NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

was een vroegertje vanochtend :Z

mmm saaie race met toch een verrassende uitslag.
Wordt nu wel spannend, Lorenzo moet 3 keer winnen en als Rossi 3 keer tweede wordt is ie kampioen maar er rijden ook nog twee honda's mee die roet in het eten gaan gooien :Y
 
was een vroegertje vanochtend :Z

mmm saaie race met toch een verrassende uitslag.
Wordt nu wel spannend, Lorenzo moet 3 keer winnen en als Rossi 3 keer tweede wordt is ie kampioen maar er rijden ook nog twee honda's mee die roet in het eten gaan gooien :Y

Was idd lekker vroeg dag vanmorgen. Rossi strikes again! :}
Roet in Lorenzo zijn lolligezicht ja. Hij heeft blijkbaar hulp van buitenaf nodig. Rossi doet het op eigen kracht :Y

Iemand zin in een tourritje met dit prachtige weer? Nu kan het nog! :]
 
Laatst bewerkt:
~
Was idd lekker vroeg dag vanmorgen. Rossi strikes again! :}
Roet in Lorenzo zijn lolligezicht ja. Hij heeft blijkbaar hulp van buitenaf nodig. Rossi doet het op eigen kracht :Y

Iemand zin in een tourritje met dit prachtige weer? Nu kan het nog! :]~


jaaaaa :Y .......... maar moet zo naar mijn moeders verjaardag om te bikken en bier te drinken :9~
 
Laatst bewerkt:
\
Was idd lekker vroeg dag vanmorgen. Rossi strikes again! :}
Roet in Lorenzo zijn lolligezicht ja. Hij heeft blijkbaar hulp van buitenaf nodig. Rossi doet het op eigen kracht :Y

Iemand zin in een tourritje met dit prachtige weer? Nu kan het nog! :]\

jaaaaa :Y .......... maar moet zo naar mijn moeders verjaardag om te bikken en bier te drinken :9~~

Dat kan morgen ook nog! _O-
 
Laatst bewerkt:
En verder niet allemaal tegelijk, aub. Kan de aanvragen voor een tourritje wederom niet aan _O- I'm off :W :]
 
Laatst bewerkt:
\
Was idd lekker vroeg dag vanmorgen. Rossi strikes again! :}
Roet in Lorenzo zijn lolligezicht ja. Hij heeft blijkbaar hulp van buitenaf nodig. Rossi doet het op eigen kracht :Y

Iemand zin in een tourritje met dit prachtige weer? Nu kan het nog! :]\


jaaaaa :Y .......... maar moet zo naar mijn moeders verjaardag om te bikken en bier te drinken :9~~
dus ik heb morgen niks aan jou op het werk ? O-)
 
Wat een drukte hier -O- Wordt het te koud buiten..? Ik heb dit weekend nog een kleine 200km gereden. Was op de snelweg minder prettig (vooral met mijn zomer handschoenen '( ).
 
Afgelopen weekeind ook nog gereden hoor. via de dijk naar Millingen en de grens over.
Word wel fris nu hoor, vooral smorgens is het niet lekker meer
 
Wat een drukte hier -O- Wordt het te koud buiten..? Ik heb dit weekend nog een kleine 200km gereden. Was op de snelweg minder prettig (vooral met mijn zomer handschoenen '( ).

Tjah, zolang een ieder ervoor kiest om individueel te gaan rijden - wat ieder zijn of haar goed recht is - zal het er hier niet drukker op worden.
 
Wat een drukte hier -O- Wordt het te koud buiten..? Ik heb dit weekend nog een kleine 200km gereden. Was op de snelweg minder prettig (vooral met mijn zomer handschoenen '( ).

ben van het weekend nog met een maat van me via nederhasselt over de dijk gereden. maar het word echt koud....
beestje gaat misschien dit weekend al met de pootjes omhoog.
 
Ik heb afgelopen zondag ook nog een stuk gereden. Heerlijk. Met de huidige weersomstandigheden laat ik mijn motor liever staan. Ben blij als 't weer lente is...
 
Hé was'da nou... lente....?
Eerst nog donkere dagen en een beetje kou en zo...
Dus gewoon doorrijden met je stalen ros!
Alleen niet zo ver als in de warmere periode :)
Ook in de winter is het heerlijk om motor te rijden hoor.
En we hebben het pas over oktober, het is net herfst.
Ja, het is fris/koud voor de tijd van het jaar maar da's maar ff.
Volgende week wordt het alweer wat warmer :)
 
tjaaa,

binnenkort de man met zijn zwarte knecht :) , kerstboom kopen :X , vuurwerk afsteken *O* , verklede zotten op straat |( .............................en het is weer voorjaar *O* :] :]
 
ja vervelend, maar het betreft een nieuwe audi met een bak aan performance onderdelen, daar is dus prima een nieuwe van te bouwen, ik heb er meer moeite mee als dat zou gebeuren met een klassieker, bijvoorbeeld een ferrari F50...
 
ja vervelend, maar het betreft een nieuwe audi met een bak aan performance onderdelen, daar is dus prima een nieuwe van te bouwen, ik heb er meer moeite mee als dat zou gebeuren met een klassieker, bijvoorbeeld een ferrari F50...

Ik zou er pas moeite mee hebben als het mijn auto was ....... :Y
 
ja vervelend, maar het betreft een nieuwe audi met een bak aan performance onderdelen, daar is dus prima een nieuwe van te bouwen, ik heb er meer moeite mee als dat zou gebeuren met een klassieker, bijvoorbeeld een ferrari F50...

Begrijp wat je bedoeld. Maar persoonlijk vind ik beide genoemde auto's niet tot de mooisten horen. Ben meer van de Engelse auto's :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan