoel je?

Of bedoel je deze?
3023405416.jpg
 
Hahaha, je moet het vat wel kunnen optillen ;)

Heb de opdracht duidelijker gemaakt, bedoelde idd 60 liter een groter vat mag ook... kleiner vind ik een vatje (is dat nederlands :?)



Het verkleinwoord voor vat is vaatje :X

Maar het gaat dus om dit VAT :P (of een vergelijkbare )

vat_60l.jpg
 
Discussiëren jullie maar over spelling ...
... ik heb een veel ernstiger probleem ...

IK KEN MIJN GRENZEN NIET MEER!!!
full

Wie komt mij tegenhouden voordat ik niets meer over houdt?!?! :')
 
Discussiëren jullie maar over spelling ...
... ik heb een veel ernstiger probleem ...

IK KEN MIJN GRENZEN NIET MEER!!!
[afbeelding]
Wie komt mij tegenhouden voordat ik niets meer over houdt?!?! :')

Was een bandit toch?
Welke bouwjaar.. misschien nog evt. onderdelen die je met post mee kan sturen? :')
 
GsxF...
Ik moet er morgen ook aan geloven.
Die van een kennis van mij houd in onder de 6000 toeren.
 
Wordt er nog wel gereden vandaag? Of staan die zwarte parasollen allen op het standstrand hier in Arnhem? :]
(waar ook de olieton stond)
 
Morgen kan ik pas bij scheveningen kijken.. andere strandjes en tentjes al langsgereden zonder succes.. Wel veel zwarte parasols gezien in die grootte, maar wel met biermerken *O*

Je moet het maar net treffen met een tent die gesponsord wordt door coca cola!! :X B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan