MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
:W

Nocer, nog van harte! En mooi dat je je eerste ritje weer hebt kunnen maken *O*
Jopje, dat is het betere nieuws !
Amy, zag er gaaf uit! Wil ik ook nog wel eens proberen!
UT, dat was echt ff zwaar balen man -O-
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen om 6.00 de bomber uitgelaten, 10.00 uur weer terug, heerlijk ritje en fantastisch rijweer vanochtend. Wel even de motor eerst naar de hoofdstraat gelopen alvorens te starten, anders is de hele buurt wakker. Bij thuiskomst gelijk aanschuiven aan het ontbijt :)


Weinig motoren gezien onderweg, welgeteld 1'tje, ook een klassieker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die site was ik ook al tegen gekomen. Lees ook veel goede dingen over de Synology DS215j als instapmodel en eventueel de duurdere opvolgers in de serie.
heb zelf een Synology DS412play gekocht erg leuk en makkelijk allemaal, als je alles heb ingesteld :')

kijk gewoon goed wat je ermee wilt doen, zeker als je hem wilt gebruiken om te streamen

Bart ook van mij nog gefeliciteerd!

Robin wat een pech zeg. Het zal wel ergens goed voor zijn geweest. Op naar de volgende trip.

Amy genoten van al het waterpret?!

En super om te horen Jopje dat alles er schoon uitzag dat zijn de goede berichten. Zal wel een gerust gevoel geven?

Nog iets vergeten? Oh ja Wilco naar Parijs.. maar die zal nog wel even weg zijn.

Sanne zijn de blauwe plekken al weg? Oefening baart kunst.

Anita nog gefeliciteerd met oma (als ik het goed onthouden had)
WB :W

heb mijn BMW nu exact 1 jaar *O* zometeen maar eens uitlaten :]
 
Laatst bewerkt:
heb zelf een Synology DS412play gekocht erg leuk en makkelijk allemaal, als je alles heb ingesteld :')

kijk gewoon goed wat je ermee wilt doen, zeker als je hem wilt gebruiken om te streamen

Die kwam ik ook tegen ja, De DS214 play zag ik al, iets duurder als het instap model, maar dan ben ik wel helemaal klaar voor de toekomst. WD red erin ? Of weet je iets beters?
 
Laatst bewerkt:
zou inderdaad voor RED gaan, Black is veel te duur
En vreten iets meer stroom, hogere rotatie en worden iets warmer. Op Black wel langer garantie. Maar gezien de prijzen en dat je over 1-3jr toch weer iets anders wilt ( :+ ), idd goedkopere Red nemen, zolang je maar een adres weet om snel een vervangend exemplaar te kopen mocht er een de geest geven ..
 
Laatst bewerkt:
Plan is voor 2 schijven in RAID 1 modus. Met de internetshops tegenwoordig is heb je met 1 tot 2 dagen wel wat nieuws in huis.
 
TB, je hebt een willekeurige pagina gepakt en bijgelezen? :P
Maar dank je, het was heerlijk :Y

Zon *D Fijne dag allemaal


Uhm nee vanaf het vorige deel tot nu vluchtig gelezen en proberen
Te onthouden aangezien ik op vakantie was misschien iets verkeerds gezegd? kan voorkomen.
 
BT Sports Live Stream in Java

Even wachten met wegklikken van de 2 ads in het streamvenster.. dan voorzichtig op de kleine x-jes drukken om de ads weg te klikken.. daarna prima streambeeld van de MotoGP op Indy *O* :]
ow.. er zullen zich 1 of 2 popups openen.. gewoon weer wegklikken 8-)

have phun
 
Die kwam ik ook tegen ja, De DS214 play zag ik al, iets duurder als het instap model, maar dan ben ik wel helemaal klaar voor de toekomst. WD red erin ? Of weet je iets beters?

Synology DS.. prima NAS en zeer uitgebreide packages beschikbaar.. zelf heb ik de DS412+ staan met 4x3TB erin.. draait tevens Surveillance Station met een HD 1080p cam om m'n blade te bekijken dag en nacht 8-)

Zou overigens wel voor Seagate kiezen ipv WD.. 2x 2TB ST2000DM003 of iets dergelijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan