Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Van mij uiteraard ook de beste wensen met een goede gezondheid en hopelijk weer mooie motor kilometers *O* :]

Wanneer gaan we trouwens de volgende tocht plannen? Dit keer eens in Noord-Holland? Ik heb in ieder geval alvast de motor beurs en de landelijke motordagen op Assen in de agenda staan.
 
Wanneer gaan we trouwens de volgende tocht plannen? Dit keer eens in Noord-Holland? Ik heb in ieder geval alvast de motor beurs en de landelijke motordagen op Assen in de agenda staan.

Wellicht is het wel handig om alvast een datum te prikken.
Ergens eind Mei, begin Juni?
 
Van mij uiteraard ook de beste wensen met een goede gezondheid en hopelijk weer mooie motor kilometers *O* :]

Wanneer gaan we trouwens de volgende tocht plannen? Dit keer eens in Noord-Holland? Ik heb in ieder geval alvast de motor beurs en de landelijke motordagen op Assen in de agenda staan.

22 mei aanhouden?
Qua locatie zat ik zelf te denken aan groene hart of West-Brabant/Zeeland, maar pas me uiteraard aan.
 
Laatst bewerkt:
22 mei is voorlopig voor mij prima. Groene Hart wil ik ook wel eens wat meer bekijken. Wellicht hebben de heren uit Noord-Holland hier goede ideeën bij?

@Johan: zaterdag is prima, is wel erg druk. Ik pas mij aan de meerderheid aan.

@DickTrom : welke dag ga jij?
 
22 mei is wat mij betreft ook goed.
Locatie kunnen we later nog bekijken.

Wat betreft de motorbeurs moet ik helaas afhaken omdat ik dan op de lange latten probeer te staan.
 
@DickTrom : welke dag ga jij?

Eric, ik ga altijd op Zaterdag. Tenzij het slecht weer is maar eerlijk gezegd heb ik dat in de afgelopen jaren niet gehad. OK, vorig jaar in de middag een paar uur k*t weer maar dat was t.

beurs ben ik niet bij.

Mogelijk samen naar Assen Eric, misschien nog meer geïnteresseerden hier?
 
Laatst bewerkt:
Zo,

Voordat Oma komt kijken maar even een post gezet.

Mijn 13e maand is dit maal in een doos bezorgd.
Nu nog wachten op het voorjaar voordat ik ze er onder zet.
Ben benieuwd 8-)

arrowsbochtenset.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zo,

Voordat Oma komt kijken maar even een post gezet.

Mijn 13e maand is dit maal in een doos bezorgd.
Nu nog wachten op het voorjaar voordat ik ze er onder zet.
Ben benieuwd 8-)

[afbeelding]

Lekker bezig!
Hier wordt ook de 13e maand deels geleverd in dozen.
De eerste heb ik gisteren opgehaald bij de dealer.
Op de andere twee dozen moet ik helaas nog even wachten.
 
Mooi spul allebei! Ik ben ook heel benieuwd wat de bochtenset gaat opleveren. :)

Mochten er nog meer mensen de 13e maand hebben branden, ik heb nog een uitlaat en een led achterlicht liggen. :P
 
Spannend Michel.

Ik ben benieuwd naar je handkappen+ruitje dat je besteld heb. Zelf ben ik over de door mij aangeschafte handkappen niet zo tevreden, dit in verband dat mijn ruit en handkappen bijna tegen elkaar aan komen als ik het stuur geheel naar li/re draai waardoor ik door de stand van de kappen niet het maximale er uit haal wat windbescherming (koude vingers) betreft.

bochtenset gaat opleveren
Ik denk dat de verhouding zoek is tussen prijs en prestatie Johan. Maar we gaan het zien van zodra die op de Dyno heeft gestaan om alles goed op elkaar af te stemmen. het is nu 100 pk (afgerond)

Ben meer benieuwd naar de sound.
 
Spannend Michel.

Ik ben benieuwd naar je handkappen+ruitje dat je besteld heb. Zelf ben ik over de door mij aangeschafte handkappen niet zo tevreden, dit in verband dat mijn ruit en handkappen bijna tegen elkaar aan komen als ik het stuur geheel naar li/re draai waardoor ik door de stand van de kappen niet het maximale er uit haal wat windbescherming (koude vingers) betreft.

Ik zal wel wat plaatjes posten zodra alles binnen is en ik er mee aan de slag ben gegaan.

Wat betreft het ruitje, daar heb ik de meeste verwachtingen van, want met het originele ruitje zit ik echt in de turbulentie zone, dit is bij alle V-Strom rijders wel bekent.

Handkappen+scherm, ik heb er niet over nagedacht, maar ik ga er van uit dat er niks tegen elkaar aan gaat komen bij het draaien van het stuur.
 
Denk dat het bij de V-strom niet zo speelt. Die heeft een iets smallere ruit waardoor je met de handkappen geen probleem moet hebben Michel.

Dat is een mooi Arrow setje
Dank je wel Eric.
Ik denk er over om een DIY verhaaltje te schrijven voorzien van wat foto's hoe je de bochtenboel vervangt.


Trouwens Eric, op welke dag ben jij voornemens naar Assen te gaan?
 
Ik zit ook aan zaterdag te denken, maar wacht nog even op het definitieve rooster van mijn broer.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,
Ik probeerde vanmiddag het instrumentenpaneel van mijn gsx650fa los te maken om bij de koplamp te kunnen komen. Uiteraard heb ik de twee boutjes losgemaakt. Dan moeten nog alle klemmetjes los. Dat lukte me niet. Ik ben gestopt omdat ik bang was iets te slopen.
Heeft iemand de gouden tip voor me? Of is het een kwestie van hard genoeg trekken?

Ik wil proberen eindelijk van het vocht in mijn koplamp af te komen

Groeten,

Jos
 
Laatst bewerkt:
beste banditrijders

ik ben opzoek naar een bougiesleutel
ik bezit alleen maar 21mm bougie doppen (BMW meuk)
dus een met een kniegewricht en een lange steel (zitten nog al diep) waar te koop!
en welke maat is dat 14/16/18mm !

goetjes Ed
 
Terug
Bovenaan Onderaan