Motorrijles: Kletsen over lessen #12, 'lessend A1/A2 feit!'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd aan de geslaagden!

Een nieuw topic in deze reeks starten is niet zoveel moeite, kwestie van knippen en plakken, denk ik. Ik wil vanavond (laat) wel een poging wagen. Ik zit nu nog effe op mijn werk.
 
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier :W

Vandaag geslaagd voor mijn AVB examen *O*

En gezien ik sind ik begonnen ben met lessen bijna de hele dag aan motorrijden denk, dacht ik "laat ik me maar voegen bij mensen die dat ook doen"
Ik hoop nog wat goede tips te vinden voor mijn AVD examen (moet mijn eerste AVD les nog krijgen dus, maargoed), wat voor motor te kopen, hoe mijn eigen motor te onderhouden voor zover mogelijk etc.



Hierbij het lijstje:

[DoomSparrow]
Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 20 juni 2016
Theorie: 28 juli 2016
AVB: 12 juli 2016 (gehaald :))
AVD: Nog niet gepland
Rijschool: KEMP Almere/Rijschool Francis (Almere)
Lesmotor: Kawasaki ER-6N
 
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier :W

Vandaag geslaagd voor mijn AVB examen *O*

En gezien ik sind ik begonnen ben met lessen bijna de hele dag aan motorrijden denk, dacht ik "laat ik me maar voegen bij mensen die dat ook doen"
Ik hoop nog wat goede tips te vinden voor mijn AVD examen (moet mijn eerste AVD les nog krijgen dus, maargoed), wat voor motor te kopen, hoe mijn eigen motor te onderhouden voor zover mogelijk etc.



Hierbij het lijstje:

[DoomSparrow]
Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 20 juni 2016
Theorie: 28 juli 2016
AVB: 12 juli 2016 (gehaald :))
AVD: Nog niet gepland
Rijschool: KEMP Almere/Rijschool Francis (Almere)
Lesmotor: Kawasaki ER-6N


Welkom en gefeliciteerd DoomSparrow!! *O* *O* *O*
 
ik zat gisteravond te klooien met de links van de diverse afbeeldingen in het openingstopic. het is blijkbaar niet enkel knip en plak...

:?
 
ik zat gisteravond te klooien met de links van de diverse afbeeldingen in het openingstopic. het is blijkbaar niet enkel knip en plak...

:?

Nee die moet je denk ik in je eigen motor-forum fotomapje hebben staan en dan handmatig uploaden wil je dat dat werkt. Denk ik. Ik ben ook maar een n00b op dat gebied :+ .
@robinjohnson95 RED ONS! OH MACHTIG (OUD) TOPIC STARTER :}
 
nieuw topic is alvast geopend. daar kletsen we lekker verder over het lessen en de 'problemen' die je daarbij tegenkomt. plaatjes in het topic komen later wel.

:]
 
Laatst bewerkt:
nieuw topic is alvast geopend. daar kletsen we lekker verder over het lessen en de 'problemen' die je daarbij tegenkomt. plaatjes in het topic komen later wel.

:]
Beste Saabert, kon je niet gewoon de openingspost quoten, en dan de quote-tags weghalen? Dan heb je precies alle opmaak zoals het er nu staat ;)

Zo werkt het tenminste op andere fora waar ik zit en wel eens een vervolgtopic open.
 
dat zou je denken, en zo heb ik het ook in principe gedaan. maar toch gaat er iets niet zoals het zou moeten. ik ga er morgen nog even rustig voor zitten om het te krijgen zoals het moet.
 
Getest, je hebt gelijk, hij maakt er clickable URL's van..
Wellicht kan de TS van het huidige topic de hele lap tekst sturen via PM?
 
Laatst bewerkt:
Hop, theorie erbij! Mooi systeem daar bij het cbr, binnen 10 minuten weer buiten.

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 17 juni 2016
Theorie: 14 juli 2016 - gehaald
AVB:nnb
AVD:nnb
Rijschool: Rijschool Anoep(Leiden)
Lesmotor: Honda CB650F
 
--OOPS lees nu het laatste bericht, zal daar heen gaan.--


Afgelopen maandag mijn rijbewijs opgehaald na mijn nachtdienst.

Was aardig moe maar rond 09:10 stond ik weer buiten met mijn splinternieuwe rijbewijs.
Besloten om toch maar eerst te slapen voordat ik pad ging met mijn motor en na mijn rust ben ik rond 16:00 de weg op gegaan met 2 vrienden die ook motorrijden.

Jeutje wat is dat spannend zo voor het eerst zonder begeleiding, maar wat heb ik genoten. Eerste dag zo'n 150 km gereden en lekkere wegen gekozen. 2e en 3e (dinsdag en woensdag) niet zo heel veel kunnen rijden ivm slecht weer. Maar ben toch van zwolle naar Elburg gereden om naar een maat van mij te gaan.

Vandaag was het sowieso spannender, met de chopper richting Amsterdam Sloterdijk.
Goed gereden 120 is wel de max op me Yamaha Dragstar 650. Maar buiten om dat was het goed te doen! Ben nog wat angstig in de wat scherpere bochten, maar ik vermoed dat dit met de tijd natuurlijk wel beter gaat.

Zondag doen we onze eerste Toer tocht met 10 vrienden! zin aan!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan