MFMM - Mega Meeting 2015 II - 6 september

KUNNEN JULLIE ALSTUBLIEFT STOPPEN MET HET INPLANNEN VAN DE MFMM'S OP EEN FORMULA1 WEEKEND? BEDANKT -.-
 
Laatst bewerkt:
Haha waarom plannen ze die v6 racers nou precies op de mfmm? :p

Nee zonder dollen.. We hebben toch al jaren vaste datums?
 
KUNNEN JULLIE ALSTUBLIEFT STOPPEN MET HET INPLANNEN VAN DE MFMM'S OP EEN FORMULA1 WEEKEND? BEDANKT -.-

We zullen er voortaan op letten dat we de dag uitkiezen met de vervelendste invulling van de tv gids, zorgen dat er geen feestdagen zijn, geen verjaardagen van Henk en Piet, rekeninghoudend met de mensen die in het weekend moeten werken of degenen die laat nog op vakantie zijn. Ook zullen we de meeting uitstellen wanneer er iemand is waarvan zijn of haar rijbewijs is ingevorderd of als er iemand in het ziekenhuis ligt om te bevallen. Vergeet niet aan familie en vrienden te vragen of zij nog eventuele bezwaren hebben op verschillende data. Ik zie jullie allemaal in het jaar 2179 wanneer er hopelijk eens een goede datum tussen zit!

TL;DR
Je neemt de F1 maar mooi op :+
 
We zullen er voortaan op letten dat we de dag uitkiezen met de vervelendste invulling van de tv gids, zorgen dat er geen feestdagen zijn, geen verjaardagen van Henk en Piet, rekeninghoudend met de mensen die in het weekend moeten werken of degenen die laat nog op vakantie zijn. Ook zullen we de meeting uitstellen wanneer er iemand is waarvan zijn of haar rijbewijs is ingevorderd of als er iemand in het ziekenhuis ligt om te bevallen. Vergeet niet aan familie en vrienden te vragen of zij nog eventuele bezwaren hebben op verschillende data. Ik zie jullie allemaal in het jaar 2179 wanneer er hopelijk eens een goede datum tussen zit!

TL;DR
Je neemt de F1 maar mooi op :+



_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
We zullen er voortaan op letten dat we de dag uitkiezen met de vervelendste invulling van de tv gids, zorgen dat er geen feestdagen zijn, geen verjaardagen van Henk en Piet, rekeninghoudend met de mensen die in het weekend moeten werken of degenen die laat nog op vakantie zijn. Ook zullen we de meeting uitstellen wanneer er iemand is waarvan zijn of haar rijbewijs is ingevorderd of als er iemand in het ziekenhuis ligt om te bevallen. Vergeet niet aan familie en vrienden te vragen of zij nog eventuele bezwaren hebben op verschillende data. Ik zie jullie allemaal in het jaar 2179 wanneer er hopelijk eens een goede datum tussen zit!

TL;DR
Je neemt de F1 maar mooi op :+


😂😂😂😂😂😂😂 held☝️
 
En, zou het nog wat worden, die MFMM? Ik haak namelijk ook af met regen of veel buien, sorry. Was ik een half jaar geleden, na het behalen van mijn A, nog fanatiek en reed ik door sneeuw, pekel en regen, heb ik nu van de zomer mogen proeven en ja, dat bevalt me toch een stuk beter! Hitte boeit me niet zoveel, ook niet in een leren pak.

P.s. Wordt er gedaan aan naamplaatjes met nickname erop? Zodat je elkaar herkent van het forum?
 
Laatst bewerkt:
Quote van Buienradar:
Zondag ziet er wat beter uit. Er vallen plaatselijk nog een enkele bui, maar de droge momenten overheersen. Het is wel overwegend bewolkt en met een frisse noordwester blijft het kwik steken bij een graad of 15.
:]
 
Ben niet zo'n FB'er en ook het overzicht op dit topic effe kwijt, maar reden er nu nog mensen groepsgewijs naar Veenendaal vanuit Amsterdam of omgeving? Zo ja, willen wij wel aansluiten.
 
Voor zo ver ik op de fb pagina zie gaat er een groep vanuit Alkmaar, verzamelen als t goed is rond 10.30-10.50 bij shell kooimeer. Zit ik zelf niet bij, im just a messenger :) dat is wat ik gepost zie..
 
image
 
Is JP gestopt met het organiseren?

Hoop dat het morgen droog blijft! Dit topic is wel errrrg stil en klein nog.. hoop dat de opkomst wel weer dik is.
 
Wie vertrekt er vanaf Amsterdam? Zoek ploegdienst heen gaat mij maten haakten af maar wil wel heel graag heen gr tom
 
Aangezien ik niet met een helm vol snot wil aankomen in Veenendaal blijf ik deze editie thuis....
Veel plezier gewenst aan hen die wel gaan :] *O* :W
 
Het klinkt als een geflopte editie deze keer.

Voorgaande jaren/keren waren er vertrekpunten. Mensen die doortrokken naar Amersfoort.
Topic was veel eerder open en werd beter aangekondigd. Echt jammer.

Natuurlijk helpt de politie ook niet echt mee met de hele parade aan lasers enz of agenten die tegen elkaar aan rijden. Maar goed dit is al jaren zo maar lijkt wel steeds erger te worden.

Hopelijk word het de volgende keer beter. Misschien ook leuk elders de mfmm te houden voor de afwisseling.
 
Laatst bewerkt:
Yeah was absoluut niet druk. Ik denk dat een kwart, misschien een derde van de capaciteit van de parkeerplaats bij de Mac vol was. Waar we allemaal weten dat dat normaal stampvol staat en de wegen rond de rotonde ook.

Grootste oorzaak voor de (zeer) bescheiden opkomst lijkt me inderdaad dat het veel te laat aangekondigd werd. Voorgaande jaren was het geloof ik ook telkens dezelfde die dit deed. Dit keer niet dus last minute maar zelf gedaan.. Wil het best nog een keer doen, dus zal het wel in de gaten houden voor mei.

Andere locatie is wel vaak aangehaald maar denk dat dat vanwege de "traditie" niet gebeurd is. Vraag me ook af of dit juist voor de afwisseling meer bezoekers trekt, juist niet, of dat het niet uitmaakt. Maar misschien leuk om gewoon een keer te doen ja. Zal wel een keer rondneuzen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan