MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
social media is niet zo sociaal :P

maar om mensen ervoor te ontvrienden gaat me wel wat ver :')

Ben het met X eens; niet op MF, FB, etc en zelfs de radio uit, anders ga je het niet redden zonder spoilers :+

Er zit ook nog iets tussenin he, je kunt ook het 'volgen' van iemand uitzetten.
Daar merkt de ander niets van en het is wat vriendelijker.
Iemand ontvrienden is ook weer zo'n statement en zo definitief ;)
 
Ik dacht al dat die motor me bekend voorkwam.. Tox zn oude bike dus!
Nou, Atlas zit daar zeker veilig achterop!
Aftellen dus en dan hopen op nog een paar mooie dagen...

CF hydraulische remmen hebben ook altijd nog een kabel, of begrijp ik je niet goed?
En mn racefiets is n simpele fiets hoor, had nu die van mn broer te leen voor de triathlon, maar die was net half framemaatje te groot. Mn andere broer werkt bij een fietsenzaak en zag deze voorbij komen... heb dus n mooie deal kunnen maken :Y het is een Giant TCR1 uit 2011.
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al dat die motor me bekend voorkwam.. Tox zn oude bike dus!
Nou, Atlas zit daar zeker veilig achterop!
Aftellen dus en dan hopen op nog een paar mooie dagen...

_O- .... al die GSA's lijken op elkaar. Eenheidsworst met gretige aftrek...
... dit is niet de motor van Chris. Gewoon een titanium grijze (Chris had een witte) uit 2008.

Die van Girl had wel dezelfde kleur maar is van 2007
Tonny had de echte dubbelganger voordat ie groen werd.

mooi mijne was ook die kleur :]

Klopt... en deze blijft ook niet in deze kleur.
Volgend weekend wordt ie gespoten. Vandaar dat ie ook pas aan het eind van de maand bij ons in de garage staat. Naast de blauwe van Girl...

full
 
Ik snapte wel dat het niet letterlijk dezelfde was hoor... maar dacht wel dezelfde kleurstelling. Niet dus.
Idd lijken voor mij, een leek, al die GSsen enorm op elkaar...
 
_O- .... al die GSA's lijken op elkaar. Eenheidsworst met gretige aftrek...
... dit is niet de motor van Chris. Gewoon een titanium grijze (Chris had een witte) uit 2008.
Bijna goed, mijn 2005 was wit, de 2008 onbestemd groen metallic-achtig. Die groene kleur is in 2008 erg veel verkocht, staat 'm ook goed.
 
Nog betere oplossing is gewoon geen Facebook :) Spoilers: beetje rekening met elkaar houden zou leuk zijn. Zijn ook mensen die veel films en series kijken die anders ook dingen kunnen gaan spoilen en dat doen ze ook niet.
 
Laatst bewerkt:
en dan wil je vervolgens weer een motor waar je meer beleving mee hebt, toch? :+

:W
Triumphding zeker? :+



Beleving zat op de Beemer.
Power miste ik wel, maar ook dat was bij de '14 prima, dus de looks bepaalde de overstap naar KTM + dat ik eindelijk weer tegen BMW kon aantrappen :(
 
Triumphding zeker? :+



Beleving zat op de Beemer.
Power miste ik wel, maar ook dat was bij de '14 prima, dus de looks bepaalde de overstap naar KTM + dat ik eindelijk weer tegen BMW kon aantrappen :(

_O-

Deze week de 37.000km aangetikt op de 600RR
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht al dat die motor me bekend voorkwam.. Tox zn oude bike dus!
Nou, Atlas zit daar zeker veilig achterop!
Aftellen dus en dan hopen op nog een paar mooie dagen...

CF hydraulische remmen hebben ook altijd nog een kabel, of begrijp ik je niet goed?
En mn racefiets is n simpele fiets hoor, had nu die van mn broer te leen voor de triathlon, maar die was net half framemaatje te groot. Mn andere broer werkt bij een fietsenzaak en zag deze voorbij komen... heb dus n mooie deal kunnen maken :Y het is een Giant TCR1 uit 2011.

Euh ja nee...das toch met olie/vloeistof? Nja als het maar remt!
Ja te groot is niet fijn, maar zo'n broer is dan weer knetterhandig zeg! Lekker kilometers gaan vreten erop! :]
Ondertussen n lijstje aan het brouwen wat er nog op en aan de fiets extra mag, leuk! Donderdag naar de winkel om m maar eens te gaan bestellen! :9
 
Euh ja nee...das toch met olie/vloeistof? Nja als het maar remt!

Ondertussen n lijstje aan het brouwen wat er nog op en aan de fiets extra mag, leuk!

O zo, ik dacht eerder dat je iets draadloos' bedoelde oid.. maar idd vloeistof erin.

Wat komt er op aan extra's?
 
Laatst bewerkt:
Bijna goed, mijn 2005 was wit, de 2008 onbestemd groen metallic-achtig. Die groene kleur is in 2008 erg veel verkocht, staat 'm ook goed.
Zie je, veel te ingewikkeld... ik zie alleen groot, log en snavel.
Al doen andere merken die snavel tegenwoordig maar al te graag na. Rare trend toch (maar het verkoopt).
Ik ben er gewoon nog niet aan toe!! ☺
 
Daarom beetje schoppen tegen die BMW's :P

O zo, ik dacht eerder dat je iets draadloos' bedoelde oid.. maar idd vloeistof erin.

Wat komt er op aan extra's?

Haha dat dus ja!

N slot met ketting moet er sowieso op, duo click pedalen en n fiets computer.
De rest komt later wel, zaken als goede fietskleding, n helmpie en n tassensetje.
 
Triumphding zeker? :+



Beleving zat op de Beemer.
Power miste ik wel, maar ook dat was bij de '14 prima, dus de looks bepaalde de overstap naar KTM + dat ik eindelijk weer tegen BMW kon aantrappen :(
`
niet eens over Triumph, maar dacht dat dat een reden was dat je overgestapt was :?

Voor de rest; nooit op gereden, dus niet aan mij om er over te oordelen, behalve op uiterlijk en hoeveelheid mensen die er op rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
:W

Lekker vooruitzicht Kato :] welke kleur?

HC: balen van je nagel. Stuurtje wel gelukt? Mijn CB1 krijgt nieuw ketting en tandwielen, instelbare remhendel en wordt motogymkhana proof afgesteld 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan