Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Is die basis afstelling van de carbs echt 0,7 mm van de opening van de gasschuif? Dat is een speld-dikte. Heb net de naaiset van vrouwlief uitgespit met een micrometer om die afspelling maar eens te controleren ...... Hopelijk woensdag tijd ervoor
 
Is die basis afstelling van de carbs echt 0,7 mm van de opening van de gasschuif? Dat is een speld-dikte. Heb net de naaiset van vrouwlief uitgespit met een micrometer om die afspelling maar eens te controleren ...... Hopelijk woensdag tijd ervoor
Waar een naaiset niet goed voor is :+
 
Intussen de RGV weer opgehaald bij MSV. Versnellingsbak gereviseerd. Opnieuw afgesteld op de testbank geweest en gaat weer als een raket :-) ...

Wat een feest zo een huilende twee takt. Met carbon dempers er op gaat het helemaal lekker.

Wat doen jullie voor demper materiaal erin?
 
Intussen de RGV weer opgehaald bij MSV. Versnellingsbak gereviseerd. Opnieuw afgesteld op de testbank geweest en gaat weer als een raket :-) ...

Wat een feest zo een huilende twee takt. Met carbon dempers er op gaat het helemaal lekker.

Wat doen jullie voor demper materiaal erin?
Wat/wie is MSV?
 
Intussen de RGV weer opgehaald bij MSV. Versnellingsbak gereviseerd. Opnieuw afgesteld op de testbank geweest en gaat weer als een raket :-) ...

Wat een feest zo een huilende twee takt. Met carbon dempers er op gaat het helemaal lekker.

Wat doen jullie voor demper materiaal erin?

Mooi dat hij het weer goed doet, glaswol of steenwol kan je gebruiken of demperwol
demperwol - Google zoeken
 
Is die basis afstelling van de carbs echt 0,7 mm van de opening van de gasschuif? Dat is een speld-dikte. Heb net de naaiset van vrouwlief uitgespit met een micrometer om die afspelling maar eens te controleren ...... Hopelijk woensdag tijd ervoor
Deed ik in het begin ook, maar afstellen op gevoel, geluid en ervaring leerde mij dat ze dat veul lekkerder vindt dan dat gepiel met dat naaldje.
Moet ik wel bij vertellen dat ik twee stelschroeven heb, dus op iedere carb eentje.
 
Carbs er nogmaals af gehaald,alles afgesteld luchtspeetje iets strakker gezet,alles dichtgebouwd en niet op 2 cilinders willen lopen.
Onderste bougie nat, schoongemaakt en netjes lopen en terugvallen naar stationair. Ik twijfel of het echt aan die afstelling lag misschien carb er net niet goed op gezet. Ben wel benieuwd of hij de volgende koude start wel meteen op 2 cilinders wil lopen. Wordt vervolgd......
 
Waren trouwens narrow band schijven.
Horen klauwen bij van een rug de stuk :X
 
Wat zijn leuke vervangings dempertjes voor de RGV250 ipv de originele? Om hem een wat bruter geluid te geven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan