NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Volgende week TT van Elst


Dus niet -O-

Morgen geen tijd, ga ik vanavond stukje rijden en ff langs Elst half uurtje naar de 3 uurs race kijken. Kom ik daar; niets :?
Dan maar lekker A325 A73 A50 klaverblad en op afritten knallen. Ok moi :]

TT van Elst gaat dus niet door dit jaar volgens de SAM site.
Het rommelt nogal in het classic demowereldje, afsplitsingen, meerdere clubjes dus moeite om een mooi programma neer te zetten.
 
Hoe is het met



full
 
was iets over 22u terug vanuit eifel, effe naar de ring geweest,shnitzel naar binnengeschoven en weer binnendoor terug.
de nodige km's weer gemaakt.
 
was iets over 22u terug vanuit eifel, effe naar de ring geweest,shnitzel naar binnengeschoven en weer binnendoor terug.
de nodige km's weer gemaakt.

Koentjeeeeeeeeeeeeeeeee,

Krentemik lekt geen KVS meer dus ;)

Ik was ff dagje naar zolder geweest. IDM race daar, ok moi :)

Nu 3 weekjes vakantie :) wanneer gaan we ff samen ritje doen :?
 
Laatst bewerkt:
Koentjeeeeeeeeeeeeeeeee,

Krentemik lekt geen KVS meer dus ;)

Ik was ff dagje naar zolder geweest. IDM race daar, ok moi :)

Nu 3 weekjes vakantie :) wanneer gaan we ff samen ritje doen :?
*O* ik heb lekker 4 weken!!! Haha.
Wanneer ritje? Uhm......geen idee, plan nooit veel vooruit altijd impulsief net als afgelopen zondag :]
Mben beetje klaar met regeltjes in nederland, als ik rijdt dan vaak een stuk de grens over
 
*O* ik heb lekker 4 weken!!! Haha.
Wanneer ritje? Uhm......geen idee, plan nooit veel vooruit altijd impulsief net als afgelopen zondag :]
Mben beetje klaar met regeltjes in nederland, als ik rijdt dan vaak een stuk de grens over

Met Michael gewerkt zeker _O-

Maar je hebt gelijk, in D is zoveel fijner rijden en wordt je geflitst dan valt het nog mee vergeleken met die schandalig hoge boete's in NL.

Belgie is wel weer kut, afgelopen zondag sinds vele jaren weer naar Zolder geweest. Volgens mij hebben ze al die tijd geen onh aan de wegen gedaan daar, spoorvorming, hobbels, gaten, en veel bitumen :X
 
Ik ga regelmatig naar zolder, maar kom er dan steeds weer achter dat ik helemaal geen zolder heb.
 
Laatst bewerkt:
Iemand een KTM EXC 300 'kwijt'? Op 1 van de welbekende medelander/bontkraag 180cc facebook pagina's wordt er 1 aangeboden in Nijmegen zonder papieren
 
Terug
Bovenaan Onderaan