XV1000-RR

En welke is dat?

ik denk van james parker , van onze gts

full

naafbesturing


trouwens een leuk project van jullie :} :}
 
Beste MFers,

Beetje gemengde gevoelens deze week, aan de ene kant een primeur met de eerste 3D geprinte onderdelen...
Aan de andere kant zijn we voor mijn gevoel zoekende vwb een vaste referentie punt om vanaf verder te bouwen.

Al met al toch voortgang en vandaar de titel: 2 steps forward 1 step back.

Hier is dan Aflevering 7:

https://youtu.be/CvvT0TetXyE


Iemand trouwens suggestie(s) voor een muziekje voor Alf 8,9,10 etc ? :-)
 
aaaaah die drop-fruit-duo's... pffffffffffffffffff!!!!!!

leuke aflevering weer!!!
tipjes voor muziek:
 
Op iPad doet ie het ook niet. Maar ook hier op de PC wel. Super die symbiose van beeld en muziek !
 
Laatst bewerkt:
Leuk filmpje weer! (inderdaad, op de telefoon werkt ie niet maar laptop prima)
 
Dames en heren,

Welgemeende excuses voor het ongemak, blijkt iets met rechten op het muziek te maken te hebben.

Kennelijk doen de rechthebbende van de Tron Soundtrack lastiger dan die van de tunes uit voorgaande afleveringen! :-(

full


Wordt aan gewerkt...
 
gaat idd niet zo goed... zat ik ook al aan te denken toen ik de muziek-linkjes postte... (x.01 langzamer of sneller schijnt wel eens ooit te werken oid)
 
gaat idd niet zo goed... zat ik ook al aan te denken toen ik de muziek-linkjes postte... (x.01 langzamer of sneller schijnt wel eens ooit te werken oid)

Dat zou wat zijn, leuk idee om de snelheid aan te passen!

Gaan we proberen want sommige tunes zijn te mooi om niet te (kunnen) gebruiken.

En nog bedankt voor de suggesties :-)
 
Erg gaaf waar jullie mee bezig zijn en hoe jullie dit ons laten zien!! :9~ :}

Eerlijk gezegd vond ik die langere filmpjes helemaal niet erg.
Dit omdat het boeiend is en niet op een saaie manier gepresenteerd wordt.
Nu zat ik; shit nu al af?! ;)
 
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

Laatste woensdag ging het wat minder vlot dan anders, omdat we weer moesten uitlijnen. Nou hebben we een dikke balk eronder en is het nog niet goed...
Ff stappie terug dus. Komt erop neer dat die laser wel handig is maar alleen de horizontaal en verikaal kan laten zien. Dan blijft er nog een as over: lateraal, dus van links naar rechts. En die is net zo belangrijk. Oplossing gevonden door het hele blok 90 graden voorover te kantelen, dan met de laser de as van de voorarm horizontaal gefixeerd, en weer terug. Nu staat die as dus ook precies haaks op de lengteas en kunnen we van hieruit verder meten.
pff. dat hebben we gisteren maar meteen gedaan en goed vastgelast.

Nu de voorveer, Yuri stelde voor er een progressief link systeem tussen te bouwen, waardoor de veer ook op een iets andere plek kan komen. Dat was de handshake in het filmpje, waar ik zei: goed, gaan we doen.

Zie hier de principeschets:
full
 
Nog een samenvatting over de patenten, bmw, laverda, hossack en nog zo wat uit een artikel van alan Cathcart in 'cycle world':

"since the Telever front end adorning their range of mainstream Boxer models is an outright duplication of the Saxtrak front suspension design created by British engineer Nigel Hill for the Motodd Laverda and Saxon Triumph road racers a decade before BMW dreamt up their copy, but which he unfortunately omitted to patent. Conversely, the Duolever fork BMW fits to its K-series models is a copy of the fourche Fior invented by maverick French designer Claude Fior back in 1978, only it wasn’t him who patented it. Zimbabwean F1 mechanic Norman Hossack had the same idea a couple of years later, and this time he did patent, even though by rights he should never have been granted that, since Fior had the idea first. But Hossack forgot to keep up the payments needed to renew the patent, leaving BMW free to jump in and appropriate it free of charge. Nice work if you can get it!"


trouwens een leuk artikel:
http://www.brocksperformance.com/brocknm/templates/bpp1.aspx?articleid=751&zoneid=10
 
Laatst bewerkt:
Cool spul een zeker mooi om te zien!

F1 is wel 'the place to be' als dit je ding is.

Beetje Daft Funk eronder als muziek had echter niet misstaan... oh wacht...

:-)
 
Laatst bewerkt:
Cool spul een zeker mooi om te zien!

F1 is wel 'the place to be' als dit je ding is.

Beetje Daft Funk eronder als muziek had echter niet misstaan... oh wacht...

:-)

wat zijn die gasten über ruhig zeg, vraagt meer om een beetje chopin op de achtergrond :)

Echt leuk om te zien!

Bij ons gaat het wat meer organisch om het maar zo te noemen, en wij lachen er ook bij :)
 
Lol... Als ik zo rustig moet werken bouw ik nog geen motor in 5 jaar... (nu ook niet trouwens hahahha)
 
Terug
Bovenaan Onderaan