MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ze een touw om je enkels doen en er een sleepboot is dan weet je het zeker. Die kerel erbij schijnt haar bezopen vent te zijn, wellicht is zij ook niet helemaal nuchter meer, maar wel vermakelijk om te zien.
 
Ik ben wel wakker hoor *O*

Zo even de stofzuiger door het huis en wat andere huishoudelijke klusjes voordat het al te warm wordt.
Hoewel het hier in huis wel lekker koel blijft. In onze souterrain-keuken helemaal *D
 
vanochtend 't cabriootje APK-goedgekeurd gekregen. straks even invallen voor een zieke collega. waarschijnlijk hoef ik niet te rijden, de zieke collega had een leerling mee, dus die mag laten zien wat hij kan. 't levert wel weer een vrije dag op. daarna 2 dagen weekend. met mooi :] -weer.
 
@UT: WB :W

Jan en ik zijn laatst naar Milaan geweest, stad vond ik niet heel boeiend, de world expo maakte daarentegen alles goed!
Goed nieuws (zus) .. maareh, Milaan niet boeiend? Niet in/op dom geweest o.a., en die gallerij? .. en de Disney Store dan? :+

Maar goed, de World expo was geweldig, en daar kwamen we voor :)
Nice! Hoe was Holland vertegenwoordigd, toch niet een Heineken paviljoen, he :)

FF uit me hoofd ..
m'n :+

Toppie *O*

Als ze een touw om je enkels doen en er een sleepboot is dan weet je het zeker. Die kerel erbij schijnt haar bezopen vent te zijn, wellicht is zij ook niet helemaal nuchter meer, maar wel vermakelijk om te zien.
Tot ze verzuipen ..
 
Goooooooooooooooood morning, rise and shine! *O*

shooting_smileys.gif
 
Gelukkig is t weekend! *O* *O*

Haja de expo, best gaaf allemaal :)

Kben gisteravond voor t eerst in eeuwen spontaan eens wezen stappen maar of dat nu zo verstandig was, gaar als n koekie nu, stem pleitte en mn oren doen piiiiiiep..kword oud -O-

@ DerMies, je blijft bezig bij sommigen ;) :P
 
Heeeeerlijk weer vandaag
Voorbode voor weer een heerlijk weekend!

Gaar van de alcohol of van het geluid en weinige slaap?
 
Nice! Hoe was Holland vertegenwoordigd, toch niet een Heineken paviljoen, he :)
Bijna :P

full


The Frying Dutchman, of, zoals de Chinezen hem noemden, The Flying Dutchman

Met nog 8 andere foodtrucks, een reuzenradje, grote zitzakken, een kleine expositie met innovaties en een restaurantje. Typisch Nederlands, het was er druk, gemoedelijk en gezellig ;)
 
Laatst bewerkt:
FF vraagje voor de computer techneuten.

Me laptop raakt beetje vol met foto's. Een externe hardeschijf heb ik wel, maar regelmatig een back-up maken komt er niet van (schijf pakken, aansluiten enzo) daarom zit ik nu aan een NAS te denken. Iemand tips waar ik op moet letten? Ik zit me al wat in te lezen op internet en een NAS met 2 schijven lijkt me wel wat en dan op beide dezelfde date wegschrijven. Buitenshuis op de NAS kijken, is dat een leuke optie of juist een mogelijk gevaar?
 
Bijna :P

[afbeelding]

The Frying Dutchman, of, zoals de Chinezen hem noemden, The Flying Dutchman

Met nog 8 andere foodtrucks, een reuzenradje, grote zitzakken, een kleine expositie met innovaties en een restaurantje. Typisch Nederlands, het was er druk, gemoedelijk en gezellig ;)

@Jan&JJ: Nais! Leuke tijd gehad dus!
 
FF vraagje voor de computer techneuten.

Me laptop raakt beetje vol met foto's. Een externe hardeschijf heb ik wel, maar regelmatig een back-up maken komt er niet van (schijf pakken, aansluiten enzo) daarom zit ik nu aan een NAS te denken. Iemand tips waar ik op moet letten? Ik zit me al wat in te lezen op internet en een NAS met 2 schijven lijkt me wel wat en dan op beide dezelfde date wegschrijven. Buitenshuis op de NAS kijken, is dat een leuke optie of juist een mogelijk gevaar?

Coolblue - alles voor een glimlach

Zelf geen ervaring mee..... Ik heb het iets anders geregeld. :) Maar het is wel goed om er eentje te hebben inderdaad. :)
 
Die site was ik ook al tegen gekomen. Lees ook veel goede dingen over de Synology DS215j als instapmodel en eventueel de duurdere opvolgers in de serie.
 
All, thanks voor de verjaardagswensen. *O* Net terug van een trip en gelijk maar mijn eerste ( :') ) ritje gemaakt van 2015. (als ik 1 snelweg ritje niet meereken) Hopelijk kan ik het nog een beetje in de nazomer goedmaken. :)
 
Die site was ik ook al tegen gekomen. Lees ook veel goede dingen over de Synology DS215j als instapmodel en eventueel de duurdere opvolgers in de serie.

Ik denk dat Michel je misschien verder kan helpen hiermee, die is volgens mij meer thuis in home-systems dan ik... Synology's zijn erg goed doorgaans. Op het werk hebben we er ook 1 en het linux os werkt erg fijn.
 
Heeeeerlijk weer vandaag
Voorbode voor weer een heerlijk weekend!

Gaar van de alcohol of van het geluid en weinige slaap?

Weinige slaap. Ik heb geen druppel gedronken want was de bob :)
De suis in mn oren is wel minder, alleen mn keel is nog zo rauw als t maar wezen kan :P
Zo lekker naar bed, tis wel weer mooi geweest voor vandaag 8-)
 
Bart ook van mij nog gefeliciteerd!

Robin wat een pech zeg. Het zal wel ergens goed voor zijn geweest. Op naar de volgende trip.

Amy genoten van al het waterpret?!

En super om te horen Jopje dat alles er schoon uitzag dat zijn de goede berichten. Zal wel een gerust gevoel geven?

Nog iets vergeten? Oh ja Wilco naar Parijs.. maar die zal nog wel even weg zijn.

Sanne zijn de blauwe plekken al weg? Oefening baart kunst.

Anita nog gefeliciteerd met oma (als ik het goed onthouden had)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan