Bmw S1000r de koning van de nakeds

Kwa zitcomfort ben ik erg tevreden over, het origineel vond ik met mijn 1.90m nogal aan de lage kant.

Afwerking van het zadel zelf is niks op aan te merken, maarrrr...idd de ingenieur bij BMW die dat ontworpen heeft...dat is een beetje jammer.
Het is zoals ze op sommige andere forums zeggen, het lijkt haast wel of het zadel is ontwerpen voor een andere motor maar het past er wel min of meer op.

Je kan er duidelijk onderdoor kijken, vooral de achterkant valt erg op.
Had beter gekund, zal er vroeg of laat anders wel eens een close up van nemen ;)
Maar dan worden de onderdelen toch nat onder het zadel, bij bijv wassen?
 
de R (naked) duosteps op de RR gezet
full
 
Zal (eindelijk) eens wat foto'tjes plaatsen van de beruchte afwerking van het comfortzadel.
Niet zozeer de afwerking van het zadel zelf, maar de manier waarop het aansluit (of net niet) op de S1000R.

Oordeel zelf.

LG8E1nh.jpg

CgEXeM2.jpg

hKULVe0.jpg

OYV9UrL.jpg
 
Nee inderdaad! Voor de rest is alles wel netjes afgewerkt. Op het hakketakkestaal van de uitlaat na :P Maar comfortseat spant de kroon.
 
Ik was ook benieuwd of het een stuk beter zit. De standaard zadel ga ik na een uur of 2 wel voelen.
Mijn vorige motor een speed triple R had een comfort gel zadel. Dat zadel mis ik nu wel op s1000r.
 
Zal (eindelijk) eens wat foto'tjes plaatsen van de beruchte afwerking van het comfortzadel.
Niet zozeer de afwerking van het zadel zelf, maar de manier waarop het aansluit (of net niet) op de S1000R.

Oordeel zelf.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
word je stuurapparaat en accu helemaal niet nat? ik neem aan dat je de motor toch goed spoelt voor en na het wassen?
 
Zo mn S1KR heeft weer een lekker beurtje gehad. En een verse achterslof(200/55) benieuwd hoe dit eruit gaat zien :+
 
Bij Wunderlich gekeken naar de s1000r. Wat een mooie uitvoering. Het boek meegenomen. Eens kijken welke upgrade op mijn s1000r past.
 
200/55, hallowwwwwwww :)

Wil ik ook wel eens graag een foto van zien + je ervaringen kwa rijgedrag/bochtengedrag.
Vanwaar de keuze om er zo'n band op te leggen?

Motor staat nog bij de dealer, te wachten tot het lente word :P Als ik hem opgehaald heb zal ik meteen even een foto posten. Heb voor de 200 gekozen omdat ze hiermee ook vaak op het circuit rijden. Rij zelf namelijk ook regelmatig op het circuit, dus ik dacht laten we die is proberen :]
 
dat gaat er erg dik uitzien, vind de 190 al forst icm het smalle kontje! Geldt het ook voor de s1000r die 200 band of alleen de s1000rr?
 
dat gaat er erg dik uitzien, vind de 190 al forst icm het smalle kontje! Geldt het ook voor de s1000r die 200 band of alleen de s1000rr?

Heb hem onder de S1000R, dus als het weer een beetje bijtrekt haal ik hem op bij de dealer. Ben benieuwd :+

Wat vinden jullie btw van de nieuwe lay-out? :W
 
Heb hem onder de S1000R, dus als het weer een beetje bijtrekt haal ik hem op bij de dealer. Ben benieuwd :+

Wat vinden jullie btw van de nieuwe lay-out? :W
het is ff wennen, veel lichter vond de oude eigenlijk wel rustiger
 
Terug
Bovenaan Onderaan