Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

ah kijk hier eens......

een fillempie voor de digitally challenged alhier om je gaskleppies te syncen met een 3-usb

:+ :+ :+ :+ :+


wie der wat aan hef die leert er wat van...... :+ :+ ;) ;)
 
kwam weer een lekkertje tegen... :9~

full



dat motiveerd toch weer aan de gang te gaan.... :Y

zit ook eigenlijk nix aan zo n ding.....hoelang kan je er nu al met al mee zitten zou je zeggen :? :?

mooi pijpje ook.... :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
...strak apparaat !!...
...de nostalgist, of purist zou nu spontaan rode vlekken in de nek, of haaruitval krijgen, maar 'k vind het wel mooi, zoiets... :Y

...oké..., 1 kritische noot dan... : zo met dat rode frame heeft het wel een hoog Honda gehalte... :/





...ik zeg : druk maar in de garage, en neem dat grijze lijk (en dan heb ik het even niet over mijn vrouw... :+ :+ ) maar mee...
...wat nou origineel, enzo...

...gewoon maken wat je leuk vindt...

...bijvoorbeeld :...


[afbeelding]




...of dit soort grappen... :Y :Y

ach...puristen... :N ...een hoop gezever over originaliteit (maar dan wel graag voor nix als het ff kan).... :r
ik weet nog een leuke anekdote over een paar zed uitlaten... :X

het rode frame ben ik met je eens... :Y ...me maat heeft een paar van die cb1100r dingen met van die rooie frames.....
ken echt niet op een zed.. :N

ik denk voor zo n ding....parelmoer paars met witte guiliairi sit en het frame ook paars.... :9~
al was het alleen maar om de puristen af te z**ken... _O- _O-
 
...strak apparaat !!...
...de nostalgist, of purist zou nu spontaan rode vlekken in de nek, of haaruitval krijgen, maar 'k vind het wel mooi, zoiets... :Y

...oké..., 1 kritische noot dan... : zo met dat rode frame heeft het wel een hoog Honda gehalte... :/





...ik zeg : druk maar in de garage, en neem dat grijze lijk (en dan heb ik het even niet over mijn vrouw... :+ :+ ) maar mee...
...wat nou origineel, enzo...




...gewoon maken wat je leuk vindt...

...bijvoorbeeld :...


[afbeelding]




...of dit soort grappen... :Y :Y


mmmmmm........die uitlaat :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
Mo ri wa ki
Yo shi mu ra

Wel vier karakters ieder.. :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen niet langs Ten Kate met mijn speed triple, want ik weet toch wel dat ze geen hoofdprijs gaan geven aan inruil wat ik ook niet hoef. Maar het verschil is voor mij nu toch niet te overbruggen.
Misschien komend voorjaar weer wel.

Ondertussen lees ik hier in het GSX1400, Speed Triple, Tuono topics lekker mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan