Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

wie heeft er toevallig de gebruikershandleiding van een MK1 versie in pdf, dus niet de werkplaats hb.
Ik wil graag weten vat voor een olie specificatie Aprilia zelf voorschrijft. gebruik nu valvoline durablend , dit is een half syntheet. maar weet niet of ik beter een vol kan gebruiken.
ach en wee weer een olie discussie...........
en ik wil ook graag zien wat Aprilia te vertellen heeft over de vering waar de basis afstelling zit om van daaruit te gaan werken naar een goede afstelling, ik ben het een beetje kwijt, moet natuurlijk zelf ook nog wennen aan dat ding dus weet ook niet wat ik van het onderstel mag verwachten. ik moet nog een stukje vertrouwen vinden
 
Laatst bewerkt:
wie heeft er toevallig de gebruikershandleiding van een MK1 versie in pdf, dus niet de werkplaats hb.
Ik wil graag weten vat voor een olie specificatie Aprilia zelf voorschrijft. gebruik nu valvoline durablend , dit is een half syntheet. maar weet niet of ik beter een vol kan gebruiken.
ach en wee weer een olie discussie...........
en ik wil ook graag zien wat Aprilia te vertellen heeft over de vering waar de basis afstelling zit om van daaruit te gaan werken naar een goede afstelling, ik ben het een beetje kwijt, moet natuurlijk zelf ook nog wennen aan dat ding dus weet ook niet wat ik van het onderstel mag verwachten. ik moet nog een stukje vertrouwen vinden
Je kan ook een keer langs hyperpro gaan die kunnen je qua vering ook helpen. Hebben mij ook goed geholpen ook bij m'n andere motor.
 
Reed gebrabbel zondagmiddag door maasland? Ik als oud rs250 rijder type 1 en 2 had gelijk een deja vu toen ik een paars grijs oranje RS zag rijden.
 
wie heeft er toevallig de gebruikershandleiding van een MK1 versie in pdf, dus niet de werkplaats hb.
Ik wil graag weten vat voor een olie specificatie Aprilia zelf voorschrijft. gebruik nu valvoline durablend , dit is een half syntheet. maar weet niet of ik beter een vol kan gebruiken.
ach en wee weer een olie discussie...........
en ik wil ook graag zien wat Aprilia te vertellen heeft over de vering waar de basis afstelling zit om van daaruit te gaan werken naar een goede afstelling, ik ben het een beetje kwijt, moet natuurlijk zelf ook nog wennen aan dat ding dus weet ook niet wat ik van het onderstel mag verwachten. ik moet nog een stukje vertrouwen vinden

Hier staat ie tussen PDF Moto Manual
 
Jazeker, was jij toevallig diegene op die mooie zundap? (Het was toch en dap? Met motor platen )

Zondag heb ik ook nog ff mn RGV gestart en een stukki gereden :9~ . Tussen 1300 en 1600 ook in de buurt van Schipluiden en t Westland gereden.
Misschien dat ik jullie de volgende keer wel tref. Dat zou wel ff lache zijn.
 
Jazeker, was jij toevallig diegene op die mooie zundap? (Het was toch en dap? Met motor platen )
. Nee ik rijd nu op een kleine Honda cb1. 400 cc en nog meer toeren dan de RS. 13500. Likt qua formaat misschien op een zundapp in het voorbijrijden, maar toch een motor. Oranje wielen en oranje blauwe tank. Ik zag jou toen je Maasland in reed vanaf de molen en ik naar de molen reed
 

:)

full
 
Hallo iedereen,
Door jullie gepraat is mijn belangstelling gewekt. Ik overweeg de twee takt avontuur aan te gaan. In 1978 reed ik al op Suzuki 250 X7! Kent iemand het nog of ben ik de oudste hier? Daarna alleen maar vier takt gereden, stuk of 20. Wel met veel plezier op die motoren gereden.
Weet iemand van jullie misschien een perfecte rs250 uit 2001 of 2002 op kenteken die te koop staat?
 
@Bartje: kan mijn RGV ook in de OP? Zo ja, wat heb je nodig?
 
Hallo iedereen,
Door jullie gepraat is mijn belangstelling gewekt. Ik overweeg de twee takt avontuur aan te gaan. In 1978 reed ik al op Suzuki 250 X7! Kent iemand het nog of ben ik de oudste hier? Daarna alleen maar vier takt gereden, stuk of 20. Wel met veel plezier op die motoren gereden.
Weet iemand van jullie misschien een perfecte rs250 uit 2001 of 2002 op kenteken die te koop staat?
Duitsland misschien
 
Hallo iedereen,
Door jullie gepraat is mijn belangstelling gewekt. Ik overweeg de twee takt avontuur aan te gaan. In 1978 reed ik al op Suzuki 250 X7! Kent iemand het nog of ben ik de oudste hier? Daarna alleen maar vier takt gereden, stuk of 20. Wel met veel plezier op die motoren gereden.
Weet iemand van jullie misschien een perfecte rs250 uit 2001 of 2002 op kenteken die te koop staat?
Grappig zo'n x7 ik kende ze niet links erg op min gs1000 maar dan lichter en Meer rook.
 
Hallo iedereen,
Door jullie gepraat is mijn belangstelling gewekt. Ik overweeg de twee takt avontuur aan te gaan. In 1978 reed ik al op Suzuki 250 X7! Kent iemand het nog of ben ik de oudste hier?

X7 ken ik zeker dat zijn leuke motoren, er zit hier iemand op MF die heeft zo'n beetje van elk type "kleine" 2takt Suzuki er eentje en dus ook een X7, misschien heeft hij er wel meer.
Suzuki 250cc verzameling Deel 2

De perfecte RS daar moet je even de tijd voor nemen, die komt vanzelf een keer langs.
 
Laatst bewerkt:
Het was 1984. Ik reed op een x7 uit 1981. Ik ging de strijd aan met yamaha 400 en cb740. Het was racen op de straat. De x7 trok in 5-6 sec. Naar 100 km, een sensatie in die tijd. Toen kon het nog. Mooie oude tijd. Ik heb Duitsland geprobeerd. Ik wil de historie van de motor kennen en dat daar valt niet mee. Wel een mooie gevonden 1500 km van Utrecht! Dan kan ik niet even gaan kijken. En geduld, die heb ik wel. Rijden in de winter is niet mijn hobby. Kou geen robleem maar met nattigheid en pekel heb ik niets. Ook niet goed voor de motor. Ik blijf alert op jullie berichten.
 
Er heeft een hele tijd 1tje te koop gestaan op MP die was van iemand hier op het forum en die was echt mooi en goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan