NijmegenTopic e.o. part 33 : Deur rije mar niet te hert

Even zwaaien hier :W

Ik ben nu al 3 jaar motorloos. Afgelopen 2 jaren huurde ik een Kawa Z800 in Venray. Daarvoor tufte ik rond op een ZX6R. Maar heb gemerkt dat een naked bike mij toch meer plezier geeft dan een super sport.

Dit jaar ga ik met mijn oude rijschool 4 dagen weg en ga nu weer een motor huren :] . Volgend weekend via MotoShare een Fazer gehuurd om te kijken of hij bevalt, als hij bevalt ben ik 10 mei tot en met 13 mei in het Eifel gebied op een Fazer :9
 
Nondeju Koen, als je die chicks erbij krijgt ruil ik mijn blade vanddaag nog in :+
Ohhhh dat heb je gemist! 1 april was er een actie dag :9 .

Eerste 1000 km al gemaakt dit jaar of nog niet?

dit zijn trouwens de ktm proefrit dagen voor de nieuwe modellen voor wie het leuk vinden
KALENDER
25-03-2018 - Goedhart Motoren - Bodegraven
31-03-2018 - André Motors - Ermelo
02-04-2018 - Motoport Rockanje - Rockanje
08-04-2018 - Vos Oss Motoren - Oss
14-04-2018 - Verpalen Auto Motor Service - Krommenie
29-04-2018 - Premium Motors - Apeldoorn
06-05-2018 - Motor Center Venlo - Venlo
10-05-2018 - DIPI Moto - Gilze
13-05-2018 - JTX Racing - Cuijk
19-05-2018 - Motor Centrum Eibergen - Eibergen
21-05-2018 - NIWA Motoreservice - Zwaagdijk
26-05-2018 - KOBO Motoren - Drachten
02-06-2018 - Van Gerven Motoren - Bergeijk
09-06-2018 - Hannamax Motorsport - Hedel
16-06-2018 - Mulders Motoren - Veendam
24-06-2018 - Arie Molenaar Motors - IJsselstein
 
Laatst bewerkt:
Ohhhh dat heb je gemist! 1 april was er een actie dag :9 .

Eerste 1000 km al gemaakt dit jaar of nog niet?

dit zijn trouwens de ktm proefrit dagen voor de nieuwe modellen voor wie het leuk vinden
KALENDER
25-03-2018 - Goedhart Motoren - Bodegraven
31-03-2018 - André Motors - Ermelo
02-04-2018 - Motoport Rockanje - Rockanje
08-04-2018 - Vos Oss Motoren - Oss
14-04-2018 - Verpalen Auto Motor Service - Krommenie
29-04-2018 - Premium Motors - Apeldoorn
06-05-2018 - Motor Center Venlo - Venlo
10-05-2018 - DIPI Moto - Gilze
13-05-2018 - JTX Racing - Cuijk
19-05-2018 - Motor Centrum Eibergen - Eibergen
21-05-2018 - NIWA Motoreservice - Zwaagdijk
26-05-2018 - KOBO Motoren - Drachten
02-06-2018 - Van Gerven Motoren - Bergeijk
09-06-2018 - Hannamax Motorsport - Hedel
16-06-2018 - Mulders Motoren - Veendam
24-06-2018 - Arie Molenaar Motors - IJsselstein

3 keer gereden dit jaar; denk zo'n 300 km, zondag komt er weer een dikke 350 bij :]
 
De transalp spreekt me persoonlijk qua looks niet zo erg aan. De varadero daarentegen weer wel.
De Triumph is een beetje hetzelfde verhaal, al is het geluid van de driecilinder wel om te smullen.

KTM is wel een mogelijke kandidaat, al moet ik daar mijn portemonnee wat verder voor open trekken :(
 
De transalp spreekt me persoonlijk qua looks niet zo erg aan. De varadero daarentegen weer wel.
De Triumph is een beetje hetzelfde verhaal, al is het geluid van de driecilinder wel om te smullen.

KTM is wel een mogelijke kandidaat, al moet ik daar mijn portemonnee wat verder voor open trekken :(

En je komt vaker bij de dealer :+
 
Even zwaaien hier :W

Ik ben nu al 3 jaar motorloos. Afgelopen 2 jaren huurde ik een Kawa Z800 in Venray. Daarvoor tufte ik rond op een ZX6R. Maar heb gemerkt dat een naked bike mij toch meer plezier geeft dan een super sport.

Dit jaar ga ik met mijn oude rijschool 4 dagen weg en ga nu weer een motor huren :] . Volgend weekend via MotoShare een Fazer gehuurd om te kijken of hij bevalt, als hij bevalt ben ik 10 mei tot en met 13 mei in het Eifel gebied op een Fazer :9

Tja, dan zeg ik; probeer ook een keer een CB 1000 R :)

veelplezier in de Eifel :]
 
En je komt vaker bij de dealer :+
is wel met meerdere 2 cilinders toch O-) haha.
raditeur lekje is domme pech, maar tot nu toe 5500 probleemloze km's! heerlijk land weekendje moezel geweest vorige week :] dan wil je hier niet meer rijden in NL:X



iemand nog gereden dit weekend? of allemaal binnen gezeten met airco aan?
 
Hoe de motor precies in de voorkant van de auto terechtkwam, is onduidelijk. Het overige verkeer in de richting van Nijmegen heeft ..nee hoe de auto in de achterkant van de motor kwam!! Ik weet het wel.. app en belen achter stuur ..

Twingo en bestuurster ; dat was ook mijn eerste gedachte.

Zie het zovaak gebeuren als ik onderweg ben.
 
is wel met meerdere 2 cilinders toch O-) haha.
raditeur lekje is domme pech, maar tot nu toe 5500 probleemloze km's! heerlijk land weekendje moezel geweest vorige week :] dan wil je hier niet meer rijden in NL:X



iemand nog gereden dit weekend? of allemaal binnen gezeten met airco aan?

Snap wat je bedoelt; vorig weekend 200 km gestuurd in de regio xanten, weeze, kleve op de binnenwegen daar.
Vandaag ff naar Dordrecht geweest maar dat was in het koekblik, dus telt niet O-)

Nederland is niet leuk meer, maatje mag 364 euro aftikken. 84 op de rijksweg hier waar je 50 mag
 
Hoe de motor precies in de voorkant van de auto terechtkwam, is onduidelijk. Het overige verkeer in de richting van Nijmegen heeft ..nee hoe de auto in de achterkant van de motor kwam!! Ik weet het wel.. app en belen achter stuur ..

De bestuurster heeft vast en zeker nog even gedacht: 'en wat als ik nou eens zeg dat hij heel hard achteruit reed?' :+

:W

Ik reed van de week op de A73 samen op met een manheer op een 660 met zijtassen en een beige/khaki pak aan, hij ging er bij Malden vanaf volgens mij.

Iemand van hier?
 
De bestuurster heeft vast en zeker nog even gedacht: 'en wat als ik nou eens zeg dat hij heel hard achteruit reed?' :+

:W

Ik reed van de week op de A73 samen op met een manheer op een 660 met zijtassen en een beige/khaki pak aan, hij ging er bij Malden vanaf volgens mij.

Iemand van hier?

Ja, die heb ik ook al een paar keer gezien maar geen idee of die op het forum zit
 
:W

Ik moet de komende tijd flink wat onderhoud doen / laten doen.. mag niet klagen want ik heb praktisch geen onkosten gehad naast regulier onderhoud de laatste tijd. Alle vloeistoffen, remblokken voor, klepspeling, bougies en nieuwe voorband.

Sinds ik ‘m heb al 27k probleemloze kilometers gereden :) dat in bijna 2.5 jaar tijd. Huidige kmstand nét over de 48k (vandaag gepasseerd :) )

Vloeistoffen en remblokjes liggen al klaar, binnenkort eens lekker sleutelen.
 
Laatst bewerkt:
:W

Ik moet de komende tijd flink wat onderhoud doen / laten doen.. mag niet klagen want ik heb praktisch geen onkosten gehad naast regulier onderhoud de laatste tijd. Alle vloeistoffen, remblokken voor, klepspeling, bougies en nieuwe voorband.

Sinds ik ‘m heb al 27k probleemloze kilometers gereden :) dat in bijna 2.5 jaar tijd. Huidige kmstand nét over de 48k (vandaag gepasseerd :) )

Vloeistoffen en remblokjes liggen al klaar, binnenkort eens lekker sleutelen.

Hey, een reactie in het nijmegen topic :t

Altijd leuk werk, beetje onderhoud doen :)

Mag zelf binnenkort weer ff olie vervangen en de luchtfilters ff schoonblazen of vervangen, zitten er bijna 16 K in. Gelijk ff remolie doorpompen en de remzuigers weer schoonpoetsen.
 
Snap wat je bedoelt; vorig weekend 200 km gestuurd in de regio xanten, weeze, kleve op de binnenwegen daar.
Vandaag ff naar Dordrecht geweest maar dat was in het koekblik, dus telt niet O-)

Nederland is niet leuk meer, maatje mag 364 euro aftikken. 84 op de rijksweg hier waar je 50 mag

Nee is ook niet leuk meer en daarom rij ik meestal meteen richting Duitsland! Veel rustiger en kun je nog lekker doorrijden!
Afgelopen weekend nog naar het westerwald geweest.
Op zich leuk sturen maar niet echt heel geweldig asfalt.
Maar wel toch een goeie 1000km gemaakt
 
Nee is ook niet leuk meer en daarom rij ik meestal meteen richting Duitsland! Veel rustiger en kun je nog lekker doorrijden!
Afgelopen weekend nog naar het westerwald geweest.
Op zich leuk sturen maar niet echt heel geweldig asfalt.
Maar wel toch een goeie 1000km gemaakt


Bah
 
Vandaag niemand op de Waaldijk bij Gendt tegen een afsluiting aangereden?
Zat nl als vrijwilliger aan de Waaldijk om het verkeer te weren.
Jaarlijkse triathlon tijdens Kersenfeest, 30e keer alweer :)

Dat houd in 1km zwemmen
En 40km fietsen, o.a. over de Waaldijk
En 10km hardlopen...

Respect!
15km hardlopen lukt me maar daarnaast ook nog zwemmen en fietsen (heb geen wielrenner) is toch wel veel gevraagd...

Er reden ook de nodige motoren mee, waaronder:
BMW 6 cilinder
BMW 1200GS
En GELUKKIG een iets oudere Cagiva! :) :) :)

Kijk die laatste zijn voor mij de echte want die duitse motorfietsen zijn zo goed dat je op elke straathoek struikel over een Beemer... :X
 
-O-

Dijk 1 - Erik 0

Gisteren avond van de dijk geschoten bij Echteld. Realiseerde me dat ik het niet ging redden dus wel gaan remmen maar had nog genoeg vaart om er vanaf te gaan.
Volgens een bewoner gebeurt het daar regelmatig.

Had net mensen ingehaald en die zijn gelukkig gestopt omdat ze dachten: “hij is wel heel snel weg”. Er is het e.e.a. Krom en hij schakelt niet meer. Dit laatste kokt vermoedelijk doordat de koppelingskabel een ruk heeft gehad waardoor hij niet meer lekker vrij loopt.

Voor zo ver mogelijk rustig over het fietspad naar familie gereden, daar staat ‘ie nu ook.

Zelf met Mn borst op de tank geklapt. Heb er flinke last van dus dadelijk even checkup bij de huisarts.

'(
 
Laatst bewerkt:
-O-

Dijk 1 - Erik 0

Gisteren avond van de dijk geschoten bij Echteld. Realiseerde me dat ik het niet ging redden dus wel gaan remmen maar had nog genoeg vaart om er vanaf te gaan.
Volgens een bewoner gebeurt het daar regelmatig.

Had net mensen ingehaald en die zijn gelukkig gestopt omdat ze dachten: “hij is wel heel snel weg”. Er is het e.e.a. Krom en hij schakelt niet meer. Dit laatste kokt vermoedelijk doordat de koppelingskabel een ruk heeft gehad waardoor hij niet meer lekker vrij loopt.

Voor zo ver mogelijk rustig over het fietspad naar familie gereden, daar staat ‘ie nu ook.

Zelf met Mn borst op de tank geklapt. Heb er flinke last van dus dadelijk even checkup bij de huisarts.

'(

[afbeelding]

Ai man dat is zonde, gelukkig valt de schade mee.
Hoe kwam het dan dat je de bocht niet ging halen?
 
Mezelf net wat overschat, net te hard de bocht in. Beetje op mijn grens willen rijden. Goede les voor de volgende keer..

Ik weet niet of ik deze motor nog wel ga oplappen (er moest nu naast reparatie ook nog onderhoud gebeuren).

Ironisch genoeg wil ik ook meer woon-werkverkeer gaan rijden met de motor en was ik zelfs van plan om vrijdag na werktijd bij Hoegee te gaan kijken naar een DL1000A uit 2014. Uiteindelijk niet gedaan en daarom dus maar stukje gaan sturen..

Ik heb overigens een gekneusd borstbeen en ribben. Tevens flinke spierpijn in rug en nek en knallende hoofdpijn. Gelukkig niets ernstigs dus :)
 
Laatst bewerkt:
Mezelf net wat overschat, net te hard de bocht in. Beetje op mijn grens willen rijden. Goede les voor de volgende keer..

Ik weet niet of ik deze motor nog wel ga oplappen (er moest nu naast reparatie ook nog onderhoud gebeuren).

Ironisch genoeg wil ik ook meer woon-werkverkeer gaan rijden met de motor en was ik zelfs van plan om vrijdag na werktijd bij Hoegee te gaan kijken naar een DL1000A uit 2014. Uiteindelijk niet gedaan en daarom dus maar stukje gaan sturen..

Ik heb overigens een gekneusd borstbeen en ribben. Tevens flinke spierpijn in rug en nek en knallende hoofdpijn. Gelukkig niets ernstigs dus :)
het mooiste stukje dijk moest nog komen toch? Ik kan het met oogen dicht zo lang het goed gaat. Maar jammer voor je
 
Terug
Bovenaan Onderaan