Het Suzuki Tweetakt Topic Deel 5

Mooi, ik ben benieuwd, ik vind het een erg mooi span!

Ik was in Hengelo daar reed ook de Camathias cup, ook leuk hoor maar die laten alleen maar 4takten toe, dat vind ik dan weer belachelijk. Als je graag wilt dat een 4takt wint maak je gewoon 2 klassementen. 2takten uitsluiten is gewoon zonde.
Noud van der Aa, liep er ook rond die had er geen goed woord voor over.
 
Laatst bewerkt:
Ikke niet ,zijn mij veel te duur geworden,mijn laatste had ik voor de helft
van die prijs en dat vond ik al duur. ;)
Dat mensen zoveel geld er voor over hebben moeten ze zelf weten,ik koop voor dat
geld toch liever een modern kleppenhok wat beter stuurt en rijd.


Vind ik ook ze zijn veel te duur.
Als je deze koopt ben je ook nog niet klaar er zal nog wel wat onderhoud aan zitten.
Daar loop je aardig op leeg ;(
Maar zou er best 1 willen :Y :Y
ruilen voor een 185,250, X7 en een 380 ....
Ga er eens goed over nadenken
 
Vind ik ook ze zijn veel te duur.
Als je deze koopt ben je ook nog niet klaar er zal nog wel wat onderhoud aan zitten.
Daar loop je aardig op leeg ;(
Maar zou er best 1 willen :Y :Y
ruilen voor een 185,250, X7 en een 380 ....
Ga er eens goed over nadenken

Ze blijven wel hun waarde behouden en zullen over 10 jaar waarschijnlijk niet
meer onder de 20000,- te koop zijn.Dat is dan wel het voordeel tegenover een moderne
motor die voorlopig alleen maar minder waard word.
En Waldo maar lachen *D ,die zit op een goudmijn met zijn 2 takten. :Y
En dan te bedenken dat in de jaren 90 je ze kon kopen voor rond de 3000,- gulden.
De laatste die ik bij Waldo gekocht heb koste mij 4800,- dat was in begin 2000,dat was
wel een opknapper,maar heb hem met een leuke winst verkocht voor 8900,-
Had ik hem maar bewaard,hij had nu ruim over de 10000,- opgebracht.
De nieuwe eigenaar heeft een aantal jaren later de motor te koop gezet voor 12000,-.
Het geld ook voor alle leuke 2 takten,je vind ze niet meer in een nette staat voor weinig.
Had ik ze maar bewaard,vroeger kocht je een RD350LC nog voor onder de 1000,- gulden,
daar vind je ze nu niet meer voor.De GT750 is ook al flink duurder geworden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die 2 van mij gekocht voor 2400 en 3300 Euro.

De GT750 voor 1300 Gulden _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die 2 van mij gekocht voor 2400 en 3300 Euro.

De GT750 voor 1300 Gulden _O-

Ja in die goede oude tijd ;)
Ik ben begin jaren 2000 eens wezen kijken bij een RZV500 met alu frame,de
eigenaar vroeg er 6500,- euro voor,een nette fiets die goed liep,domkopje hier heeft
het toen niet gedaan |( ,nou daar heb ik wel spijt van,die zijn tegenwoordig net zo duur als een RG500.
 
Laatst bewerkt:
Yeps de antiqietijd.....

Nou ja goed in die tijd was dat ook best een hoog bedrag maar met de wijsheid van nu was het een goede zet geweest.
 
Laatst bewerkt:
Yeps de antiqietijd.....

Nou ja goed in die tijd was dat ook best een hoog bedrag maar met de wijsheid van nu was het een goede zet geweest.

Ja als ik alles van te voren had geweten had ik nu op de Bahama,s gezeten,alleen al
aandelen kopen in de crisis tijd zou veel geld opgeleverd hebben.
Maar ook sommige motoren die ik gehad heb zijn nu een veelvoud waard vergeleken
met de aankoop prijs in die tijd,zoals de CBX1000,alle 2 takten,een Katana 1100,
Honda CB500 en 750 uit de jaren 70 ,Kawa 900 en Z1000.
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn RG500 in 2012 gekocht. En daar is ook echt nog wat werk aan. Maar had niet vermoed dat de prijzen 6 jaar later alweer zover gestegen zouden zijn. Maar reken me niet rijk: wil hem volledig over laten spuiten incl. blanke laklaag. Plus overige kosten voor hij in mooie staat is. Maar doe hem voorlopig niet meer weg. Staat in een mooie geisoleerde ruimte en het eet geen brood :)
 
Heb mijn RG500 in 2012 gekocht. En daar is ook echt nog wat werk aan. Maar had niet vermoed dat de prijzen 6 jaar later alweer zover gestegen zouden zijn. Maar reken me niet rijk: wil hem volledig over laten spuiten incl. blanke laklaag. Plus overige kosten voor hij in mooie staat is. Maar doe hem voorlopig niet meer weg. Staat in een mooie geisoleerde ruimte en het eet geen brood :)

Sterker hij verdient brood :Y ;)
 
Afgelopen zaterdag naar Rockanje Classic Races geweest.
Leuk was de borrelglaasjes klasse, sommige machines lopen zo mooi.\
Hoogte punt voor mij was toch wel een als nieuwe RG500, diverse TZ's, RC162 Replica en een MV Agusta 500cc.
Ik heb er 2 filmpjes van gemaakt.

 
RG500 van Randy Norian na de brand van een jaar of wat geleden, zo staat hij er nu bij

41712734704_dbeddd842c_b.jpg


42385745112_4482cc5a7a_b.jpg
 
Mooie klus!

Hoe is het met die van jou? Ik had je eigenlijk wel verwacht in Hengelo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan