NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

.
full
 
Maaaaaaaaaarioooooooooooo.
Perfect weer om je motor te poetsen *O*

Zondag al gedaan :) en gisteren gereden :]
Hoest met de krentemik :?

Zat gisteravond een biertje te drinken en vertelde een maatje dat ie je ontmoet had toen jullie naar de MFMM gingen :W
 
Laatst bewerkt:
Zondag nog wat km's gemaakt even de drielsedijk gepakt naar tiel en terug. Zou dit weekend met 3 andere naar eifel gaan een of andere challenge maar was te laks met reserveren nu zit het al vol haha.

Was een aardige groep nijmegenaren die naar het gelredome waren gekomen of met de stoet naar veenendaal te rijden. Heb toen met een aantal lui praatje gemaakt, waaronder dus blijkbaar ook een maat van jou :)
 
Laatst bewerkt:
Nijmegen represent! Weet iemand nog leuke "legale" routes voor wat licht off-road werk?

Welkom :W

Hier in de bossen zijn genoeg mooie paden waar je licht off road kunt rijden, dat het niet mag wist je al ;) en het is vragen om problemen als je daar op een mooie zondag gaat rijden weet ik uit ervaring ( politie op een 250 4 takt off roadje die denkt dat ie een KTM 250 enduro kan bijhouden is wel lachen :+ )
 
Iemand interesse in een mooi zomeravondritje, vanavond vanaf 19:30u. ?
 
Tips verwijderd wegens gebrek aan reactie.
 
Laatst bewerkt:
Yep, hoef ik met niemand rekening te houden en kan lekker mijn eigen tempo aanhouden.

Soms leuk met een groepje, soms meestal lekker alleen :]

Net terug... Moest even afreageren na de eerste paar rondjes van de F1 gezien te hebben. Ben geen specifieke Max fan. Maar man, wat een droomstart en dan gaat de f.cing accu kapot! :(

Maar een heerlijke anderhalf uur gereden: Oostrum, Siebengewald, Weeze, Maasduinen, Afferden, Gennep circuit en via Oostrum en Milsbeek weer terug :] En dat tijdens mijn oproepdienst _O-

En was inderdaad beter, hoefde tenminste niet steeds op jou te wachten O-)
 
Net terug... Moest even afreageren na de eerste paar rondjes van de F1 gezien te hebben. Ben geen specifieke Max fan. Maar man, wat een droomstart en dan gaat de f.cing accu kapot! :(

Maar een heerlijke anderhalf uur gereden: Oostrum, Siebengewald, Weeze, Maasduinen, Afferden, Gennep circuit en via Oostrum en Milsbeek weer terug :] En dat tijdens mijn oproepdienst _O-

En was inderdaad beter, hoefde tenminste niet steeds op jou te wachten O-)

Hahaha, je kent me :)

Blijft een mooie route.
Zag het net van Max, die moet ff naar de Brezan voor een nieuwe ;)

oproepdienst is klote, bij ons zijn 5 collega's "vrijwillig " aangewezen om de dienst te versterken *O* nu nog maar 4 keer per jaar :}
 
Hahaha, je kent me :)

Blijft een mooie route.
Zag het net van Max, die moet ff naar de Brezan voor een nieuwe ;)

oproepdienst is klote, bij ons zijn 5 collega's "vrijwillig " aangewezen om de dienst te versterken *O* nu nog maar 4 keer per jaar :}

Max naar de Brezan _O- Och arm!
Nog maar 4x per jaar oproepdienst, beter man! Ik heb het elke 4 weken! Maar mij hoor je niet klagen hoor :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan