Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

...nou..., vind zo'n (hier niet leverbare...) daeg versie toch best een soort van big, zeg maar...

...als in : zo mij best kunnen passen... ;)


[afbeelding]

Heb zelf altijd een ZRX1200 naast m'n 1400 willen hebben .Omdat je de ZRX1200 ook erg leuk kunt pimpen met heel veel leuk spul. :9

Ervan afgezien omdat het circuitrijden mij net iets meer aantrok ;)
 
Laatst bewerkt:
Opruiming ! Diverse onderdelen te koop voor de GSX 1400 Alles moet weg. Doe een goed bod en het is van jou.
Wat heb ik zoal liggen:



Afgebeelde vorkpoten zijn van het oude model, Ik heb het nieuwe model te koop. (met verwisselbare ingaande demping)

Mooie verzameling Louis. Zit wel iets bij waar ik interesse in zou hebben. Moet eerst even twee andere dingetjes doen die hoger prioriteit hebben. Mail je wel tegen de tijd dat ik eraan toe ben....zijn ze weg dan heb ik gewoon pech.
 
Dag mensen,

Heb alle delen aleen beetje door zitten pluizen maar kon er weinig over vinden...
Zijn er hier mensen die wel eens de dempers van de originele uitlaten verwijderd hebben?
Dan bedoel ik die kleine tuutjes die in de originele uitlaten zitten van een 2003 model.
Zoja,is dat veel werk en wat komt er allemaal bij kijken?
Ik heb filmpjes voorbij zien komen op youtube en ben toch wel gecharmeerd van de combi originele uitlaten/dik geluid...

 
Dag mensen,

Heb alle delen aleen beetje door zitten pluizen maar kon er weinig over vinden...
Zijn er hier mensen die wel eens de dempers van de originele uitlaten verwijderd hebben?
Dan bedoel ik die kleine tuutjes die in de originele uitlaten zitten van een 2003 model.
Zoja,is dat veel werk en wat komt er allemaal bij kijken?
Ik heb filmpjes voorbij zien komen op youtube en ben toch wel gecharmeerd van de combi originele uitlaten/dik geluid...



Maurice heeft het gehad Marco.

Geen sportuitlaat die daar aan kon tippen :9
 
Sorry voor de late reactie,maar heb van de week 's nachts "visite" gehad en de leiers hebben o.a mn laptop meegenomen dus zit dit op het kleine schermpje van mn telefoon te tikken...

Maar thanx voor de reacties.
Toch maar eens gaan surfen voor die creptus uitlaten mocht het zo ver zijn...
Maar niemand iets meer info over zelf doen?
Zie dr aan de ene kant wel een uitdaging in
 
Heb een GSX1400 K3 gehad van 2003 t/m 2012.
De mooiste uitvoering.
Heel europa door gecrost.
Geen enkel probleem gehad,lage onderhoudskosten.
50.000 km op de teller, eenmaal nieuwe kettingset.
En elke 10.000 km banden natuurlijk.
verbruik 1 op 15/17.
Geen olieverbruik.

Enige nadeel was het zadel, flinterdun stukje schuim.

Rij nu Triumph Tiger Expolorer.
Geen spijt van, maar denk nog weleens aan deze superbike.
 
Klote Marco... hoop dat t goed wordt opgelost.

Hey, mocht een van jullie op zoek zijn naar een iets kleiner fietsje, misschien voor erbij?
Ik heb mijn Fazer te koop staan. de lekkere onverwoestbare 600cc van Yamaha. Jaren met plezier op gereden. Maar denk dat ik naast de Bull een BMW wil gaan zetten. 2 jappen naast elkaar is ook maar saai natuurlijk.

Of een vriend(in) die wil gaan rijden;

http://www.motor-forum.nl/motorshop...-FZS-600-Fazer/Yamaha-FZS600-Fazer-bj-02.html
 
Ook dit jaar stonden ze weer op de beurs in Dortmund: 2 afgevaardigden van de duitse GSX 1400 club. Niet zo heel bijzondere exemplaren, maar wel met heel mooie details (voor de kenners)
28528052sd.jpg
 
Hoop dat jullie net als ik afgelopen week weer wat km's op de bull hebben gereden!
Ik heb zaterdag mijn ouwe fazer verkocht. En dat zette me aan het denken. ik ben gewoon eens benieuwd, bij de mensen hier, wat voor een motor heb je, of zou je in aanvulling willen naast je bull?
Gewoon even als "poll" zegmaar. Want ik geloof dat het tot t buiten 20 graden is, het vrij rustig is hier :p
Ikzelf, zou gaan voor n totaal andere rijervaring, Een WR450 voor het buitenspelen of Een R1 voor het knieschuiven.
 
Hoop dat jullie net als ik afgelopen week weer wat km's op de bull hebben gereden!
Ik heb zaterdag mijn ouwe fazer verkocht. En dat zette me aan het denken. ik ben gewoon eens benieuwd, bij de mensen hier, wat voor een motor heb je, of zou je in aanvulling willen naast je bull?
Gewoon even als "poll" zegmaar. Want ik geloof dat het tot t buiten 20 graden is, het vrij rustig is hier :p
Ikzelf, zou gaan voor n totaal andere rijervaring, Een WR450 voor het buitenspelen of Een R1 voor het knieschuiven.

Dit jaar nog geen centimeter op de 1400 gereden :$ maar wel op m'n grote toerder die ik er naast heb. Over een totaal andere rijervaring gesproken :) De 1400 blijft omdat de gevoelswaarde vele malen hoger is dan de marktwaarde, ik het nog steeds een prachtfiets vind en ik van het rauwe (semi)old-skool rijgedrag en uiterlijk hou :) De toerder is een behoorlijk stuk praktischer qua woon/werk-verkeer en met duo op vakantie :) :P
 
Dit jaar nog geen centimeter op de 1400 gereden :$ maar wel op m'n grote toerder die ik er naast heb. Over een totaal andere rijervaring gesproken :) De 1400 blijft omdat de gevoelswaarde vele malen hoger is dan de marktwaarde, ik het nog steeds een prachtfiets vind en ik van het rauwe (semi)old-skool rijgedrag en uiterlijk hou :) De toerder is een behoorlijk stuk praktischer qua woon/werk-verkeer en met duo op vakantie :) :P

Interessant... ik zit dus al geruime tijd te dubben over een r1200rt maar had verwacht dat ze toch dicht bij elkaar zouden liggen qua rijders ervaring... (misschien toch ooit een proefrit maken... :] )
 
MolYE schreef...:

ik zit dus al geruime tijd te dubben over een r1200rt maar had verwacht dat ze toch dicht bij elkaar zouden liggen qua rijders ervaring
Nee joh..., ongeveer de enige overeenkomst is, dat ze allebei 2 wielen, en een zadel hebben, voor de rest zijn ze net zo verschillend als het verschil tussen bevroren, en kokend water... :/

En 'ja', ik weet ook waar ik over schrijf..., als in : been there, done that.



i-nq6R9Xg-XL.jpg



i-phQrckL-XL.jpg
 
Gefeliciteerd!!! Gaaf ding man, ziet er echt strak uit! Lijkt wel of ie net van de band af gerold is! -O- :t :}
 
Laatst bewerkt:
Nee joh..., ongeveer de enige overeenkomst is, dat ze allebei 2 wielen, en een zadel hebben, voor de rest zijn ze net zo verschillend als het verschil tussen bevroren, en kokend water... :/

En 'ja', ik weet ook waar ik over schrijf..., als in : been there, done that.



[afbeelding]


[afbeelding]

Bedank!
Nou, ehm… mijn portomonee begint al te huilen nu mijn hersens zeggen, ga eens een proefritje maken.
Haha, tuurlijk blijft t bulletje wel hoor :) maar wie weet, volgend jaar n BMW? :O wie had dat gedacht :)

Nja, alle gekkigheid op n stokje.

Komend weekeind mooi weer! denk dat ik n tourtje ga doen naar Bodegraven. Ik mag natuurlijk geen reclame maken! Maar er schijnt n redelijk bekende motorzaak een nieuw winkeltje te openen. Ben benieuwd of ik er nog wat 1.4 liter stieren tegen kom. Die glimmend nieuwe van marco misschien??
 
mijn ouwe ex-bull staat weer te koop bij richard in coevorden...

nadat ik hem had ingeruild heeft ie hem al weer 2 keer verkocht en weer ingeruild.. _O-

een gift that keeps on giving zo n bull... *O* *O*

de laatste eigenaar heeft er (getuigende zijn wansmaak) een hoog (als in HOOG) stuur opgezet -O- -O-

kilometerstand heb ik niet op gelet maar das geen issue bij een 1400...

ik heb nog even gedacht het ding weer mee te pikken maar in je eigen voetsporen teruglopen pakt bij mij vaak slecht uit leert de ervaring... ;)
 
Ik vrees dat het afscheid voor mij ook moeilijk gaat worden, maar ik wil toch iets anders kopen dit jaar. Diverse proefritten gaan maken....
 
Na lang zoeken en speuren naar een mooie Bull,mag ik mij ook weer de trotse eigenaar noemen van een GSX1400...


Zit bijna te twijfelen om er mee te gaan rijden,hij is nog als nieuw :+

Gaaf Marco, gefeliciteerd met de mooie aankoop! Inmiddels is er een nieuw forum opgestart, GSX1400club.eu/forum. Zou zeggen meld je aan en kom maar op met je mooie foto`s.
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat het afscheid voor mij ook moeilijk gaat worden, maar ik wil toch iets anders kopen dit jaar. Diverse proefritten gaan maken....

Zal een zwaar afscheid worden Louis, is een behoorlijke tijd je troetelkind geweest en je heb natuurlijk ook al het een en ander met de GSX meegemaakt ....het meeste mooi maar helaas soms ook minder mooi.Respect voor je besluit :} .
 
Terug
Bovenaan Onderaan