The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Het lijkt net wel of net geen 15 graden.... MotoFreaky zeg het maar.

Deze staat stijler als de Land Rovers bij de dealer.

:N Is 11 graden, dus alle opdrachten mogen weer opnieuw.


:+

Maar is eigenlijk wel echt 11 graden, maargoed, Defender altijd +1, en ik was TRG even vergeten... :$
Dus ik vind 'm goed.
 
Laatst bewerkt:
:N Is 11 graden, dus alle opdrachten mogen weer opnieuw.


:+

Maar is eigenlijk wel echt 11 graden, maargoed, Defender altijd +5, en ik was TRG even vergeten... :$
Dus ik vind 'm goed.

Ik en vele met mij zijn u dankbaar ;)

@Hotty bij z'n opdracht dicht bij je motor gaan staan en dan je telefoon thv je enkels houden. Meestal heb je dan binnen 2/3 foto's een goeie. Dan is de foto bijna vanaf de grond zoals bij deze.
 
Laatst bewerkt:
2tGSlfA.jpg
 
Ik en vele met mij zijn u dankbaar ;)

@Hotty bij z'n opdracht dicht bij je motor gaan staan en dan je telefoon thv je enkels houden. Meestal heb je dan binnen 2/3 foto's een goeie. Dan is de foto bijna vanaf de grond zoals bij deze.

of gewoon een staande foto maken ipv een liggende ;)
 
Om bij het auto thema te blijven:

Je motor bij een BMW Isetta driewieler.

Bij voorkeur geen Piaggio MP3's of soortgelijke halfmotoren. En extra respect voor een BMW Isetta of Reliant Robin.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ok, misschien zijn Isetta's een beetje te zeldzaam (meer dan ik had ingeschat, toevalligerwijs kwam ik er in Leek een tegen). Daarom de opdracht een beetje breder gemaakt.
 
Laatst bewerkt:

_O- Stom van me... Had gewoon een driewieler in mijn tuin staan.

Maar aangezien de opdracht auto gerelateerd was niet gedaan. Heb ook mijn twijfels over je foto aangezien ik een wals met drie rollen zie. Geen drie wielen... ben benieuwd wat Jaeger zegt.
 
Laatst bewerkt:
_O- Stom van me... Had gewoon een driewieler in mijn tuin staan.

Maar aangezien de opdracht auto gerelateerd was niet gedaan. Heb ook mijn twijfels over je foto aangezien ik een wals met drie rollen zie. Geen drie wielen... ben benieuwd wat Jaeger zegt.

Er staat er niet bij wat voor wielen het zouden zijn en wat voor voertuig het moet zijn... een mp3 zou ook volstaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan