Almelo en omgeving deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check.
full
 
nog steeds de pilot road 3 , was nieuw 18-20 sept nog effe naar sauerland , dan zal het beste er wel af zijn

in stand eco en echt rustig toeren loopt I 1 op 20

bij gassen tussen de 1 op 8 tot 1 op13
 
nog steeds de pilot road 3 , was nieuw 18-20 sept nog effe naar sauerland , dan zal het beste er wel af zijn

in stand eco en echt rustig toeren loopt I 1 op 20

bij gassen tussen de 1 op 8 tot 1 op13
Zeg ik. Geldbesparend. Nog effe en je bent schatrijk... :+
 
Met z'n allen schrijven we in bijna één jaar tijd 100 pagina's vol. Is dat veel , deden we er vorig jaar langer cq. korter over?
Is er iemand die dat bijhoudt?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
 
Met z'n allen schrijven we in bijna één jaar tijd 100 pagina's vol. Is dat veel , deden we er vorig jaar langer cq. korter over?
Is er iemand die dat bijhoudt?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Zoals Dion al schrijft gaat het er veel via Facebook. De dingen die hier worden geplaatst zijn minder/anders motorgerelateerd dan vroeger en daardoor waarschijnlijk minder interessant voor sommigen dan voorheen. Dat geld zowel voor MFers die hier al jaren zijn en nieuwelingen. Het is trouwens niet alleen in dit topic maar ook in andere topics dat het iets minder is. Toch denk ik dat het t.z.t. wel weer iets zal gaan gaan trekken... Als motorliefhebber is MF toch een prachtig gebeuren, zowel voor de technische kant en het geouwehoer zeg maar..
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook op FB. Dat heb ik gedaan op aandrang van kinderen en kleinkinderen. Eerlijk gezegd: ik ben daar wel klaar mee. De vrienden van vrienden en hun vriendinnen vliegen me om de oren. Krijg van onbekende "vrienden" de meest stompzinnige verhalen te lezen.
Ik doe wel mee, omdat sommige instanties en/of reisbureaus graag een FB-account van mij willen weten. Zij hoeven dan mijn n.a.w-gegevens niet apart te vragen.
Hyves bracht weinig tot niets, Linkedin idem, Twitter dito.
Ik ben helemaal niet tegen internet en computers. Heb er zelfs les in gegeven. Maar het oeverloze gezwam soms. Daarom heb ik liever MF dan FB.
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook op FB. Dat heb ik gedaan op aandrang van kinderen en kleinkinderen. Eerlijk gezegd: ik ben daar wel klaar mee. De vrienden van vrienden en hun vriendinnen vliegen me om de oren. Krijg van onbekende "vrienden" de meest stompzinnige verhalen te lezen.
Ik doe wel mee, omdat sommige instanties en/of reisbureaus graag een FB-account van mij willen weten. Zij hoeven dan mijn n.a.w-gegevens niet apart te vragen.
Hyves bracht weinig tot niets, Linkedin idem, Twitter dito.
Ik ben helemaal niet tegen internet en computers. Heb er zelfs les in gegeven. Maar het oeverloze gezwam soms. Daarom heb ik liever MF dan FB.

Je hebt op FB de optie om bevriend te blijven met personen en de meldingen van ze uit te schakelen.
Je kunt elkaar dan nog even makkelijk een privé bericht sturen, verjaardagsnotificatie zien, maar niet elke bericht over de kat die leuk doet, het eten van die avond, de nieuwe bloempotten in de vensterbank etc.
Dat geeft wel zoveel rust.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan