Honda SH300i Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi hoor !
Ik ga het voorlopig doen met een sym symphony st 50 cc :P

Ere leden van een topic mogen een foto plaatsen als ze iets anders hebben als waar het topic over gaat he ;)

helm onder het zadel is toch wel erg makkelijk hoor.
ik had gehoord over keyless go, kan je dan je topkoffer openen en sluiten terwijl de motor warmdraait ? dat is wel erg makkelijk namelijk.
 
Brom brom
full
 
Ik heb net dezelfde naast mijn Integra, en beleef er evenveel plezier aan.
@ LePens, als je bedoeld of de zitbank kan geopend worden terwijl de motor draait? Ja!
Bertocello
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net dezelfde naast mijn Integra, en beleef er evenveel plezier aan.
@ LePens, als je bedoeld of de zitbank kan geopend worden terwijl de motor draait? Ja!
Bertocello

nee de topkoffer, raar dat het zadel wel ophoog kan, dat is een mechanische ontrgrendeling wat op het huidige model in het contact slot gebeurt ( hmm daar zal een stuk van het antwoord inzitten :P )

@ spijker, mooi ding hoor, valt me niks tegen dat kymco sym tegenwoordig.
wat kost een brommer eigenlijk aan eeh, zit daar ook wegenbelasting op ? :/
 
Laatst bewerkt:
Kymco ?
Dit is een sym symphony st 50 cc.
Eerste blokje wat voldoet aan de nieuwe euro 3 norm.
Deze brommer uitvoering is een terug getuned motorscooter.
Zit allemaal wel erg goed in elkaar moet ik zeggen.
Geen rommel.

Reden voor keuze bromscooter leg ik wel privé uit bij interesse ;)
 
Laatst bewerkt:
:$ ............ wederom maar eens met mijn zitvlak gekeken....... :$

de reden weet ik wel, maar die post heb je al aangepast, 2 blz's terug ;) geen ervaring mee maar verstandig ;) :)

ch150-87.jpg


ik was bang dat er een plaatje zoals dit zou komen, vind hem niet verkeerd eruit zien.
zelf niet voor een sym.... :9
 
Laatst bewerkt:

Das een knappe bromscoot Kevin, volgens mij is die vrij nieuw en ik dacht ook een schijfrem achter?
Qua uiterlijk ook niet eens zo'n heel groot verschil met je voormalige moto-scoot
Beetje onderhoud en dan één ton derop zetten valt volgens mij gewoon binnen de mogelijkheden met zo'n fijne big wheel scooter.

Prettig weekend gewenst
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's Aboriginal! Mooie scoot, en goed licht, beter als de voorgaande modellen, en hip!
Dan zullen binnenkort de eerste 2016's wel verkocht worden denk ik.

De Sym symphony zier er ook gelikt uit, mooie scoot Kevin!
Kon alleen niet vinden wat het 200cc (169cc echt) model voor vermogen heeft. Duur is die wel voor €2700,- , dan heb ik liever een tweede hands SH150/300 voor die prijs.
 
Alleen die 2e schijfrem willen ze maar niet monteren,jammer,zou 'm helemaal af maken!![afbeelding]

Tweede schijf voor heb je niet zoveel aan in de praktijk bij de SH300, alleen bij de Cauberg of in de bergen is het wel nuttig.
Staat natuurlijk wel erg goed.
 
Laatst bewerkt:
Precies,maar geeft m net ff wat meer smoel,
Trouwens verkoper van MP wou wel verkopen,enthousiasteling,haha
 
Leuke site!
Sommige schijfremsloten passen wel, maar je komt niet verder als art3.
En dat is voor de verzekering vaak niet genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan