The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
21de61t.jpg


Indien goed: je motor op de foto bij een vuurtoren.
 
Laatst bewerkt:


De Wilhelminafontein is een bouwwerk in het centrum van de Nederlandse stad Breda.

De Wilhelminafontein werd in 1898 op de Grote Markt neergezet ter gelegenheid van de troonsbestijging van koningin Wilhelmina. De fontein werd ontworpen door de beeldhouwer Abraham Frans Gips uit Den Haag. De uiteindelijke uitvoering werd gedaan door de firma Vincent & Co en de firma Petit uit Breda. In 1909 werd de fontein verplaatst naar de Sophiastraat. (Bron: Wikipedia)

Next: je motor met een lesauto (L op het dak)
 
Laatst bewerkt:


Ietwat meer close-up voor de zichtbaarheid van de L



Auto/motor/vrachtwagen rijschool Ronald te Papendrecht. Heeft zowaar het vrouwtje leren motorrijden *O*

indien OK: motor met boot/jetski te water laat plaats
 
Ik ben nog steeds buiten strijd want mijn motor rijdt nog niet :$
Maandag namiddag nog wel wat aan doorgewerkt, achterkant staat nu weer in elkaar, rem moet nog wel ontlucht worden.
Maar na al meerdere dagen om 3u 's morgens op te moeten staan had ik er gisteren effe geen zin meer in.

Hij staat nu al wel zo klaar dat ik de kleppen nog moet stellen, en dan kan alles er weer op.
Ben van plan het deze namiddag te doen. Voel mij best goed, ben erg vroeg gaan slapen gisteren. Maar indien ik het vandaag niet meer doe, kan ik het morgen wel doen, heb dan een dagje vrij ...

... kan gek klinken, maar met de auto naar het werk ... nee, zelfs als ik geen file heb hou ik er niet van :r
 
sorry, foto links plakken gaat nog net met mn mobiel daarna crashed de app...

Je motor bij een aanlegsteiger voor vrachtschepen
 
Laatst bewerkt:
YNACrnR.jpg


Met een leuk kraantje erbij voor grind en dergelijke

Indien goed:

je motor op de foto bij een partyboot
een grote waar minimaal 100 mensen op kunnen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog steeds buiten strijd want mijn motor rijdt nog niet :$
Maandag namiddag nog wel wat aan doorgewerkt, achterkant staat nu weer in elkaar, rem moet nog wel ontlucht worden.
Maar na al meerdere dagen om 3u 's morgens op te moeten staan had ik er gisteren effe geen zin meer in.

Hij staat nu al wel zo klaar dat ik de kleppen nog moet stellen, en dan kan alles er weer op.
Ben van plan het deze namiddag te doen. Voel mij best goed, ben erg vroeg gaan slapen gisteren. Maar indien ik het vandaag niet meer doe, kan ik het morgen wel doen, heb dan een dagje vrij ...

... kan gek klinken, maar met de auto naar het werk ... nee, zelfs als ik geen file heb hou ik er niet van :r

hahah goed bezig iig. ;)

heb ik ook hoor.. Moet 1 keer in de me kleine (2 jaar) wegbrengen naar mijn ouders om te laten oppassen. daarna naar mijn werk.. Met de auto is dat inderdaad niks, maarja kleine maakt veel goed onderweg :P

Elke motor die langskomt zeggen.. motor motor. :] En dan zeg ik ja wel zwaaien :W
 
[afbeelding]

Met een leuk kraantje erbij voor grind en dergelijke

Indien goed:

je motor op de foto bij een partyboot
een grote waar minimaal 100 mensen op kunnen

:N ik zie daar geen steiger in, dat lijkt een kade waar aangemeerd kan worden?

Dit is een steiger:
Google maps streetview linkje]
hij mag uiteraard anders van vorm/grootte/kleur enz zijn maar een steiger is naar mijn mening een uitstekend bouwwerk waarover een schip dat aangemeerd ligt bereikt kan worden voor vrachtschepen vaak in deze vorm
1F93B15F1A71C9B6E4E455762355C3AA-aanlegsteiger-bruinisse.jpg


edit: heb je eventueel een google maps linkje mocht het wel echt een steiger zijn?
 
Laatst bewerkt:
:N ik zie daar geen steiger in, dat lijkt een kade waar aangemeerd kan worden?

Dit is een steiger:
Google maps streetview linkje]
hij mag uiteraard anders van vorm/grootte/kleur enz zijn maar een steiger is naar mijn mening een uitstekend bouwwerk waarover een schip dat aangemeerd ligt bereikt kan worden voor vrachtschepen vaak in deze vorm
[afbeelding]

edit: heb je eventueel een google maps linkje mocht het wel echt een steiger zijn?

Oke duidelijk !! ik zag dit ook als steiger aan. :/
 
Hahahah uhhhh hoe dan die link ? (klopt inderdaad de link) :/ haal je zoveel informatie uit die foto ?

Het is duidelijk een havengebied en op de achtergrond zie je duidelijk "SUPERCOOP". Zoek "supercoop" op google Alphabet maps (de meeste hits gewoon coop, die zijn het dus niet) en probeer de eerste de beste in een havengebied. Dan naar streetview en een beetje richting bepalen aan de hand van die twee silo's (of wat het ook zijn) en je bent er zo. Klaar :) That's how we roll.

(Wil je wat stevigere puzzels proberen... Blader dan voor de gein eens door de petfles-spel-topics heen, of probeer Geoguessr - kan ik me uren mee vermaken :) )
 
Laatst bewerkt:
Dat is het toch ook :?
De kade begint bij die vaste muur daar achter.

De stijger staat op de losse beton palen.

Hmmm dat had ik met mn slaperige hoofd niet zo gezien.
In dat geval is ie idd gewoon goed.

Genoeg geblaat nu dus weer :| en foto's maken.

De punt gaat naar ey-deze en de opdracht is dus

je motor op de foto bij een partyboot
Wel een waar minimaal 100 man op passen volgens ey-dzeej
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan