KTM LC8, de motor voor echte mannen, deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje late reactie ivm vakantie maar ik ga ook weer meelezen.
En een foto om de kop bij de motor te zien.
full
 
Heren helaas ben alweer ktmloos. Afgelopen nacht hebben een aantal heren het nodig geacht bij ons in te breken en zijn onder het zoeken in de lades de papieren tegen gekomen van de Smt
Kennelijk waren ze er ook fan van dus is ie uit de garage gehaald en meegenomen. Gelukkig hebben de overburen het kenteken opgeschreven van de bus. Ook de koffers en helmen vonden ze interessant dus kan nu weer opnieuw beginnen.
 
Heren helaas ben alweer ktmloos. Afgelopen nacht hebben een aantal heren het nodig geacht bij ons in te breken en zijn onder het zoeken in de lades de papieren tegen gekomen van de Smt
Kennelijk waren ze er ook fan van dus is ie uit de garage gehaald en meegenomen. Gelukkig hebben de overburen het kenteken opgeschreven van de bus. Ook de koffers en helmen vonden ze interessant dus kan nu weer opnieuw beginnen.
:o jezus wat een verhaal! Balen.. ik leef met je mee, bij mij ook al 2 meegenomen. Succes met de afhandeling -O-
 
Bij jouw al 2 weggehaald das ook balen. Vind het eigenlijk nok het ergste dat ze hier het hele huis overhoop hebben gehaald en toen het kentekenbewijs zijn tegen gekomen. Lag netjes op de tafel uit het mapje gehaald. Maar ja motor is all risk dus even afwachten. Vonden de helmen ook mooi dus die hebben ze ook maar meteen meegenomen.
:o jezus wat een verhaal! Balen.. ik leef met je mee, bij mij ook al 2 meegenomen. Succes met de afhandeling -O-
 
Heren helaas ben alweer ktmloos. Afgelopen nacht hebben een aantal heren het nodig geacht bij ons in te breken en zijn onder het zoeken in de lades de papieren tegen gekomen van de Smt
Kennelijk waren ze er ook fan van dus is ie uit de garage gehaald en meegenomen. Gelukkig hebben de overburen het kenteken opgeschreven van de bus. Ook de koffers en helmen vonden ze interessant dus kan nu weer opnieuw beginnen.

Das mooi kut man, waar was dat. in voerendaal?
Busje heeft valse platen of is gestolen, dat kan ik je wel vertellen.
Je wilt helemaal niet weten hoe ik mijn huis beveiligd heb nadat ze het hier ook een keer geprobeerd hebben. En geloof me, het zal in de toekomst alleen nog maar meer worden.
Gelukkig was ie dan nog goed verzekerd maar ja, daarmee heb je je KTM nog niet terug, kost je hoe dan ook weer geld.
 
Heren helaas ben alweer ktmloos. Afgelopen nacht hebben een aantal heren het nodig geacht bij ons in te breken en zijn onder het zoeken in de lades de papieren tegen gekomen van de Smt
Kennelijk waren ze er ook fan van dus is ie uit de garage gehaald en meegenomen. Gelukkig hebben de overburen het kenteken opgeschreven van de bus. Ook de koffers en helmen vonden ze interessant dus kan nu weer opnieuw beginnen.
WOW! Die hebben er de tijd voor genomen dan! Damn, da's zuur, gewoon alles weg -O-
 
Heren helaas ben alweer ktmloos. Afgelopen nacht hebben een aantal heren het nodig geacht bij ons in te breken en zijn onder het zoeken in de lades de papieren tegen gekomen van de Smt
Kennelijk waren ze er ook fan van dus is ie uit de garage gehaald en meegenomen. Gelukkig hebben de overburen het kenteken opgeschreven van de bus. Ook de koffers en helmen vonden ze interessant dus kan nu weer opnieuw beginnen.

Sterkte ermee. Lijkt me vreselijk; het gevoel dat je thuis zelfs niet veilig bent.
 
Kan iemand mij vertellen wat zijn ervaringen zijn met een ergo-seat SMT versus het standaard SMT zadel?


Standaard is schuimrubber, Ergo zit gel in.
Ergo is dus iets harder, en harder is over het algemeen prettiger op langere afstanden.

Wat je er zelf van vindt is echter persoonlijk, heb er van beide een en dat de ergo nu zoveel beter zit vindt ik niet, ziet er wel beter uit.
 
Kan iemand mij vertellen wat zijn ervaringen zijn met een ergo-seat SMT versus het standaard SMT zadel?

Aanrader. Als je lange tijden op je SMT doorbrengt ga je geen last meer hebben van je zitvlees. Het originele zadel is ook erg goed, maar met een ergo heb je net wat meer steun en comfort.
 
Qua uiterlijk ben ik beter af met het standaard zadel van de 2013; suede voorkant met oranje stiksels.

Maar ben vwb ziteigenschappen overstag. Zal komend weekend het verschil testen.

Dank voor de reacties.
 
Yep in Voerendaal. Ik had gehoord van de buurjongen dat afgelopen weekend hier 3 motoren zijn verdwenen.
:(
Platen waren kennelijk van de witte Vito bus zelf en stond niet als gestolen geregistreerd. De persoon waarop ie stond had kennelijk geen woonadres dus meer als een notitie maken kunnen ze dan niet.
Ben nu aan het proberen dat kenteken te krijgen zodat ik dat bij mijn bericht of facebook kan zetten. Je weet nooit of het helpt.

En nu moet ik opnieuw gaan kijken voor eentje. Een voordeeltje is dat ik nu weer opnieuw de keuze moet gaan maken voor een Smr of Smt dus het dubbeltje kan nu ook de andere kant uitvallen.
Maar ja kan misschien nu wel weer een jaartje opschuiven tot wanneer is die Smr en Smt gemaakt eigenlijk. ?
Das mooi kut man, waar was dat. in voerendaal?
Busje heeft valse platen of is gestolen, dat kan ik je wel vertellen.
Je wilt helemaal niet weten hoe ik mijn huis beveiligd heb nadat ze het hier ook een keer geprobeerd hebben. En geloof me, het zal in de toekomst alleen nog maar meer worden.
Gelukkig was ie dan nog goed verzekerd maar ja, daarmee heb je je KTM nog niet terug, kost je hoe dan ook weer geld.
 
Yep in Voerendaal. Ik had gehoord van de buurjongen dat afgelopen weekend hier 3 motoren zijn verdwenen.
:(
Platen waren kennelijk van de witte Vito bus zelf en stond niet als gestolen geregistreerd. De persoon waarop ie stond had kennelijk geen woonadres dus meer als een notitie maken kunnen ze dan niet.
Ben nu aan het proberen dat kenteken te krijgen zodat ik dat bij mijn bericht of facebook kan zetten. Je weet nooit of het helpt.

En nu moet ik opnieuw gaan kijken voor eentje. Een voordeeltje is dat ik nu weer opnieuw de keuze moet gaan maken voor een Smr of Smt dus het dubbeltje kan nu ook de andere kant uitvallen.
Maar ja kan misschien nu wel weer een jaartje opschuiven tot wanneer is die Smr en Smt gemaakt eigenlijk. ?

Jaja, zo gaat dat in NL, zal er niet beter op worden vrees ik. Laat me dat kenteken even weten als je het hebt, je weet maar nooit.
Zowel SMR alsook SMT zijn t/m 2014 in NL op de markt geweest meen ik. SMR is moeilijk te krijgen vrees ik (alhoewel ik er toch een paar zie op marktplaats), daarom heb ik mijn hut ook zo goed beveiligd. Kreeg dit jaar nog een goed bod op de SMR bij aanschaf van een superduke 1290 maar heb toch besloten om hem te houden, zo vet gaaf is die motor. Wordt een collectors item.
 
Laatst bewerkt:
Jaja, zo gaat dat in NL, zal er niet beter op worden vrees ik. Laat me dat kenteken even weten als je het hebt, je weet maar nooit.
Zowel SMR alsook SMT zijn t/m 2014 in NL op de markt geweest meen ik. SMR is moeilijk te krijgen vrees ik (alhoewel ik er toch een paar zie op marktplaats), daarom heb ik mijn hut ook zo goed beveiligd. Kreeg dit jaar nog een goed bod op de SMR bij aanschaf van een superduke 1290 maar heb toch besloten om hem te houden, zo vet gaaf is die motor. Wordt een collectors item.

Diverse SMR's in de aanbieding. Zelfs met énorm lage KM-stand

Motorrad gebraucht kaufen | eBay Kleinanzeigen
Motorrad gebraucht kaufen | eBay Kleinanzeigen
 
Laat he wat weten zodra ik meer weet.
Misschien ga ik hem wel weer in België halen.
Invoeren steld op zich niet veel voor.
Kun je tegen een lagere dagwaarde een markt waarde tegenover zetten want als ik kijk op het web staan de Smt bij een garage met het jaartal en km al gauw tegen de 9.990 euro.
Jaja, zo gaat dat in NL, zal er niet beter op worden vrees ik. Laat me dat kenteken even weten als je het hebt, je weet maar nooit.
Zowel SMR alsook SMT zijn t/m 2014 in NL op de markt geweest meen ik. SMR is moeilijk te krijgen vrees ik (alhoewel ik er toch een paar zie op marktplaats), daarom heb ik mijn hut ook zo goed beveiligd. Kreeg dit jaar nog een goed bod op de SMR bij aanschaf van een superduke 1290 maar heb toch besloten om hem te houden, zo vet gaaf is die motor. Wordt een collectors item.
 
Ik rij donderdag rond twaalf uur de ardennen in, iemand van hier interesse om mee te gaan?

Grt, Tok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan