The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm dat had ik met mn slaperige hoofd niet zo gezien.
In dat geval is ie idd gewoon goed.

Genoeg geblaat nu dus weer :| en foto's maken.

De punt gaat naar ey-deze en de opdracht is dus

je motor op de foto bij een partyboot
Wel een waar minimaal 100 man op passen volgens ey-dzeej

Jeej *O*
 
Foto-PJNT8G4Q-G.jpg


Foto-6ECMAXEL-G.jpg


Indien goed: Je motor op de foto bij een woonboot
 
Laatst bewerkt:
:N :N Als geboren waterrat wordt ik een beetje naar als mensen deze drijvende betonbakken bestempelen als "boot". Een boot of schip is een voertuig dat op eigen kracht in staat is/was te varen. Die dingen op jouw foto zijn woonarken.
Datzelfde heb ik met woonwagenkampen waar complete huizen met 2 verdiepingen staan. Die dingen toch niet echt meer onder het kopje "verrijdbaar". :X
 
Hellaas, blijkbaar is er 's ochtend bijna niemand die gebruik maakt van dat ding..... stuk langs de maas gereden. Nog ff bij de halte gewacht maar helemaal niks :(

55.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even bellen. Dan komen ze vast ? :P

Ze hebben een vaste standplaats in Rotterdam ;) Wellicht dat ze daar staan :$

Ik volg ze nu op MarineTraffic, maar er zijn vandaag maar 4 snelle en 1 slome in het water... ben nu aan het werk. Vanmiddag misschien meer geluk.
 
In Belgie denk ik niet dat we er hebben.
Maar op de Filipijnen weet ik ze zo staan ... we namen ze zelfs soms om naar ons stukje grond te gaan.
Zijn kleine gele motorbootjes met een simpel dakje boven en plaats voor ongeveer 7 passagiers.
 
Dit is een woonschip
[afbeelding]
En toevallig mijn ouderlijk huis :P
Bedoel je echt dat je ouders op die boot wonen?
Cool! 8-)
Heb enkele jaren geleden op het punt gestaan een oud binnenvaartschip op te kopen voor maar 30.000€ met de bedoeling om te bouwen, was denk ik 37m. Maar ik vond geen oplossing om voor een wettelijk en legaal adres te zorgen, dus project afgeblazen -O-
 
Bedoel je echt dat je ouders op die boot wonen?
Cool! 8-)
Heb enkele jaren geleden op het punt gestaan een oud binnenvaartschip op te kopen voor maar 30.000€ met de bedoeling om te bouwen, was denk ik 37m. Maar ik vond geen oplossing om voor een wettelijk en legaal adres te zorgen, dus project afgeblazen -O-

:Y En ik ben er inmiddels een ruime 18 jaar (+25 jaar ervaring :+) geleden op geboren....
M'n vader heeft het een jaar voor m'n geboorte gekocht voor de geweldige som van fl. 8000,= (guldens dus) en zelf helemaal verbouwd tot woonschip. Het schip is overigens in 1903 gebouwd bij jou "om de hoek" in Antwerpen.
 
Die watertaxi's zijn verdomd snel.. heb er eindelijk 1 gezien, maar die was alweer voorbij voor ik een foto kon maken :(

Ik weet dat in Rdam centrum je ze waarschijnlijk makkelijk op de foto krijg maar heb geen zin in een uur omrijden door het centrum tijdens de spits...

Vanmiddag weer een nieuwe kans...
 
Die watertaxi's zijn verdomd snel.. heb er eindelijk 1 gezien, maar die was alweer voorbij voor ik een foto kon maken :(

Ik weet dat in Rdam centrum je ze waarschijnlijk makkelijk op de foto krijg maar heb geen zin in een uur omrijden door het centrum tijdens de spits...

Vanmiddag weer een nieuwe kans...

Ik heb voor de grap ook even gezocht..

Ze liggen gewoon rond te dobberen :P

rkiB2c5.jpg


Jammer dat ik de opdrachtgever ben B|

Btw.. het is nog vakantietijd. Je kan gewoon doorrijden in Rotterdam tijdens de spits.. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor de grap ook even gezocht..

Ze liggen gewoon rond te dobberen :P

[afbeelding]

Jammer dat ik de opdrachtgever ben B|

Btw.. het is nog vakantietijd. Je kan gewoon doorrijden in Rotterdam tijdens de spits.. :]

Dat is de verkeerde kant van het water :P

En ik weet niet in welke spits jij gisteren reed, maar aan de noordkant was plus 10km file :')
 
In Belgie denk ik niet dat we er hebben.
Maar op de Filipijnen weet ik ze zo staan ... we namen ze zelfs soms om naar ons stukje grond te gaan.
Zijn kleine gele motorbootjes met een simpel dakje boven en plaats voor ongeveer 7 passagiers.

Weet niet waar je in Belgie woont, maar hier vlakbij in Vlissingen is er ook 1.
Misschien is het aan te rijden voor je, ik ga hem niet doen met dit weer iig, op naar strand *D
 
Dat is de verkeerde kant van het water :P

En ik weet niet in welke spits jij gisteren reed, maar aan de noordkant was plus 10km file :')

hahah Ik rijd nooit in de file :P Ik rijd er altijd doorheen :] Rij dagelijks over A20/A4. dus ken het gevoel wel hahah 8-) Gisteren ook, maar was buiten de spits toevallig :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan