MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morning :W Lekker een vrije dag :Y





[me="Xtra"]wil veel koffie :Z[/me]
 
full


alsjeblieft *O*

Wie had er een CB1 gekocht in dit topic? Rijdt het een beetje? :X
 
Update van me schouder.

Op de echo was te zien dat de pezen nog goed zijn. Vervolg stappen zijn nu niet zwaar belasten en vast naar de fysio. Volgende week woensdag een MRI maken om te kijken of er echt niks beschadigd is en begin september weer terug naar de orthopeed.

Dus nog ff niet op de motor rijden helaas.
 
Tjah jah najah, de orthopeed zoekt alles wel gelijk uit en wacht het niet af of het vanzelf over gaat. Maar wachten duurt wel lang zo, zeker met het mooie weer. Fysio heeft gelijk tijd voor me, dus daar ga ik zo maar eens heen. Met de BBQ kijk ik nog wel even of het de motor of met de auto word.
 
Aan al het sleutelen komt ooit een eind, geef niet op. ;)

Mijn Soes liep gisteren ook niet echt "je van het". Met motorgymen is dat best lastig, zeker als ie begint te sputteren in een krap bochtje. Van het weekend dus maar de carburateurs eraf en schoonmaken die handel. Er blijkt ook geen benzinefilter in de leiding te zitten, maar als ik in de tank kijk, dan drijft daar van alles dat er niet hoort. Het lijkt wel X zijn aquarium. :$
 
Beetje klussen in de garage/keuken is erg leerzaam. :') Tank van de CB1 mag van de winter ook wel middels elektrolyse opgeknapt worden. Vandaag ook het brandstoffilter en leidingen vervangen. Motor loopt inmiddels weer lekker en de volgende uitdaging heeft zich al weer aangediend...
Remklauw achterzijde bevestigingsbout krom :X

Leuk man een motor van 25 jaar oud 8-)
 
Aan al het sleutelen komt ooit een eind, geef niet op. ;)

Mijn Soes liep gisteren ook niet echt "je van het". Met motorgymen is dat best lastig, zeker als ie begint te sputteren in een krap bochtje. Van het weekend dus maar de carburateurs eraf en schoonmaken die handel. Er blijkt ook geen benzinefilter in de leiding te zitten, maar als ik in de tank kijk, dan drijft daar van alles dat er niet hoort. Het lijkt wel X zijn aquarium. :$
Ey :P laat mij d'r buiten :X


Gaat nu prima overigens. Stabiel bakkie *D :Y



Vrees dat je met 25 jarige fietsen idd wel aan het werk zal blijven :/
 
:Y en heeeel herkenbaar. Met de Naithok was er altijd wel een klusje.....

Met de FZ1 mis ik dat wel een beetje. Een beetje, niet veel dus. ;)
 
Joh Plex, koop een CB1 of antieke Soes en ga leuk mee motorgymen. Dan kan je weer naar hartelust sleutelen en je komt eens in beweging. :+
 
Moet de KTM nog steeds wassen :$
Zit nog een laag Noors vuil op :/

Wie weet vanavond, als het droog blijft :P
 
:X zit zo veel bagger en vet op dat de hogedrukspuit niet eens voldoende zal zijn.
 
Flink inspuiten met Dasty voordat je 'm buiten zet. Kan hooguit zo zijn dat het kunststof verdwenen is met het vuil. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan