XV1000-RR

H
Leuk filmpje :t ik had alleen wel graag iets meer "jullie" voorkant willen zien bewegen tijdens het rijden, daar gaat het hier om natuurlijk. O-) ;)

Ik heb zonder geluid gekeken trouwens want Lou Reed...... :X :X :r

:P

De voorkant filmen staat nog op de planning!
Zullen we dan iets van Sjostakovitsj onder zetten? :P
 
technisch gezien echt een gaaf ding. En oogt niet verkeerd ook naar mijn mening. Het valt me op dat de bochtjes relatief rechtop gaan. En het ziet er bijna uit alsof dat is omdat hij zo wendbaar is dat het ook in een bocht richting het nerveuze gaat. Klopt dat? Of kun je een bocht er ook wel echt sportief en plat mee nemen?
 
technisch gezien echt een gaaf ding. En oogt niet verkeerd ook naar mijn mening. Het valt me op dat de bochtjes relatief rechtop gaan. En het ziet er bijna uit alsof dat is omdat hij zo wendbaar is dat het ook in een bocht richting het nerveuze gaat. Klopt dat? Of kun je een bocht er ook wel echt sportief en plat mee nemen?
Bedankt Thijs! Het is idd zo dat het stuurgedrag op dit moment zeer wendbaar te noemen is. Toch voelt het niet nerveus. Er zou nog wel een stuurdempertje op kunnen, net als bij heel wendbare conventionele fietsen. De bochtsnelheid neemt langzaam toe, dat is gewoon een kwestie van rustig opbouwen. Gezien de experimentele aard van het beestje ga ik gewoon nog niet helemaal tot de grens. Ik heb wel al voetsteunen aan de grond gehad, maar die hangen ook vrij laag. Het vertrouwen is er wel, maar het koppie zegt nog even rustig aan :) ik heb pas een paar honderd km op de klok.
 
Kwam wat foto's tegen op internet van deze machine, ben benieuwd wat ervan gekomen is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan