Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

De ouwe op de ouwe in actie op Assen :] De brommer deed het goed.

full
 
...Ron... schreef de 27ste:

...en vanmiddag een aspirant koper voor de Soes op bezoek...

En? De grijze muis verkocht?
 
...ja..., onbegrijpelijk... :/
...maar goed..., dan moet ik er zelf nog maar een poosje naar blijven kijken...

...is ook geen straf... ;)

Dat vind ik ook bij die van mij......kan er heerlijk naar zitten/staan kijken.....beetje poetsen.....beetje kijken....etc.

Wat ik me nou afvraag he....hoe doe je dat eigenlijk me een "bezichtiger" die even een stukje op je brommer wil rijden? Geef je die in goed vertrouwen mee of papieren (rijbewijs/paspoort) inleveren en dan een stukje tuffen. Je hoort ook nog wel dat ze een aanbetaling moeten doen voor het geval ze op hun potje gaan en je brommer aan stront is. Weet ook niet hoe dat verzekeringstechnisch in elkaar zit. Jij een idee? Wel makkelijk om te weten als ik een "kijker" krijg. :Y
 
Dat vind ik ook bij die van mij......kan er heerlijk naar zitten/staan kijken.....beetje poetsen.....beetje kijken....etc.

Wat ik me nou afvraag he....hoe doe je dat eigenlijk me een "bezichtiger" die even een stukje op je brommer wil rijden? Geef je die in goed vertrouwen mee of papieren (rijbewijs/paspoort) inleveren en dan een stukje tuffen. Je hoort ook nog wel dat ze een aanbetaling moeten doen voor het geval ze op hun potje gaan en je brommer aan stront is. Weet ook niet hoe dat verzekeringstechnisch in elkaar zit. Jij een idee? Wel makkelijk om te weten als ik een "kijker" krijg. :Y

altijd moeilijk dit.....
ik heb het tot nu toe tot een minimum weten te beperken door ofwel aan bekenden te verkopen of in te ruilen......
wat een verzekering met zoiets doet durf ik niet te zeggen.... :?
de laatste die ik particulier verkocht was een vfr aan een gastje die nog aan het lessen was...
kwam met zijn pa en of ik wel even met hem achterop een rondje wilde rijden...
dus...hard en zachtjes en krom en recht een stukkie geknald met eerst het ventje en toen zij pa.... _O-
hij heb hem netjes gekocht en betaald en rijd er nog steeds tevreden mee rond nu....is toch al zeker 7 jaar geleden dat ie hem kocht.... :Y
 
vanavond ff met de tail tidy (nr plaat steun) begonnen....
ik wil de draadjes nog ff netjes wegstoppen maar ben er zelf goed over te spreken... *O*



ik ben nogal een zeikerd met zulke dingen dus net zolang aan het prutsen geweest dat het kenteken lampje weer in rubbertjes vastzit ipv massief zoals mijnheer Bruudt het in de kop had...

je mot wat te zeuren houden natuurlijk... :Y

de nr-plaat laat ik er maar af denk ik.....das handig met te snel rijden.... :Y :+
 
Ziet er netjes uit....maar dus al die moeite voor niks, jammer. :N
 
vanavond ff met de tail tidy (nr plaat steun) begonnen....
ik wil de draadjes nog ff netjes wegstoppen maar ben er zelf goed over te spreken... *O*

[~[url="http://i1312.photobucket.com/albums/t522/dolorfin/20151002_231259_zpslxkv3x8b.jpg"]afbeelding~][/URL]

ik ben nogal een zeikerd met zulke dingen dus net zolang aan het prutsen geweest dat het kenteken lampje weer in rubbertjes vastzit ipv massief zoals mijnheer Bruudt het in de kop had...

je mot wat te zeuren houden natuurlijk... :Y

de nr-plaat laat ik er maar af denk ik.....das handig met te snel rijden.... :Y :+

gewoon een poolse kenteken plaat monteren. :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan