Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Even opinie peilen hier, ik wil mn gt750L van een nieuw laagje verf voorzien.

Ik zit even te dubben over de orginaliteit vd bestickering en kleur.

Dr zit nu een A tank op waarvan ik de zwarte kleur erg mooi vind, ik wil de tank ook weer zwart spuiten.
Echter de L tank die ik wil spuiten is nooit origineel in zwart geleverd.
Een M is wel in zwart geleverd en ik vind die bestickering ook mooier.

Wat zouden jullie doen? Vooral mn eigen smaak volgen of het toch enigsinds origineel houden qua bestickering maar niet qua kleur?

Zo origineel mogelijk. En in geval van stickers: eerst stickers plakken en daarna blanke laklaag. En ik zou het laten doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou het doen zoals ik het graag wil hebben, zeker als de motor toch al niet meer origineel is.
 
Ik denk het wel omdat de choke met hendel op carb bediend wordt. Op een K is dat via kabel op stuur. Ik kan verder geen nummer op blok vinden.
De K heeft ook heel andere carbs,zonder die hele stellage er bovenop on de gasschuiven te kunnen openen.
 
Even opinie peilen hier, ik wil mn gt750L van een nieuw laagje verf voorzien.

Ik zit even te dubben over de orginaliteit vd bestickering en kleur.

Dr zit nu een A tank op waarvan ik de zwarte kleur erg mooi vind, ik wil de tank ook weer zwart spuiten.
Echter de L tank die ik wil spuiten is nooit origineel in zwart geleverd.
Een M is wel in zwart geleverd en ik vind die bestickering ook mooier.

Wat zouden jullie doen? Vooral mn eigen smaak volgen of het toch enigsinds origineel houden qua bestickering maar niet qua kleur?

Ik ben het met THS eens,gewoon doen wat je zelf mooi vind,zo deed men het
vroeger ook.Origineel is iets voor de verzamelaar,die zijn super kritisch ,die standaard
haal je toch niet.Dan moet alles origineel zijn tot aan het laatste boutje,alle
andere zijn leuke gebruikersfietsen waar je mee moet doen wat je zelf leuk vind.
Met al een tank de er niet op hoort is de originaliteit al weg.
 
Laatst bewerkt:
De K heeft ook heel andere carbs,zonder die hele stellage er bovenop on de gasschuiven te kunnen openen.

Precies dat ook. Echter staan die rubbers niet op de site van CMSNL, zelfs met telefonische hulp van medewerker kwamen we daar in eerste instantie niet uit. Maar nogmaals dank, het wordt nu opgelost!
 
Even opinie peilen hier, ik wil mn gt750L van een nieuw laagje verf voorzien.

Ik zit even te dubben over de orginaliteit vd bestickering en kleur.

Dr zit nu een A tank op waarvan ik de zwarte kleur erg mooi vind, ik wil de tank ook weer zwart spuiten.
Echter de L tank die ik wil spuiten is nooit origineel in zwart geleverd.
Een M is wel in zwart geleverd en ik vind die bestickering ook mooier.

Wat zouden jullie doen? Vooral mn eigen smaak volgen of het toch enigsinds origineel houden qua bestickering maar niet qua kleur?

Eigen smaak :]
 
Was nog wel ff leuk, tijdens de TT reed Wil Hartog samen met Freddie Sheene een ereronde omdat het 40 jaar geleden was dat Hartog de TT won. Sheene reed op de RG500 die in deze filmpjes is opgeknapt

Teamheronsuzuki: Restoring Barry Sheene's 1976 Suzuki RG500


DSC_1174.jpg
 
Precies dat ook. Echter staan die rubbers niet op de site van CMSNL, zelfs met telefonische hulp van medewerker kwamen we daar in eerste instantie niet uit. Maar nogmaals dank, het wordt nu opgelost!
Ze staan wel op hun site op de onderdeel tekening,alleen staat er geen nummer bij
in de lijst daaronder,waarschijnlijk omdat ze niet meer leverbaar zijn.
Op de site van 3cyl.com staan onderdeelboeken waar het nummer wel bij staat.
 
Laatst bewerkt:
Was nog wel ff leuk, tijdens de TT reed Wil Hartog samen met Freddie Sheene een ereronde omdat het 40 jaar geleden was dat Hartog de TT won. Sheene reed op de RG500 die in deze filmpjes is opgeknapt

Teamheronsuzuki: Restoring Barry Sheene's 1976 Suzuki RG500


[afbeelding]

Hehe,die man is ook niet weg te slaan daar :] zelfs Rossi moest hij weer lastig vallen bij de finish,de jonge garde zal wel denken,wie is die rare man toch die daar rijd ,witte reus?
dat is toch een wasmiddel :+
 
Laatst bewerkt:
Was nog wel ff leuk, tijdens de TT reed Wil Hartog samen met Freddie Sheene een ereronde omdat het 40 jaar geleden was dat Hartog de TT won. Sheene reed op de RG500 die in deze filmpjes is opgeknapt

Teamheronsuzuki: Restoring Barry Sheene's 1976 Suzuki RG500


[afbeelding]

Heb ze beiden op Francorchamps gezien en vele foto's van gemaakt de afgelopen jaren tijdens de Bikers' Classics. En daar gaan ze iets sneller. Maar toch was het prachtig om ze zo over Assen te zien rijden. Van mij hadden ze meer rondjes mogen rijden :Y :t
 
Zie de Bikers' Classics sticker ook nog op de motor van Hartog zitten :)
 

Ik ga inderdaad m'n eigen ding doen. Ik bedacht me dat ik nog een extra L tank heb liggen, dus mocht ik ooit voor origineel willen gaan kan ik altijd nog die tank in een orginele kleur laten spuiten + teveel geld uitgeven aan originele uitlaten etc.

Met m'n gibson allspeeds, witte knippers en nog wat kleine ditjes en datjes wint ie nu de originaliteitsprijs toch al niet
 
Ze staan wel op hun site op de onderdeel tekening,alleen staat er geen nummer bij
in de lijst daaronder,waarschijnlijk omdat ze niet meer leverbaar zijn.
Op de site van 3cyl.com staan onderdeelboeken waar het nummer wel bij staat.

Op voorraad en besteld!
 
Terug
Bovenaan Onderaan